Renault_nissan

Τμήμα 300 εργαζομένων υπό την καθοδήγηση του Ogi Redzic, δημιουργεί ο γαλλο-ιαπωνικός κολοσσός, με στόχο την ανάπτυξη λογισμικού για την νέα γενιά των μεταφορών ή μάλλον καλύτερα της κινητικότητας, όπως την αναφέρουν πλέον. Ο Ogi Redzic είναι αντιπρόεδος της Renault-Nissan Alliance και εντάχθηκε στην εταιρεία τον περασμένο Ιανουάριο, έχοντας μακρά καριέρα στον τομέα της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα ο Redzic με σπουδές στην πληροφορική και στην διαχείριση επιχειρήσεων, ήταν ο ιθύνων νους της HERE, εταιρείας που ανήκει σε Audi, BMW και Daimler και ασχολείται με συστήματα εντοπισμού GPS και χαρτογράφησης, με επεκτάσεις και στην αυτόνομη οδήγηση.

Η Renault-Nissan φιλοδοξεί να πρωτοπορήσει στα αυτόνομα οχήματα και μάλιστα σχεδιάζει να βγάλει στην παραγωγή πάνω από 10 οχήματα με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Δεν λέω αυτόνομα γιατί ο τίτλος συχνά είναι παραπλανητικός και έχει εγείρει αρκετές αντιδράσεις .

Ο CEO του ομίλου Carlos Ghosn, δήλωσε πως είναι σε πυρετώδη αναζήτηση ταλαντούχων επιστημόνων για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης και λογισμικού σύνδεσης και ελέγχου των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο, μεταμορφώνοντας το προφίλ της αυτοκινητοβιομηχανίας, από μια βιομηχανία που ασχολείται κυρίως με συγκολλήσεις μετάλλων, σε μια βιομηχανία που θα ανταγωνίζεται την Silicon Valley.

Κινούμενη σε αυτή την κατεύθυνση ανακοίνωσε και 2 νέες συνεργασίες. Η μια είναι με την γαλλική εταιρεία λογισμικού Sylpheo, που θα βοηθήσει στην επέκταση των υπηρεσιών συνδεσιμότητας και η άλλη με την Microsoft, για την ανάπτυξη των τεχνολογιών της επόμενης γενιάς.

Για να σου δώσω μια ιδέα περί του τίνος πρόκειται, μιας και ο όρος συνδεσιμότητα είναι κάπως ασαφής, η Renault-Nissa θα χρησιμοποιήσουν το Microsoft Azure, ένα λογισμικό που βασίζεται στο cloud computing και με αυτό θα παρέχονται υπηρεσίες πλοήγησης πολύ πιο πλούσιες από απλή καθοδήγηση στον χάρτη, συμβουλές για καλύτερη και πιο έγκαιρη συντήρηση του οχήματος, αυτόματες αναβαθμίσεις για τα λογισμικά που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και εξ’αποστάσεως έλεγχο βλαβών αλλά και παραμέτρων λειτουργίας.

  • mixalhs7

    Η Τεσλα εχει ηδη ετοιμο το πληρες αυτονομο συστημα της. Ολοι οι υπολοιποι εχουν πολυ αποσταση να καλυψουν σε αυτο τον τομεα.
    https://www.autoblog.gr/2016/10/20/apo-edw-kai-sto-ekshs-ola-ta-tesla-tha-eksoplizontai-me-eksoplismo-plhroys-aytonomhs-odhghshs/

    • θα το καταφερει μεχρι τελος του 17?? η θα σκονταψει σε προβληματα γερμανικης προελευσης ???

    • mixalhs7

      Κοιτα το συστημα της Τεσλα απ οτι εχω δει λειτουργει αψογα στους καλα διαγραμμισμενους δρομους.
      Στην Ευρωπη υπαρχει ενα θεματακι σε αυτο τον τομεα.
      Φαντασου να πρεπει να οδηγήσει και να παρκαρει αυτονομα σ ενα πλακόστρωτο σοκάκι στο κεντρο της Ρωμης ή να ψαχνει μονο του να παρκαρει σ ενα γεματο παρκινγκ ενος σουπερ μαρκετ.
      Θα μεινει απο μπαταρια!
      Σίγουρα αυτο που βλεπουμε, ειναι εικονες απο το μελλον, αλλα ακομα ο δρομος ειναι μακρύς!

    • manowar

      και καλα θα κανει να ειναι μακρυς…οσο πιο μακρυς τοσο περισσοτερα γιδοπροβατα του καταναλοτισμου θα σκοτωθουν σε τροχαια….κατσε να οριμασει το συστημα αυτο και μετα απο πολα χρονια μπορει να δειτε και μενα με αυτονομο…;-Ρ