traffic nigh lights

Νέα έρευνα που εξετάζει τις τάσεις στον τομέα της οδήγησης και τις προτιμήσεις των Ελλήνων οδηγών πραγματοποίησε την άνοιξη του 2016 η LeasePlan Hellas, εταιρεία μίσθωσης και διαχείρισης εταιρικών στόλων, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών TNS ICAP.

Με βάση τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήχθη σε διευρυμένο δείγμα οδηγών της βάσης δεδομένων της LeasePlan, το 50% των Ελλήνων οδηγών θα επέλεγε ένα μικρότερο αλλά πιο πράσινο αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση η εξοικονόμηση να προστεθεί στο μισθό του.

Σε ποσοστό 80% έναντι 93% πέρυσι, οι Έλληνες οδηγοί απάντησαν ότι το αυτοκίνητο παραμένει το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς, με το 76% αυτών να δηλώνει ότι προτιμάει το αυτοκίνητο που οδηγεί να είναι μέσω leasing και το 50% να επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιεί το μισθωμένο όχημα του τόσο για ιδιωτικούς, όσο και επαγγελματικούς σκοπούς.

Το 17% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ της κοινής χρήσης εταιρικών οχημάτων, ενώ το 56% δηλώνει ότι δεν θέλει να μοιράζεται το αυτοκίνητο του, με το 74% αυτών να απαντάει ότι δεν θα το έκανε ακόμη κι αν επρόκειτο να κερδίσει χρήματα.

Φέτος, το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους αυξήθηκε, φτάνοντας το 54% έναντι 49% πέρυσι. Αναφορικά με τα κυρίαρχα κριτήρια επιλογής ενός οχήματος, το 49% έχει ως κυρίαρχο κριτήριο επιλογής τη μάρκα του, το 47% το κόστος που φέρει το εκάστοτε όχημα για τον ίδιο τον οδηγό και το 39% τον τύπο του καυσίμου.

Όσον αφορά τα πράσινα αυτοκίνητα, το 55% απάντησε πως θα χρησιμοποιούσε ένα πράσινο αυτοκίνητο κυρίως για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ για το 22%, σημαντικό ρόλο παίζουν τα φορολογικά οφέλη που προκύπτουν από αυτά, η οικονομικότερη χρήση λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμων και την αποφυγή επιπρόσθετων χρεώσεων.

Στην ερώτηση για τα αυτοκινούμενα οχήματα, 50% των οδηγών απάντησε ότι θα αισθανόταν λίγο αγχωμένοι αν βρισκόταν σε όχημα χωρίς οδηγό, με το 41% να δηλώνει ότι δεν θα αισθανόταν ασφάλεια σε ένα τέτοιο όχημα. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, το 19% «φλερτάρει» με άλλους οδηγούς σε ένα μποτιλιάρισμα, ενώ στην ερώτηση «Ποιοι θεωρείτε ότι είναι οι χειρότεροι οδηγοί στον κόσμο», το 17% των ερωτηθέντων απήντησε τους Έλληνες, με το 45% αυτών να δηλώνει ότι δεν γνωρίζει.

Στις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες κατά την διάρκεια της οδήγησης κατατάσσονται η πραγματοποίηση κλήσεων, ενώ στις πιο ενοχλητικές συμπεριφορές ανήκουν η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η οδήγηση με πάρα πολύ χαμηλή ταχύτητα, η μη έγκαιρη χρήση προειδοποιητικών σημάτων και η έλλειψη προσοχής.

Οι πολύ επιθετικοί οδηγοί θεωρούνται ως οι πιο εκνευριστικοί, ενώ οι κυριότερες αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα θεωρούνται η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα, με το 55% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι μερικές φορές ξεπερνάει τα όρια ταχυτήτων.

lease plan

  • a_f_a

    ένας καλός δημοσιογράφος (κκ για όσους παλιούς) κάποτε είχε γράψει στο περιοδικό του (λόγια άλλου). υπάρχουν 3 ειδών ψέματα. τα μικρά, τα μεγάλα και οι δημοσκοπήσεις.
    ιδίως για τις ελληνικές, μεγάλη αλήθεια.

  • sotirisb

    Οι Ελληνες οδηγοι θελουν V8, αλλα δε μπορουν..

    • giannisb

      οι Έλληνες petrolheads ιδίως……

  • Anestis Genk

    Πάνε οι εποχές που σε αρκετό κόσμο περισσεύαν λεφτά που δεν ξέραν τι να τα κάνουν και τα κάναν αμάξια. Τώρα μια ζωή στο τσίμα τσίμα.

    • a_f_a

      οπως μια χαρά ήταν τα πράγματα μέχρι το ’90. κανα μεταχειρισμένο 2ο αυτοκίνητο το πολύ. Βεβαια το ’00 πήγαμε στο 1 αμαξι ανα μέλος οικογένειας.
      έβλεπα αν έχετε το θεό σας, οικογένεια δασκάλων το καλοκαίρι στις διακοπές που μαγέιρευαν για να μη ξοδεύουν έξω, ξαφνικά να έρχονται με 3 αυτοκινητα!!!!!!! 1 το ζευγάρι και μετά από ενα τα 2 παιδιά που έρχονταν με 2-3 μερες διαφορά…. και όχι μόνο αυτό το παράδειγμα.
      απλά πάμε εκεί που ως χώρα μπορούμε. τίποτε το τραγικό.
      απλά καταντησαμε να θεωρούμε οτι αμα το μέσο οικογενειακό δεν έχει 180 αλόγατα δε “τραβάει”.
      ανέστη, το τσιμα-τσιμα, λεγόταν οικονομία, αποταμίευση και μετρημένη ζωή, να έχουμε κάτι στην άκρη.

  • manowar

    Αν παρω το 3ροτορο rx7 απο ενα φιλαρακι και το m3 και να κανουμε twin donat εξω απο τα γραφεια των οικολογων και σκοτωσουμε στο 4γωνικο μιλι οτι ζωντανο οργανισμο υπαρχει θα σ πω εγω τι οικολογικα θελουμε… :-))ξερω μυαλο κουκουτσι,,αλλα τι να κανεις..ο καθενας με τα χουγια του

  • DJ_D

    Ότι να ναι LeasePlan, never go full retard…

    «Οι προτιμήσεις των Ελλήνων οδηγών για το 2016»
    με
    «Έρευνα σε δείγμα…οδηγών εκμισθωμένων οχημάτων»

    Επίσης «Το 66% των οδηγών θα επέλεγε ένα οικολογικό αυτοκίνητο για να προστατέψει το περιβάλλον» για αυτό έχουμε 99% χρήση φυσικού αερίου στα οχήματα και δεν υπάρχει κανένα θέμα σε ελληνικά forums για αυτοκίνητα, για την αφαίρεση του dpf από τους diesel κινητήρες, γιατί είμαστε οικολόγοι πάνω από όλα.

    Γελάνε και οι πέτρες με τα νούμερα…

  • οι έλληνες οδηγοί δεν ξέρουν τί θέλουν

  • sergio360

    Λεει στο γραφημα το 39% θα ηθελε να δοκιμασει αλλα θα ηταν αγχωμενοι ενω το 50% ποτε και μετα με μεγαλα γραμματα οτι οι μισοι θα ηθελαν αυτονομα.Ελεος…Οπως και ολες οι αλλες κατηγοριες στην καρτελα της εταιριας.Ολοι θελουν γρηγορο και μουρατο αμαξι,αρκει να εχεις τα φραγκα.Οποτε αφου δεν εχουμε τα φραγκα παμε στο οικονομικοτερο.Ασχετα πως θελουν να τα παρουσιαζουν οι οικολογοι.Ας προσπαθησουν καλυτερα να μειωσουν το αποτυπωμα ανθρακα των εργοστασιων και να καταργησουν τα ντιζελ.

  • Smartass

    Εγώ γουστάρω αυτό το αμάξι. Τι τιμή είναι εξευτελιστική αλλά μεχρι εκεί.
    Dodge Charger SXT FULL EXTRA ’08 – 21.990

    http://www.car.gr/3851057-dodge-charger-sxt-full-extra

  • Pandal

    Ποια οικολογικά μωρέ. … οικονομικά θέλουμε

    • Anestis Genk

      οίκο-λογική
      οίκο-νομική
      ε πάνω κάτω κάτι με οίκο.

    • Pandal

      Για οίκο ανοχής και πολύ μας βλέπω έτσι όπως πάμε. ?

    • ο ελληνας θελει αυτο το αυτοκινητο που με 20 ευρω θα του βγαλει οσο το δυνατον περισσοτερα χιλιομετρα αυτονομια…….θα εχει τα λιγοτερα τελη…..θα ειναι οικονομικο για την αγορα…..αλλα και μαρκα ωστε να ειναι μουρη και επιδοσεις ωστε να μπορει να πηγαινει με 160χλ/ω!

    • Pandal

      Σωστοτατη η τοποθέτηση σου και να συμπληρώσω να είναι και φθηνό στην αγορά του στην συντήρηση του αλλά και σπάνιο. … τι όλοι το ίδιο θα πάρουμε; ???

  • Aisixtir

    Οι Έλληνες θέλουν αξιοπρέπεια και τίποτα άλλο.
    Έτσι φαίνεται από τα γκάλοπ.
    Όταν κυκλοφορούσαν με τα θηρία που δεν άξιζαν μαμουσαν και έδερναν.
    Τώρα που αναγκάζονται στα μικρά και πολύ τους είναι λένε μα πρέπει να είμαστε οικολόγοι.
    Βγάλανε κάτι ποδήλατα από τα υπόγειο του παππού τους και το παίζουν hipster του κωλου.
    Και καλά στυλακι οικολογικό με παλιό ποδήλατο.
    Και αυτοί που δεν έχουν παλιό έχουν πάρει καινουρια ευτελούς αξίας.
    Αλλά η δικαιολογία απαντά έτοιμη.
    Για το αμάξι πρέπει να σκεφτούμε οικολογικά.
    Για το ποδήλατο το ίδιο και επιπλέον η κίνηση και η γυμναστική.
    Όταν στα χρόνια της φούσκας μαμουσαν και έδερναν κορόιδευαν εμένα και κάτι φίλους με ποδήλατα.
    Τώρα τους βλέπω και γελάω και τους τα λέω στα μούτρα.
    Γιατί σήμερα συνεχίζω να εχω τα νέα ποδήλατα μου αξίας 11 και 6 χιλιάδων το καθένα.
    Έτσι όταν βλέπω τις αντιδράσεις τους απλά γελάω.
    Και όταν πάρκαρα το v8 σε δρόμους όχι κεντρικούς και όχι μπροστά στα καφέ μου έλεγαν κακώς.
    Σήμερα και το καινούριο αμάξι μου έχω και τα ποδήλατα μου.
    Όποτε με το καλό να πάνε και σε 300 κυβικά με ένα κύλινδρο.
    Αξιοπρέπεια πάνω από όλα.
    Τα γραφόμενα μου δεν έχουν να κάνουν με πραγματικούς φίλους της αυτοκίνησης αλλά με όλα αυτά τα εμετικά άτομα που έφτασαν εδώ την χώρα με τις επιλογές τους στην κάλπη.
    Και όπως λέω πάντα αν θες αμάξι και όχι μηχανή για καφέ φίλτρου απλά αλλάζεις χώρα και πας USA.
    Δεν τους ενδιαφέρει τι έχεις, 0 ή 12000 κυβικά.

  • Spyros

    Κανείς δεν θέλει “μικρά και οικολογικά” αυτοκίνητα. Αυτό που θέλει πλέον ο κόσμος είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ αυτοκίνητα. Τα οποία τυχαίνει να είναι και οικολογικά. Κατά τ’ άλλα, για την οικολογία χεστήκαμε όλοι μας! Δώσε μου εσύ ένα “μεγάλο και βαρβάτο” αμάξι που να καίει 2 στα 100, κι ας βγάζει μαυρίλα από πίσω σαν ντίζελ του ’50.

    • η να το θεσουμε πιο απλα…….βαλε την βενζινη να εχει ιδια τιμη με το πετρελαιο και το υγραεριο..και να ειναι τιμολογιακα στα επιπεδα Ντουμπαι !!!
      και μετα η φορολογια να ειναι ιδια για ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητου μεγεθους/κυβικων/ιππων !!!!
      τοτε και μονο θα δουμε ποσοι ειναι οι πραγματικοι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ !!!! ολοι οι αλλοι τωρα ειναι καταναγκη !!!