Mortara: Δεν αγωνιζόμαστε όλοι με τους ίδιους κανόνες, ο τίτλος χάθηκε στο Zandvoort

Σχετικά άρθρα

Motorsports: DTM race Hockenheim, Saison 2016 - 9. Event Hockenheimring, GER, #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM)

Να νικάς στον τελευταίο αγώνα, να είσαι ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στο DTM για φέτος (5), αλλά να χάνεις το πρωτάθλημα στην αυλαία, είναι σίγουρα κάτι λυπηρό για κάθε κορυφαίο οδηγό. Κάτι τέτοιο ένιωσε ο Edoardo Mortara, ο οδηγός της Audi, ο οποίος κατετάγη δεύτερος στη τελική βαθμολογία των οδηγών, τέσσερις βαθμούς μόνο πίσω από τις δις, πλέον, πρωταθλητή και νεότερο οδηγό στην ιστορία του DTM που καταφέρνει να διπλασιάσει τους τίτλους του, Marco Wittmann.

Aπό τους 18 αγώνες του πρωταθλήματος, ο Mortara δε βαθμολογήθηκε σε τέσσερις, όμως με τον έναν εξ’αυτών να αποτελεί το σημείο που χάθηκε ο φετινός τίτλος, κατά τον ίδιο. Ο λόγος για τον πρώτο αγώνα στο Zandvoort, όπου και ο Mortara δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits διότι υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, υπερέβη το όριο ταχύτητας σε μια Slow Zone. Ωστόσο, μετά την ανάλυση των δεδομένων, φάνηκε ότι υπήρξε απόκλιση στη μέτρηση της ταχύτητας μέσω του GPS στο RS5 DTM του Ιταλού και σε αυτό του DMSB. H Audi επέμεινε στην αρχική της θέση περί λάθους, αλλά σύμφωνα με το άρθρο 17.2 των κανονισμών, δε μπορούσε να προβάλει έφεση κατά της απόφασης αυτής. Έτσι, μοιραία, ο Mortara τερμάτισε στην 17η θέση στον εν λόγω αγώνα, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου.

Motorsports: DTM race Hockenheim, Saison 2016 - 9. Event Hockenheimring, GER, #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM)

Ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας από το Ingolstadt, Dieter Gass, δήλωσε για αυτήν την απώλεια βαθμών,μετά από το τέλος του τελευταίου αγώνα:

Είναι σίγουρα λυπηρό διότι, με την απόφαση αυτή, ο Edoardo απώλεσε τουλάχιστον οχτώ βαθμούς που ίσως να ήταν καθοριστικοί για την έκβαση του πρωταθλήματος. Έχασε αδικαιολόγητα τους βαθμούς και, όπως φαίνεται από το τελικό αποτέλεσμα, αποδείχθηκε καταστροφή.

Ας δούμε και τι δήλωσε ο ίδιος ο Μortara ύστερα από τη νίκη του στο δεύτερο αγώνα του Hockenheim:

Έχω ανάμεικτα συναισθήματα, προφανώς. Είναι ωραίο να κατακτάς την πέμπτη νίκη σου φέτος, ήμουν στο βάθρο και σκεφτόμουν ότι είναι τρομερό να έχεις νικήσει σε πέντε αγώνες και να μην καταφέρνεις να παίρνεις το πρωτάθλημα.

Είμαι περήφανος για αυτά που κατάφερα φέτος. Σίγουρα, θυμώσαμε με το αποτέλεσμα στο Zandvoort, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να κοιτάω μπροστά και να προσπαθήσω να το ξεχάσω.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε, ακόμα μια φορά, να κάνει αναφορά και στην φετινή κατάσταση με την BMW και τα πλεονεκτήματα που λαμβάνει, έναντι του ανταγωνισμού, σε ερώτηση που του τέθηκε αν ο Wittmann κατέκτησε δίκαια το φετινό τίτλο:

Έιναι δύσκολο να πει κανείς αν άξιζε τον τίτλο. Φυσικά και έκανε τα έκανε όλα σωστά, όπως και η ομάδα του, αλλά δεν αγωνιζόμαστε όλοι με τους ίδιους κανόνες. Όταν οι κανόνες είναι ίδιοι για όλους τους συμμετέχοντες, τότε υπάρχει και δίκαιη μάχη από όλους για τον τίτλο. Αυτό δε συνέβη φέτος. Ελπίζω να συμβεί την επόμενη χρονιά.

Motorsports: DTM race Hockenheim, Saison 2016 - 9. Event Hockenheimring, GER, #11 Marco Wittmann (GER, BMW Team RMG, BMW M4 DTM), #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM)

Mortara και Wittmann υπήρξαν ομόσταυλοι στη γαλλική ομάδα Signature στην ευρωπαϊκή Formula 3 το 2010, με τον Ιταλό να κατακτά τον τίτλο και το Γερμανό να τερματίζει τελικά δεύτερος. Ο Mortara δεν παρέλειψε να δώσει συγχαρητήρια στον Wittmann για το πρωτάθλημα, δήλωσε ότι είναι πολύ καλοί φίλοι και ότι, αν είναι χαρούμενος για κάτι, είναι ότι τον νίκησε στο τέλος ο Wittmann.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...