mclaren-f1-successor

Οι φήμες βγήκαν αληθινές, παρά τις διαψεύσεις, και η McLaren Special Operations (MSO), ανακοίνωσε πως εργάζεται πάνω στον διάδοχο της θρυλικής F1. Το νέο μοντέλο θα είναι τριθέσιο, με τον οδηγό φυσικά να κάθεται στο κέντρο και έχει κωδική ονομασία BP23 που βγαίνει από το Bespoke Project 2 και από τις τρεις θέσεις που έχει.

Η McLaren περιγράφει το μοντέλο ως το πρώτο Hyper-GT του κόσμου, δεδομένου πως θα είναι ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όπως ένα grand tourer, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της απόδοσης που θα περίμενε κανείς από μια McLaren. Συνολικά 106 μονάδες θα κατασκευαστούν, όσες ακριβώς ήταν και οι F1, με την McLaren να μην αναφέρει το κόστος τους, αλλά να λέει πως ήδη όλες έχουν προ-πουληθεί! Η βρετανική εταιρία συμπληρώνει πως η BP23 θα είναι το πιο πολυτελές και το πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ, ενώ ταυτόχρονα θα είναι και ένα από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα της, μιας και θα το εφοδιάσει με έναν υβριδικό κινητήρα.

Η MSO θα εργαστεί από κοινού με τους 106 ιδιοκτήτες ώστε το κάθε αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, αναλόγως το προσωπικό γούστο του καθένα. Οι πόρτες του θα ανοίγουν προς τα πάνω, όπως της F1, θα έχει σώμα από carbon, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

Δελτίο Τύπου

McLAREN SPECIAL OPERATIONS CONFIRMS THREE-SEAT BESPOKE PROJECT

(Woking, UK) – 16 November 2016 – McLaren Special Operations (MSO), McLaren Automotive’s bespoke department, announced today details of the world’s first ‘Hyper-GT,’ which will be the most exquisitely crafted and luxurious McLaren to date. Development of the car, codenamed BP23, standing for Bespoke Project 2 and the car featuring three seats, will be done by MSO with production limited to 106 units, all of which have already been pre-sold.

On the announcement of the project, McLaren Automotive’s Chief Executive Officer, Mike Flewitt, said: “BP23 will borrow the three seat layout with central driving position made famous by the iconic McLaren F1, and it will be housed in a streamlined, shrink-wrapped carbon fibre body of great elegance. We are calling BP23 a ‘Hyper-GT’ because it’s a car designed for longer journeys but with the high levels of performance and driver engagement expected of any McLaren. A hybrid powertrain will make it one of the most powerful McLarens yet created but the car will also deliver the highest levels of refinement, enabling significant journeys to be undertaken with up to three people aboard.”

Design work has already begun, with an ambition to deliver the first examples in early 2019. Production is being capped at 106 units which is exactly the same as the number of McLaren F1s produced. Future owners will work alongside MSO to create their own bespoke cars, selecting color, trim and other points of personalisation as they desire. Due to the exceptional nature of the project, all of the switchgear will bespoke and exquisitely crafted for this model. Like the McLaren F1 and all of McLaren Automotive’s road and track cars, BP23 will feature dihedral doors, but for BP23 the doors will be powered for the first time with apertures extending into the roof.

Further details of the car’s specification will be communicated nearer to the launch date.

  • jonjon

    Ελα μωρή τάβλα! Αντε να πέσουν οι τιμές της P1 στα jumbo να πάρουμε μια!
    Φαντάζομαι από τώρα το press που θα λέει ότι είναι ένα πολυτελές gt! Και όχι ενα ready to race και καλά σαν την P1 , κτλ ,κτλ!

  • xtra

    αυτα ειναι νεα ~!
    και ειχα αρχισει να ανησυχω οτι δεν θα εκμεταλλευονταν ολη αυτη την κληρονομια

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλεια!!!!!! Ανυπομονώ…

  • mixalhs7

    Όπως καμιά φεραρι δεν ξεπέρασε σε hype την F40 έτσι και καμιά μακλαρεν δεν πιστεύω να ξεπεράσει σε hype την αυθεντική F1.
    Tοτε τα αυτοκίνητα κατασκευαστικα δεν είχαν να κάνουν με τόσους πολλούς περιορισμούς/κανονισμούς όπως σήμερα.

  • Dimitris

    Πείτε μου οτι θα ΞΑΝΑ-χρησιμοποιήσουν τον ίδιο κορεσμένο 3.8 κινητήρα πάλι…

    • mixalhs7

      Λογικά αυτόν θα χρησιμοποησουν!

    • LJ

      Γτ υπαρχει και αλλος?

  • φημες λενε οτι θα χρησιμοποιει κινητηρα χοντα ..

    • edurakias

      Auto pu eipes to pistevo me 1000 kai kati mou leei tha einai N/A kai oxi turbato

    • Giannis

      Εξαιρετικα δυσκολα μου φαινονται και τα 2 (honda κινητηρας και Ν/Α)
      Απ την στιγμη που θα ειναι απ τα πιο δυνατα της Μclaren θα πρεπει να εχει περιπου 800αλογα συν πλην.
      Ποιος κινητηρας της Honda θα τα δωσει αυτα?Και Ν/Α κιολας?
      Ακομα και να εχει και ηλεκτροκινητηρα (οπως λεει στο αρθρο) ποσα αλογα να βγαλει ? Ενδεικτικα της P1 βγαζει 180 αλογα.
      Αν απ την αλλη αν βαλουν πιο ισχυρες μπαταριες θα ξεφυγουν και σε βαρος και θα χρειαζονται ακομα πιο πολλα αλογα .
      Η Mclaren πιστευω εχει επενδυσει για τα καλα στο turbo και δυσκολα θα γυρισει σε ενα μεγαλο ατμοσφαιρικο κινητηρα (που θα πρεπει κιολας να τον εξελιξει απ το μηδεν ).
      Και αντε παλιοτερα ειχε παρει κινητηρα απ την bmw.Τωρα ολοι στο turbo το γυρισαν.

  • Renesis1

    Έχουν ήδη πουληθεί και τα 106 αυτοκίνητα που δεν έχουν καν φτιαχτεί και οι αγοραστές δεν έχουν δει ούτε καν πως θα μοιάζουν.. Και όταν τα πάρουν, μετά από 6 μήνες κλασσικά πωλητήριο με 3-4 φορές πιο πάνω την τιμή ως συλλεκτικά.. Κατάντια πια με τους φραγκοφονιάδες..

    • mixalhs7

      Το έχουν δει φωτογραφία σε ειδική εκδήλωση που είχαν πάει μόνο οι υποψήφιοι αγοραστές πριν 2 μήνες.
      (βλέπω πολύ youtube)

    • Renesis1

      Ώστε ειδική εκδήλωση πριν 2 μήνες για υποψήφιους (σίγουρους) αγοραστές.. That’s the name of the game nowadays, που θα λέγανε και οι γιάνκηδες!

    • Renesis1

      Ώστε ειδική εκδήλωση πριν 2 μήνες για υποψήφιους (σίγουρους) αγοραστές.. That’s the name of the game nowadays, που θα λέγανε και οι γιάνκηδες!

    • mixalhs7

      Αν θυμάσαι είχε κάνει διάψευση τότε ο CEO της μακκα για όλα αυτά!

    • Renesis1

      Μυστική ειδική εκδήλωση μόνο για vip, μέσω διαψεύσεων.. Τι πάθανε εκεί στη McLaren, την είδανε ΜΙ6?!.. :)))

    • Renesis1

      Μυστική ειδική εκδήλωση μόνο για vip, μέσω διαψεύσεων.. Τι πάθανε εκεί στη McLaren, την είδανε ΜΙ6?!.. :)))

    • mixalhs7

      Οι boutique car makers έχουν πια ένα διεθνές database πελατών στην αντζεντα τους.
      Όταν πέσει μια ιδέα στο τραπέζι, τους στέλνουν email και ρωτούν αν ενδιαφερονται.
      Αν προχωρήσει το πρότζεκτ τότε γίνονται όλα τα υπόλοιπα.
      Προφανώς η μυστικότητα έχει να κάνει με το να υπαρχει άμεση απάντηση στο πρότζεκτ των Αστον Μαρτιν Red Bull

    • Renesis1

      Όντως έτσι γίνονται οι δουλειές τώρα με τα νέα μοντέλα ορισμένων premium εταιριών. Πρώτα κατοχυρώνουν το ενδιαφέρον και τις παραγγελίες και μετά προχωρούν στην υλοποίηση. Έπειτα το 70-80% των αυτοκινήτων, μετά από ένα 6μηνο και καμιά 100αριά χλμ, θα αποκτήσουν τιμολόγιο 400% πάνω της αρχικής τιμής, θα μεταπωληθούν σε hardcore ιδιώτες που αναζητούν τη σπανιότητα και με αυτό το τρόπο, όλοι θα μείνουν ευχαριστημένοι στο τέλος..

    • manowar

      Αααα ε πες το ετσι..

    • Mika

      Like Bugatti Chiron, oui???

  • Anestis Genk

    Θα είναι 3θέσιο όπως η F1, θα είναι 106 όπως η F1, αλλά θα χειροκούνα ΟΠΩΣ η F1;

    • mixalhs7

      Το μόνο κοινό που θα έχει με την F1 θα είναι οι 3 θέσεις.
      Αυτό πιστεύω για πολλούς λόγους.
      Αμφιβάλω αν θα την πουν F1.

    • Mika

      To δελτιο τυπου ειναι επεξηγηματικο οσο πρεπει.
      Δανειζονται το seating layout της F1, και κανουν ενα Hyper-GT για μακρινα ταξιδια με τις ανεσεις και τις επιδοσεις της Μclaren…
      Aρα, δεν παιζει να το πουν F1.

    • xtra

      -θα μπαινει στις στροφες οπως το 106 rallye !

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα αλλα επιπεδα προσφυσης..

  • δηλαδη τοσο καιρο που λεγαμε οτι η P1 ειναι ο αντικαταστατης της F1 …καναμε λαθος ??????????????????????????????

    • Mika

      Ε ναι, αφου ειναι διθεσια, λεμε!
      :p :p

  • LJ

    Εγω νομιζα οτι η Ρ1 ηταν ο αντικαταστατης της F1. Καραμενο μαρκετινγκ με μπερδεψες.

    • εσυ παλι καλα…..καποιοι νομιζαν πως ηταν η MP4-12C !!!!! axaxxaxaxaxaxaxaxaxa

    • LJ

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ με εκανες να γελασω.

      Αλλα αυτοι δεν ηταν οι χειροτεροι, οι χειροτεροι ηταν αυτοι που πιστεψαν οτι το Cygnet ηταν πραγματικη Aston Martin!!!

  • edurakias

    BMW mclaren eixame me to f1 otan egine mclaren merc eftiaksan to SLR tora paei gia HONDA dagoto…

    • manowar

      Δεν νομίζω..

    • edurakias

      Kala kai ego ipotheseis kano alla opos egrapsan kai pio pano o M838T exei katantisei aidia opote isos pane gia na kanoun rebuild se kenouria monada apo ali eteria kai auto giati toulaxiston se ola ta autokinita dromou pote den eixe eksoloklirou sxediasei diko tis kinitira f1 BMW SLR benz kai M838T apo nissan opote to pio logiko einai na zitisei 106 komatia gia to kenourio project apo tin honda

  • ThePetrolhead

    Ωραίο σαν ιδέα αλλά:
    1)Μόνο αν ο κινητήρας είναι V12 ατμοσφαιρικός και να βρυχάται όπως της F1 ( και ας είναι υβριδικό). Όπως έχουν τα δεδομένα τώρα μάλλον για υπερτροφοδοτούμενο μίζερο V8 το βλέπω.
    2)Σε σύγκριση με την F1 -της οποίας το όνομα προφανώς και εκμεταλεύονται όχι μόνο για να πουλήσουν αλλά και για να δημιουργήσουν το απαραίτητο hype- δεν νομίζω να κατασκευαστεί με γνώμονα τον μη συμβιβασμό. Π.χ. η F1 δεν είχε ούτε υδραυλικό τιμόνι ή φρένα για να μην χαλάσει η αίσθηση. Και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να συμμορφώνεται με μια πλειάδα κανονισμών/περιορισμών, άγνωστο το αποτἐλεσμα.
    3)Από την στιγμή που δεν βάλει χέρι ο Gordon μην περιμένετε να έχει το zest της F1.
    4)Όλα αυτά δεν έχουν σημασία καθότι αυτού του είδους τα αυτοκίνητα δημιουργούνται για ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο, το οποίο δε το ενδιαφέρει η οδήγηση αλλά το ίματζ ή να επενδύσουν σε ένα αυτοκίνητο το οποίο θα πουλήσουν σε πολλαπλάσια τιμή μετά όπως λέει και ο φίλος @Renesis1:disqus.

  • Mika

    Ω ρε Παναγια μου, λιποθυμιες παλι που θα πεσουν!!!

  • sofoklas

    Τι σχεση εχει ενα πολυτελες GT με την ασυμβιβαστη και ακραια F1?

    • πως λες ακραια μια F1…οταν εχεις θεσεις και για 3ο ατομο…και χωρο για βαλιτσες ??? :-D