Audi RS1 Sportback Rendering (1)

Όπως ήδη γνωρίζεις μέσα στο 2018 η Audi θα παρουσιάσει την δεύτερη γενιά του μικρού της αυτοκίνητου το A1. Σχεδιαστικά το ντιζάιν θα είναι μια εξέλιξη του τωρινού σχήματος όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρεία, αλλά κάτω από αυτό θα δούμε σημαντικές αλλαγές που θα αλλάξουν σημαντικά τον χαρακτήρα του.

Το νέο A1 θα είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και με μικρότερο βάρος. Τρίθυρη έκδοση δεν προβλέπεται να δούμε, αφού το τωρινό τρίθυρο A1 σημειώνει χαμηλές πωλήσεις και επιπλέον το 5θυρο αμάξωμα είναι πιο πρακτικό. Ένα πρόβλημα του τωρινού μοντέλου είναι η πλατφόρμα του που δεν του επιτρέπει να φοράει μεγάλους κινητήρες, όπως για παράδειγμα τα μοντέλα της Mini. Αυτό θα αλλάξει, αφού το νέο A1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB που θα φοράει και το επόμενο VW Polo.

Στους κινητήρες θα δούμε τον 1,0 λίτρου στην βάση και τον νέο 1,5 λίτρων σε βενζίνη και ντίζελ. Μεγάλες αλλαγές θα δούμε στις κορυφαίες σπορ εκδόσεις που ετοιμάζει η Audi. O 1.800αρης με τα 192 άλογα φεύγει και στην θέση του θα τοποθετηθεί ο 2,0 λίτρος TSI με 200 άλογα που θα φορεθεί αρχικά στο επόμενο Polo GTI. Έτσι βλέπουμε ότι η VW-Audi σταματάνε το downsize για τα γρήγορα μικρά και μετά από καιρό ανεβάζουν κυβικά, ακολουθώντας το παράδειγμα του νέου Mini Cooper S που φοράει 2,0 λίτρο κινητήρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο S1 Sportsback που θα συνεχίσει να διατίθεται θα έχει 250 άλογα, ενώ η πιο καυτή έκδοση του νέου A1, το RS1 θα έχει 300 άλογα.

Το μικρότερο μοντέλο της Audi θα διαθέτει τεχνολογία δανεισμένη από τα κορυφαία πολυτελή μοντέλα της εταιρείας και θα πρέπει να περιμένουμε προσαρμοζόμενο lane assist και ηλεκτρονικά συστήματα πρόληψης ατυχημάτων. Όλοι οι κινητήρες θα διατίθενται και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, αφού η ζήτηση δείχνει ότι αυτό το προτιμούν οι πελάτες. Η παραγωγή του νέου A1 θα μεταφερθεί από το Βέλγιο στο εργοστάσιο Martorell της Seat στην Ισπανία καταλαμβάνοντας την γραμμή παραγωγής του Audi Q3 του οποίου η παραγωγή θα μεταφερθεί στην Ουγγαρία.

  • AMG

    Από άλογα καλά πάμε,αλλά όταν έρθουν απο εδώ οι τιμές τους θα φτάνουν στο θεό.

    • JohnnyXP64

      Θα κάνει περισσότερα απο ενα leon 300 2017 και μιλαμε για μια κατσαρίδα μπροστά στο ποιο στιβαρό leon cupra 300.

    • AMG

      Πριν ένα χρόνο είχα κάνει διαμόρφωση στο S1 με όλο τον εξοπλισμό και αν δεν κάνω λάθος πέρασε τα 60.000€!!!
      Στα 37.000€ που ξεκινάει το τωρινό θα περίμενα περισσότερο εξοπλισμό.Για να μην σε κουράζω πιστεύω πως το νέο S1 θα περνάει τα 40.000€ και το RS1 τα 45.000€, χωρίς τα πρόσθετα βεβαίως βεβαίως…
      Θα μοιράζει πολύ πόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες.Πάντως θα προτιμούσα ένα S3 το οποίο έχει περισσότερους χώρους και καλύτερη ποιότητα ακόμα και αν έτρωγα τη σκόνη του S1….

    • Christos F4

      εδω ολα ειναι στο θεο αγαπητε

    • AMG

      Ξεχωρίζω από τη μάζα τα Seat Mii και Ibiza τα Skoda Rapid και Superb και το Toyota Avensis τα οποία για ένα σχετικά μικρό ποσό σου προσφέρουν πολύ αυτοκίνητο….

  • manowar

    Αν το κανετε ακομα και αυτο που ειναι ενα μετρο αμαξι 4θυρο να το βαλετε στον λωκο βαθια μεσα..μλκες

    • AMG

      Γιατί αν το βγάλουνε 3θυρο θα το αγοράσεις; ;-P;-P;-P ;;;

    • manowar

      Παντα μαρρσε το α1 ρε αλλα 4πορτο……. εκει που τους ειναι πιο ευχαριστο.

  • Mika

    Κριμα να παρει αν καταργηθει ο 1.8, ειναι ιδανικος για την Ελλαδα, αξιοπιστος κι ανεβαζει ευκολα αλογα.

    • AMG

      Θάνατος στο downsize ;-P

  • Xarhs

    Αμαξαρα. Ντρεπεσαι να πατησεις μεσα.

    • rous

      Εχω οδηγησει το Α1 με πακετο S-line, 1.4 TFSI με DSG και απλα δεν σου φαινεται οτι οδηγεις κατι τοσο μικρο. Ποιοτικοτατο, γρηγορο, πανεμορφο.