The Apple Inc. logo is seen in the lobby of New York City's flagship Apple store

Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια έννοια με την οποία οι περισσότεροι δεν είναι εξοικειωμένοι, όμως εδώ και πολλά χρόνια παίζει κάποιο ρόλο στις ζωές μας. Είτε πρόκειται για εφαρμογές και παιχνίδια στο κινητό, είτε για το head up display των αεροσκαφών, η επαυξημένη πραγματικότητα, ή augmented reality και εφεξής AR, είναι σημαντική και χρήσιμη επειδή παρέχει πληροφορίες στον χρήστη, με παραστατικό τρόπο, που διαφορετικά θα έπρεπε να φανταστεί ή να υποθέσει στο περίπου.

Η Apple λοιπόν αφού απ’ότι φαίνεται απέρριψε τα σχέδια της για ένα apple car, πλέον στρέφεται στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και στην AR, ως πάροχος λογισμικού στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για την ώρα δεν υπάρχει κάτι επίσημο και αυτά είναι εκτιμήσεις του Ming-Chi Kuo, αναλυτή του ταϊβανέζικου Koos Group.

Σύμφωνα με τον Ming-Chi Kuo λοιπόν, η Apple μπορεί να αποκτήσει έως και 5ετές προβάδισμα, έναντι των ανταγωνιστών της, στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και AR κάτι που ίσως της δώσει μονοπωλιακή θέση στην αγορά. Κατά παράδοση των τακτικών της Apple, αν έχει αυτή την ευκαιρία, πολύ πιθανόν οι πληροφορίες του συστήματος AR, να προβάλλονται στο παρμπρίζ μόνο αν ο οδηγός είναι κάτοχος iPhone και έχει το αντίστοιχο προφίλ, κάνοντας έτσι τους χρήστες του Google Android να νοιώθουν πως είναι σε μειονεκτική θέση. Πληροφορίες για το πως θα αντιμετωπίσει η Google την αυτοματοποίηση της αυτοκίνησης δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά προσωπικά το θεωρώ αμφίβολο να πιαστούν εξαπίνης.