i20_002

To Hyundai i20 πλέον είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και με τον νέο Kappa 1.0Lt T-GDI τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Ο κινητήρας διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων, 100 και 120 ίππων με ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ και διαθέτει στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές ρύπων CO2 99 γρ/χλμ. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά.

turbo_gdi_gasoline_engine_2016_

Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Η προσθήκη των νέων 1,0Lt Turbo 100 ίππων και 120 ίππων εμπλουτίζει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1,2-λίτρων 75 και 84 ίππων βενζίνης, 1,1-λίτρων Turbo Diesel 75 ίππων και 1,4-λίτρων Turbo Diesel 90 ίππων. Έτσι η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά σήμερα από €11.990 και η πετρελαιοκίνηση από €13.200.

Δελτίο Τύπου

Το νέο Hyundai i20 1.0Lt Turbo έφτασε !

• Νέος αποδοτικός κινητήρας 1.0Lt T-GDI εισάγεται σε όλα τα νέα i20 • Τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με 100 PS και 120 PS • Ισχυρή ροπή 17,5 κιλών σε μεγάλο εύρος στροφών 1500-4000 σαλ., με εκπομπές CO2 από 99g • Ο πρώτος κινητήρας νέας γενιάς από μια σειρά μικρών turbo βενζινοκινητήρων που αναπτύχθηκαν in-house στη Namyang της Ν. Κορέας για την Ευρώπη

Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0Lt T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation.

Ο κινητήρας T-GDI 1.0Lt διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων. Με ισχύ 100 PS που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 PS που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.

“Ο νέος 1.0Lt T-GDI ταιριάζει απόλυτα στην οικογένεια i20», δηλώνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκού Τεχνονολικού Κέντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανίας. “Ένας συμπαγής 1.0L κινητήρας 3-κύλινδρος με άμεσο ψεκασμό βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υπερσυμπιεστή, προσφέρει στους πελάτες όχι μόνο την οικονομία καυσίμου, αλλά και την οδηγική απόλαυση.”

Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3lt/100km και εκπομπές ρύπων CO2 τόσο χαμηλά όσο 99g/km. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 PS και 120 PS αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.

Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.

Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Η προσθήκη των νέων 1,0Lt Turbo 100 ps και 120 ps έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1,2Lt 75ps & 84ps βενζίνης, 1,1Lt Turbo Diesel 75ps και 1,4Lt Turbo Diesel 90ps. Έτσι η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά σήμερα από 11.990€ και η πετρελαιοκίνηση από 13.200€

  • Anestis Genk

    Ωραία μοτεράκια αυτά τα GDI, στα i30 είναι αξιόπιστα, για να δούμε τώρα τα τουρμπάτα.

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Θα προτιμουσα ομως τον 1.4 diesel

  • SAMURAI-66

    Απολυτα ικανοποιητικα σε αποδοση και με την παραδοσιακη σφραγιδα μακρας και απροβληματιστης χρησης των κορεατων θα γινουν αγαπητα.
    Εχουν και ποιοτητα αξιοσημειωτη και τιμη λογικη οποτε το ολο πακετο ειναι δελαστικο!

  • shaoqing14

    Με ομορφο σχεδιασμο και με τον
    νεο αξιοπιστο κινητηρα το τιμιο κορεατικο αυτοκινητο διεκδικει το μεριδιο του απο την ευρωπαικη αγορα.Βγαλτε επιτελους το i30 N να γινει χαμος.

    • ad276

      τι λες ρε φιλε σιγα το κοσμοιστορικο γεγονος.

  • thodoris91

    Επιτέλους! Τα πήρε ο Βασιλακης κι άρχισε να κινείται το πράγμα!

  • Xarhs

    Σαβουρα κανα δυο τρεις κλασεις κατω απο ολους τους αλλους.

    • Stelios

      Για πες μας ποιοί είναι οι υπόλοιποι
      να μάθουμε και εμείς

    • Δεσποινίς Αφροχάρης

      η vw η audi η skoda και η seat

  • ad276

    επιτελους και λιγο γκαζι.αν ακολουθησει και την αξιοπιστια των υπολοιπων χιουνται τοτε μιλαμε για το απολυτο σουπερμινι.οι τιμες στις φουλ εξοπλισμενες εκδοσεις ξεφευγουν λιγακι ομως.