GKN Automotive moved into a state-of-the-art office in Auburn Hills, Mich. The company increased its engineering and testing space by 20 percent. (PRNewsFoto/GKN Automotive)

Η GKN Driveline, η εταιρία που έχει κατασκευάσει τις ηλεκτρικές μονάδες για τους άξονες μετάδοσης των Porsche 918 Spyder, BMW i8, των T8 plug-in υβριδικών μοντέλων της Volvo, και το πίσω διαφορικό του Focus RS, αναφέρει ότι το μέλλον μας επιφυλάσσει σπουδαία πράγματα. Όταν θα το επιτρέπει η τεχνολογία τα ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι ένας συνδυασμός ακραίων επιδόσεων και εξαιρετικό χειρισμό και πρόσφυση.

Η βρετανική εταιρεία αναμένει ότι με τη μελλοντική τεχνολογία θα συμπεριλάβει στο εσωτερικό των τροχό τους ηλεκτρικούς κινητήρες, επιτρέποντας με αυτό το τρόπο το συνεχή έλεγχο της ροπής σε κάθε τροχό, με τον Theo Gassman, επικεφαλής προηγμένων συστημάτων μηχανικής και eDrive της GKN να δηλώνει:

Αυτή τη στιγμή, η τεχνολογία δεν είναι εκεί για μας, για να παράγουμε αυτά τα συμπαγή ηλεκτρική drivetrains σε σπορ αυτοκίνητα, όπου απαιτείται μεγάλη δύναμη. Αλλά για τα αυτοκίνητα πόλης, όπου η ιπποδύναμη κάθε κινητήρα πρέπει να είναι μόνο 20kW ή 30kW (27-40 ίππους), ίσως δεν είναι τόσο μακριά.

Ο Gassman συνέχισε λέγοντας ότι αυτή η διάταξη με μονό ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του torque vectoring, βελτιώνοντας την ευελιξία του οχήματος και τα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει τη χρήση μικρότερων φρένων, επειδή κάθε κινητήρας θα μπορεί να μετατραπεί σε γεννήτρια υψηλής αντίστασης που θα μπορεί να επιβραδύνει το αυτοκίνητο, καθώς ανακτά ενέργεια, τονίζοντας:

Σε αυτοκίνητα πόλης, όταν τοποθετήσουμε τους κινητήρες στους τροχούς, αυτό σημαίνει, επίσης, ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια “skateboard” διάταξη πλατφόρμας, χωρίς τούνελ μετάδοσης ή του χώρου που απαιτείται για τη μηχανή εσωτερικής καύσης. Αυτό θα παρέχει πολλές ευκαιρίες για το χώρο της καμπίνας.

Να θυμίσω ότι πρόσφατα η GKN Driveline παρουσίασε έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα ικανό για 2.000 Nm, που θα μπει σε ένα μικρό plug-in υβριδικό το 2019.