Land Rover Discovery 2017 testing (17)


Παρότι η βρετανική εταιρία μας έχει αποκαλύψει τον σχεδιασμό του μπροστά μέρους του νέου Discovery, συνεχίζει το teasing του μοντέλου που θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη του μηνός. Η νέα γενιά του Discovery αντλεί στοιχεία από το Discovery Vision Concept που είδαμε στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2014, με τους Βρετανούς να δηλώνουν πως το νέο Discovery διαθέτει μοντέρνα, πιο πολυτελής και σπορ εικόνα, χωρίς ωστόσο να χάνει την ευελιξία της σημερινής γενιάς, έχοντας πολυτελές εσωτερικό με μεγάλη οθόνη αφής 10,2″ που θα δείχνει όλες τις πληροφορίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας InControl Touch Pro. Τεχνολογικά θα προσφέρεται με αρκετές νέες τεχνολογίες, όπως τηλεχειριζόμενο σύστημα στάθμευσης για στενούς χώρους στάθμευσης και ένα σύστημα που θα χρησιμοποιεί σαρωτές λέιζερ, με αυτούς, να σκανάρουν τον δρόμο και να ρυθμίζουν αυτόματα την ανάρτηση, βάση των συνθηκών του οδοστρώματος.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Jaguar Land Rover στο Solihull, εκεί όπου κατασκευάζονται τα Range Rover/Range Rover Sport, με το επταθέσιο Discovery να βασίζεται στην ίδια αλουμινένια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν τα Range Rover/Range Rover Sport, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά το βάρος του, σε σχέση με το Discovery 4 που χρησιμοποιεί το πλαίσιο Τ5, τύπου σκάλας. Ο 3,0-λιτρος SDV6 diesel κινητήρας θα αναβαθμιστεί, με έναν υβριδικό τετρακύλινδρο κινητήρα της οικογένειας Ingenium να παρουσιάζεται λίγο αργότερα. Επίσης θα φορέσει και τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους Ingenium κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε τον 2.0-λιτρο Ingenium diesel κινητήρα, που φορούν τα Range Rover Evoque, Jaguar XE, XF και F-Pace, αλλά και τον νέο 2,0-λίτρο βενζίνης. Οι φήμες θέλουν να υπάρξει και μια SVX έκδοση για τους λάτρεις των εκτός δρόμου διαδρομών.