maxresdefault

Όπως ήδη γνωρίζουμε, η Maserati θα λανσάρει στο εγγύς μέλλον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το δήλωσε στις αρχές του Ιουνίου το μεγάλο αφεντικό, ο Sergio Marchionne και το επιβεβαιώνει τώρα ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Ferrari, πρώην BMW i Division και νυν επικεφαλής engineering τόσο στην Alfa Romeo όσο και στην Maserati, Roberto Fedeli.

Πιστεύω ότι θα μπορούμε να δείξουμε κάτι πριν το 2020. Ίσως το 2019.

Δήλωσε ο Ιταλός που όταν δούλευε στην Ferrari είχε το προσωνύμιο “Ο Πρίγκηπας”. Το μοντέλο, όπως είχε πει ο Marchionne θα βασίζεται στην έκδοση παραγωγής του Alfieri concept και σύμφωνα με  τον Fedeli, δεδομένου ότι όταν λανσαριστεί στην αγορά θα έχει πολυπληθή και δυνατό ανταγωνισμό, “θα πρέπει να είναι διαφορετικό… πολύ διαφορετικό”. Και μετά, ο Fedeli, σε μία πρόταση, κατάφερε να τα βάλει με την Tesla και τους Γερμανούς κατασκευαστές ταυτόχρονα!

Δεν πιστεύω ότι η Tesla έχει το καλύτερο προϊόν στην αγορά, αλλά πουλάει 50.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.

Η εκτέλεση και ποιότητα των προϊόντων της Tesla είναι ίδιες με αυτή των Γερμανών κατασκευαστών τη δεκαετία του ’70. Οι λύσεις τους δεν είναι οι καλύτερες.

Μία ακόμα πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει ο Fedeli για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Maserati, είναι αυτό της παντελούς έλλειψης ήχου από τον κινητήρα. Ο ήχος του κινητήρα του αυτοκινήτου είναι μέρος της ταυτότητας του και αυτό ισχύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό για την Maserati. Πρέπει λοιπόν να βρεθεί τρόπος να “αντικατασταθεί” αυτό το χαρακτηριστικό με κάτι άλλο. Τέλος, ο Fedeli προβληματίζεται για το βάρος.

Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο νιώθεις το βάρος περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο. Η ροπή και η ισχύς είναι ενδιαφέρουσες για μερικά δευτερόλεπτα αλλά μετά, το βάρος δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο σε έναν κανονικό δρόμο.

Δεδομένου του παρελθόντος του Fedeli και των δηλώσεων του τώρα, η αναμονή για το ηλεκτρικό όχημα της Maserati θα είναι δύσκολη.

  • ”Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο νιώθεις το βάρος περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο. Η ροπή και η ισχύς είναι ενδιαφέρουσες για μερικά δευτερόλεπτα αλλά μετά, το βάρος δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο σε έναν κανονικό δρόμο.”

    τι εννοεις ο κυριος ????? μηπως η παραπανω προσφυση δεν ειναι οτι καλυτερο ???? δεν διαβαζει καμια προφητεια να μαθει κατι ?? :-D

    y.g παντως αυτο που λεει για την tesla δεν ειναι και ψεμα…..νομιζω μπιχτη για τους γερμανους δεν ειπε….εκτος και αν μιλαμε για μπιχτηες για πριν 40 χρονια !

    • Mika

      Λες να ειναι τοσο μαπα ποιοτικα τα Tesla???
      Δεν εχω μπει κιολας σε κανενα, για να κρινω….
      :p

    • mixalhs7

      Ας δουμε τι λεει ο Γ. Αγαπητος επ αυτου ” ..Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ υψηλής ποιότητας και μόνο κάποιες λεπτομέρειες στις πόρτες δεν μου άρεσαν…” https://www.autoblog.gr/2013/10/17/test-drive-tesla-model-s-first-greek-review/5/

    • Mika

      Tρολλαρει λοιπον ο “Πριγκηπας”!! :p
      Eιμαι περιεργος να δω το δικο τους ηλεκτρικο τι θα κανει..

    • mixalhs7

      Ανακληση :P

    • Moby Dick

      χαχαχα

    • Renesis1

      Μιλάει με γρίφους ο γέροντας… :)

    • θα ειναι βαρια..για να εχουν προσφυση……..αλλα μετα απο μερικα δευτερολεπτα θα σερνοντε σαν σαυρες !!!! :-D

  • Anestis Genk

    2.5 τόνους θα φτάνουν τα ηλεκτρικά, που να φτιάχνεις τώρα V8 και V12, βάλε την φραπεδιέρα εκεί και πούλα οικολογία, πούλα φύκια για μεταξωτές κορδέλες, πούλα γενικώς.

  • a_f_a

    μα ποτε θα καταλάβει ο κόσμος οτι η τεσλα δε πουλάει απλά επειδή έχει ηλεκτρικό όχημα αλλά έχει γινει της πόπης από τα μέσα και τη τρεντια και χιπστερια του κόσμου. ας έβγαζε το αμαξι αυτό κανένας άγγλος, τσέχος, ινδός και θα σας έλεγα αν πουλούσε τίποτα.
    αλλά αν το βγάζει ο έλονας γίνεται της πουτ@νας