DTM: Δεύτερο τεστ δοκιμών στο Portimao από 14-17 Νοεμβρίου

Σχετικά άρθρα

1460066544

Μετά το τετραήμερο, ανεπίσημο τεστ δοκιμών στην πίστα του Oschersleben, η BMW, Audi και  Μercedes θα συνεχίσουν να “γράφουν” χιλιόμετρα εν όψει της νέας σεζόν, που θα επιφέρει αρκετές αλλαγές σε κανονισμούς και ομολογκαρίσματος των Μ4 DTM, RS 5 DTM και C 63 AMG.

Οι τρεις εταιρείες θα βρεθούν στην πορτογαλική πίστα του Portimao, πίστα που είχαν ξαναβρεθεί για την προετοιμασία για το 2015. Από τις 14 έως τις 17 Νοεμβρίου, έξι αυτοκίνητα συνολικά, δύο από κάθε εταιρεία, θα δοκιμαστούν επί πορτογαλικού εδάφους, με αυτά να φέρουν τα νέα αεροδυναμικά στοιχεία για το 2016-στο αμάξωμα του 2016- και μέχρι στιγμής, δε γνωρίζουμε τους οδηγούς που θα συμμετάσχουν σε αυτό το τετραήμερο τεστ δοκιμών.

Στο πρώτο ανεπίσημο τεστ της χρονιάς, οι έξι οδηγοί κάλυψαν σχεδόν 6.800 χιλιόμετρα δοκιμών. Τα περισσότερα χιλιόμετρα κάλυψαν οι δύο οδηγοί της Mercedes, o Αυστριακός Lucas Auer και ο Σουηδός Felix Rosenqvist. Οι δύο οδηγοί διένυσαν 3.696 χιλιόμετρα ή 828 γύρους στη γερμανική πίστα. Από την πλευρά της Audi, οι Mattias Ekström και Mike Rockenfeller κάλυψαν απόσταση 600 γύρων,ενώ, τους λιγότερους γύρους πραγματοποίησαν οι Timo Glock κι ο πρωταθλητής του 2016, Marco Wittmann, 430 στο σύνολο.

12936710_991084807642828_5201095827759852459_n

Σύμφωνα με στέλεχος της Mercedes, η αξιοπιστία και η καλύτερη δυνατή κατανόηση της λειτουργίας του νέου σασί και των ελαστικών ήταν μερικοί από τους στόχους της εταιρείας στο πρώτο τεστ. Ωστόσο, παρά τη μυστικοπάθεια που επικρατεί στις ομάδες μετά το τεστ, αφού αυτό ήταν κλειστό για το κοινό και τα μέσα ενημέρωσης, ο Ekström, στη σελίδα του στο Facebook, δήλωσε:

Δε μου επιτρέπεται να αποκαλύψω τι δοκιμάσαμε στο Oschersleben. Αλλά, αν σας αρέσει η δύναμη, η πρόσφυση και το υψηλό στροφάρισμα των κινητήρων, τότε θα σας αρέσουν κι αυτά που έχουμε κάνει.

Και όλα αυτά συνοδεία των hashtags #morepower, #moregrip και #morefun, αφήνοντας να εννοηθεί (ξεκάθαρα) ότι θα έχουμε αρκετές και μεγάλες αλλαγές στο πρωτάθλημα του 2017. Κλείνοντας, ανέφερε μεταξύ άλλων:

Εύχομαι ότι τα αυτοκίνητα θα είναι σημαντικά πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση και θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τα (νέα) ελαστικά. Θέλω προκλήσεις. Όταν κάτι είναι λιγότερο περίπλοκο, είναι και πιο διασκεδαστικό.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...