01_Coperta_173_cabrio_WEB (1)

Η Ford, σύμφωνα με αρκετά έμπιστες πληροφορίες μας από την Αγγλία, θα φέρει στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού ένα πρωτότυπο προπαραγωγής του νέου Fiesta, με το παραπάνω rendering να μη διαφέρει σημαντικά από το νέο supermini μοντέλο της εταιρίας.

Η έβδομη γενιά του μοντέλου, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρία θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιό της στη Κολωνία της Γερμανίας για την Ευρωπαϊκή αγορά, με τη κίνηση αυτή να εξοικονομεί τουλάχιστον 295 εκατ. ευρώ από τα ταμία της Μπλε Οβάλ εταιρίας. Σχεδιαστικά το εμπρός μέρος θα αποτελεί μια εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, ακολουθώντας την γνωστή εταιρική ταυτότητα της εταιρίας. Από την άλλη, το πίσω μέρος θα είναι δραστικά αλλαγμένο και επανασχεδιασμένο, και θα διαθέτει παράλληλα -με το έδαφος- φωτιστικά σώματα.

Ομοίως και το εσωτερικό, το οποίο θα αποκτήσει την σύγχρονη αισθητική που του αρμόζει. Θα διαθέτει όλες τις τεχνολογικές προτάσεις της εταιρίας, ενώ θα είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα εφοδιάζεται με το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, με την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι “αιωρούμενη”, όπως επιτάσσει η μόδα της εποχής.

Το νέο Fiesta θα εξοπλίζεται με τρικύλιδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, με το Fiesta ST, που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2018, σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες να φορά τον 1.500αρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα που στη περίπτωσή του θα αποδίδει 200 άλογα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με την Ford να είχε σαν σκέψη να τοποθετήσει στο νέο Fiesta ST και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά τελικά επιλέχθηκε η φθηνότερη λύση με ένα setting όπως συμβαίνει και στη τωρινή γενιά.