wm-motors-1

Την θυμάσαι την WM Motor; Όχι; Δεν σε αδικώ, μιας και το όνομά της έκανε πρώτη φορά την εμφάνισή της τον περασμένο Αύγουστο, όταν και έγινε γνωστή η είδηση πως η εταιρία πήρε χρηματοδότηση ύψους 1 δισ. δολαρίων προκειμένου να βγάλει στην αγορά plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η εταιρία, που ιδρύθηκε πέρυσι από τον Freeman Shen, πρώην στέλεχος της Geely και της Volvo Zhejiang Geely Holding Group, αλλά και πρώην CEO της Volvo στην Κίνα, παρουσίασε τώρα τέσσερα πρωτότυπα μοντέλα τα οποία μας δείχνουν πως θα είναι τα αυτοκίνητα που θα περάσουν στην παραγωγή το 2018.

wm-motors-2

Πρόκειται για ένα sedan, ένα station wagon, ένα MPV και ένα SUV, με την εταιρία να θέλει μέχρι το 2021 να πουλά 100.000 αυτοκίνητα ετησίως, έχοντας στην γκάμα της τρία μοντέλα, με ένα από αυτά, ένα πλήρως ηλεκτρικό σεντάν, να ανταγωνίζεται το Tesla Model 3.

Ο Shen ευελπιστεί πως η εμπειρία του, σε συνδυασμό με τις πιέσεις της κινεζικής κυβέρνησης να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Κίνας όλο και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -περίπου 3 εκατομμύρια νέα plug-in κάθε χρόνο για να μειωθεί το πρόβλημα της ρύπανσης, θα καταφέρει να κάνει τους στόχους της εταιρίας του πραγματικότητα. Ο Shen έχει εργαστεί για περισσότερες από δύο δεκαετίες στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και εκτός από τις Volvo και Geely, έχει προσφέρει τις υπηρεσίες και τις γνώσεις του στην Fiat και στην Borg Warner.

Η νέα εταιρία αναπτύσσει επί του παρόντος δύο νέες πλατφόρμες ενώ έχει ξεκινήσει και τις δοκιμές εξέλιξης. Οι μπαταρίες και τα ηλεκτρικά μοτέρ των αυτοκινήτων θα προέρχονται από μια γερμανική εταιρία τεχνολογίας, με την WM Motor να διπλασιάζει το εργατικό της δυναμικό σε Γερμανία και Κίνα, ώστε αυτό να φτάσει τα 600 άτομα εντός του 2016. Η εταιρία δεν θέλει να βγάλει πολυτελή αυτοκίνητα, αλλά “θέλει να φέρει την πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα σε ένα κανονικό αυτοκίνητο“, ενώ στα πλάνα της είναι να πουλά τα αυτοκίνητά της κυρίως μέσω διαδικτύου, παρά μέσω αντιπροσωπειών. Η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων θα γίνονται σε ένα νέο εργοστάσιο στην ανατολική Κίνα, με την WM Motor να καλοβλέπει και την αγορά των Η.Π.Α.

  • ionized

    https://uploads.disquscdn.com/images/625821e9b84ddbd00c53bd958dbecf924282f956c32bc1e41497f33854b45c38.jpg

    και ηλεκτρικο..και προσιτο..και κινεζικο..
    σε βλεπω ετσι συντομα

  • SAMURAI-66

    Ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια το τριπτυχο της επιτυχια που πρεπει να προσεξουν για να εχουν λογω υπαρξης στην δυσκολη αγορα αλλιως θα πανε απατα,αυτο μαζι με αυξημενη αυτονομια.
    Στον οπτικο τομεα αρκετα καλα αν και στην περιπτωση που κολλησεις στην μασκα σημα vw ευκολα πιστευεις οτι εχουν βγει απο το group!!

  • Anestis Genk

    Το πρόβλημα της ρύπανσης είναι τα αμάξια;
    Όχι τα εργοστάσια που βγάζουν τα αμάξια;
    Όχι οι πόλεις των εκατομμυρίων κατοίκων, που φτιάχτηκαν για δουλέυουν στα εργοστάσια που φτιάχνουν τα αμάξια;

    Ο ιστορικός του μέλλοντος θα γελάει μαζί μας όπως εμείς γελάμε με τις μεσαιωνικές πεποιθήσεις και πρακτικές.

  • Γιώργος Βαρδου
    • Γιώργος Βαρδου

      και το MPV πολύ για Zafira Tourer Με κανει