fast-eddy

Από ό,τι φαίνεται η διάταξη “κινητήρας εμπρός – κίνηση πίσω” για τα supercars, τείνει να ακολουθήσει την πορεία του χειροκίνητου κιβωτίου στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η Corvette έχει απομείνει να κρατάει το κάστρο μαζί με την Mercedes – AMG GT, καθώς το Viper μας άφησε ενώ οι Aston Martin είναι ταχύτατα GT, εξαιρουμένων των σκληροπυρηνικών εκδόσεων της Vantage. Ακόμα και η 911 έκανε στροφή προς το κέντρο, έστω και στην αγωνιστική μορφή της RSR.

fasteddy3

Από την επόμενη γενιά αλλάζει ρότα και η ‘Vette, με την περιέργεια για το πώς θα μοιάζει να συναγωνίζεται την αγωνία. Ευτυχώς. η Aria Group είναι εδώ και μας δίνει μία γεύση από το μέλλον. Το αυτοκίνητο που βλέπεις ονομάζεται Fast Eddy και αποτελεί φόρο τιμής στον Ed Taylor, αντιπρόεδρο σχεδιασμού στα “χρυσά” χρόνια της GM και υπεύθυνο για πολλά μοντέλα, μεταξύ των οποίων η Corvette C4. O γιος του, Charles, είναι μάλιστα συνιδρυτής της Aria.

fasteddy2

Η εταιρία αυτή ασχολείται με τον σχεδιασμό και την κατασκευή πρωτοτύπων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ παρέχει και τα σασί για τις εξαιρετικές δημιουργίες της Singer. Όπως δηλώνει ο έταιρος ιδρυτής και CEO της φίρμας, Clive Hawkins:

Πιστεύω ακράδαντα πως σε έναν κόσμο που έχει κατακλυστεί από προϊόντα γεμάτα τεχνολογία και λειτουργικότητα, το ντιζάιν έχει ακόμα πρωτεύουσα σημασία. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κινούμενα γλυπτά, να συναρπάζουν το μάτι και να ενθουσιάζουν την καρδιά στην οδήγηση.

aerovette

Ο Fast Eddy αντλεί επιρροή από το χαμένο πρωτότυπο της Aerovette, πίσω στο 1977. Ήταν η πρώτη νύξη για κεντρομήχανη διάταξη, αλλά δεν προχώρησε ποτέ πέρα από το στάδιο του εκθεσιακού μοντέλου. Προς το παρόν, το ίδιο είναι και ο Eddy, καθώς δεν έχει ούτε κινητήρα ούτε εσωτερικό. Η Aria Group υποστηρίζει πως μπορεί να κατασκευάσει κανονικά το αυτοκίνητο σε ιδιαίτερα περιορισμένο αριθμό, εφόσον υπάρξει η απαιτούμενη ζήτηση. Αναλόγως της κινητήριας μετάδοσης που θα επιλεγεί, το κόστος μπορεί να ξεκινάει από τις 200.000 ευρώ και να φτάνει μέχρι το 1 εκατομμύριο.

aerovette2