Renault Clio facelift 2016 (5)

Το Clio είναι ένα από τα ομορφότερα μικρά που κυκλοφορούν σήμερα και όπως δείχνουν οι πωλήσεις το σχήμα του αρέσει πολύ, αφού παραμένει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων πανευρωπαϊκά. Στην κατηγορία του αναμένεται να δούμε πολλές νέες παρουσιάσεις (C3, Fiesta, Polo, Ibiza, Rio, Micra) για αυτό η Renault δεν θα μείνει “με σταυρωμένα τα χέρια” και ξεκίνησε την δημιουργία της νέας γενιάς του Clio που θα παρουσιαστεί το 2018.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς θα βασιστεί στο νέο Megane, το οποίο και θα θυμίζει αλλά σε ένα μικρότερο πακέτο. Το σημαντικότερο νέο είναι το εντελώς νέο και αναβαθμισμένο ταμπλό, μιας και η τωρινή γενιά έχει δεχτεί αρκετές κριτικές για την ποιότητα της. Για να κάνει την ποιοτική υπέρβαση στην νέα γενιά, η Renault θα χρησιμοποιήσει νέα και καλύτερα υλικά για να βελτιώσει την εμφάνιση και την αίσθηση της ατμόσφαιρας της καμπίνας. Ο Van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, δήλωσε πρόσφατα σε μια συνέντευξη του:

Οι πελάτες μας όταν βλέπουν το εξωτερικό λένε “woah” αλλά όταν βλέπουν το εσωτερικό λένε “huh?”. Θέλουμε τα νέα εσωτερικά μας να είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την εξωτερική σχεδίαση. Έχουμε πλέον πολλούς περισσότερους εργαζόμενους που δουλεύουν για τα εσωτερικά σε σχέση με παλαιότερα, για αυτό η νέα γενιά του Clio θα φέρει μια “επανάσταση” στην σχεδίαση του εσωτερικού. Συνηθίζονταν μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα να έχουν πολλές νέες τεχνολογίες, αλλά πλέον θα χρειαστούν ένα με δυο χρόνια ώστε αυτές οι τεχνολογίες να περάσουν στα μικρότερα μοντέλα. Το νέο Clio θα παρουσιαστεί μετά την είσοδο του Koleos και του Megane RS στην αγορά και αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκίνητου του Παρισιού το 2018.

Renault_Eolab_concept_45

Στο εσωτερικό του νέου Clio αναμένεται να δούμε μια μεγάλη οθόνη αφής με απτική ανάδραση, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control). Μια ιδέα για το πως θα είναι η νέα γενιά, την δείχνει το Eolab concept. Εκτός από το αναβαθμισμένο εσωτερικό, μεγάλες αλλαγές αναμένεται να δούμε στους κινητήρες, ενώ για πρώτη φορά στην γκάμα του θα δούμε και υβριδική έκδοση.

Η Renault θέλει να μειώσει τα ντίζελ μοτέρ μέχρι το 2020 για αυτό και το Clio θα δανειστεί το μοτέρ του νέου Scenic που διαθέτει mild υβριδική έκδοση που χρησιμοποιεί τον 1,5 dci μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το αυτοκίνητο. Επιπλέον το νέο Clio θα αποκτήσει κάποια μια σειρά από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του Eolab που θα το βοηθήσουν να μειώσει και άλλο τους ρύπους.

Renault_Eolab_concept_02

Σύμφωνα με τον Bruno Ancelin, εκτελεστικό αντιπρόσωπο σχεδιασμού προϊόντος:

Δεν υπάρχει ανάγκη για PHEV στα μικρά αυτοκίνητα καθώς η τιμή είναι υψηλή, λόγω του υψηλού κόστους της μπαταρίας. Εμείς θέλουμε να προσθέσουμε την ηλεκτροκίνηση που να είναι προσιτή. Η μείωση του βάρους στα μικρότερα αυτοκίνητα είναι φθηνότερη λύση από τα PHEV, με τα plug-in να θεωρούνται δεδομένα για τα μεγαλύτερα οχήματα και τα crossovers, ανάλογα με το πως θα κινηθούν οι μελλοντικοί κανονισμοί για τα ντίζελ οχήματα.

  • Mika

    Παλι καλα που το πηραν χαμπαρι!! Το εσωτερικο του,ειδικα σε ποιοτητα υλικων το αδικει πολυ….Και το αλλο γαλλικο ξαδερφακι το 208 ανεβασε τον πηχη ψηλα…
    Αν το φτιαξουν κι αυτο,μια κι εξωτερικα ειναι σουπερ, θα εχουν ενα killer little hatch!!

    • Sofian

      Το 208 επειδη εχω κατσει οντως ειναι πολυ ποιοτικο και με μαλακα πλαστικα…το κλιο αν και καλυτερο εξωτερικα χανει πολυ στο μεσα σε σχεση με το 208!!

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Οκ, ως λάτρης των γερμανικών καταβολών και φυσικά της ποιότητας, αυτό που με τράβηξε στο υπάρχον clio, δεν ήταν ούτε το εσωτερικό του (βασικά αδιάφορο μου είναι γενικά, η ευχρηστία του με ενδιαφέρει), ούτε το εξωτερικό του (σε αυτό αν και από την θέση του οδηγού, δεν κατάλαβα γιατί να με ενδιαφέρει), αλλά ο τρόπο που κυλάει, που φρενάρει, που στρίβει και κυρίως συναρτήση το τι κάει… Και πραγματικά το αυτοκίνητο δεν καίει ρε παιδιά…
      Το έχω ξανά πει, το έχω κάτω από 4 λίτρα στην πόλη, και λίγο παραπάνω από 4 εκτός (120km/h-130km/h)…
      Οπότε πραγματικά το όχημα είναι ένας μικρός φονιάς για τα υπόλοιπα…

  • Anestis Genk

    Η Suzuki έχει κάλο υβριδικό σύστημα, που λειτουργεί μόνο στην εκκίνηση και στο προσπέρασμα, δεν ξέρουμε ακόμα πόσο αξιόπιστο είναι, αλλά σίγουρα είναι αρκετά έξυπνο και φτηνό.