Audi RS1 Sportback Rendering (1)

Όπως ήδη γνωρίζεις μέσα στο 2018 η Audi θα παρουσιάσει την δεύτερη γενιά του μικρού της αυτοκίνητου το A1. Σχεδιαστικά το ντιζάιν θα είναι μια εξέλιξη του τωρινού σχήματος όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρεία, αλλά κάτω από αυτό θα δούμε σημαντικές αλλαγές που θα αλλάξουν σημαντικά τον χαρακτήρα του.

Το νέο A1 θα είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και με μικρότερο βάρος. Τρίθυρη έκδοση δεν προβλέπεται να δούμε, αφού το τωρινό τρίθυρο A1 σημειώνει χαμηλές πωλήσεις και επιπλέον το 5θυρο αμάξωμα είναι πιο πρακτικό. Ένα πρόβλημα του τωρινού μοντέλου είναι η πλατφόρμα του που δεν του επιτρέπει να φοράει μεγάλους κινητήρες, όπως για παράδειγμα τα μοντέλα της Mini. Αυτό θα αλλάξει, αφού το νέο A1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB που θα φοράει και το επόμενο VW Polo.

Στους κινητήρες θα δούμε τον 1,0 λίτρου στην βάση και τον νέο 1,5 λίτρων σε βενζίνη και ντίζελ. Μεγάλες αλλαγές θα δούμε στις κορυφαίες σπορ εκδόσεις που ετοιμάζει η Audi. O 1.800αρης με τα 192 άλογα φεύγει και στην θέση του θα τοποθετηθεί ο 2,0 λίτρος TSI με 200 άλογα που θα φορεθεί αρχικά στο επόμενο Polo GTI. Έτσι βλέπουμε ότι η VW-Audi σταματάνε το downsize για τα γρήγορα μικρά και μετά από καιρό ανεβάζουν κυβικά, ακολουθώντας το παράδειγμα του νέου Mini Cooper S που φοράει 2,0 λίτρο κινητήρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο S1 Sportsback που θα συνεχίσει να διατίθεται θα έχει 250 άλογα, ενώ η πιο καυτή έκδοση του νέου A1, το RS1 θα έχει 300 άλογα.

Το μικρότερο μοντέλο της Audi θα διαθέτει τεχνολογία δανεισμένη από τα κορυφαία πολυτελή μοντέλα της εταιρείας και θα πρέπει να περιμένουμε προσαρμοζόμενο lane assist και ηλεκτρονικά συστήματα πρόληψης ατυχημάτων. Όλοι οι κινητήρες θα διατίθενται και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, αφού η ζήτηση δείχνει ότι αυτό το προτιμούν οι πελάτες. Η παραγωγή του νέου A1 θα μεταφερθεί από το Βέλγιο στο εργοστάσιο Martorell της Seat στην Ισπανία καταλαμβάνοντας την γραμμή παραγωγής του Audi Q3 του οποίου η παραγωγή θα μεταφερθεί στην Ουγγαρία.