BMW M6 Gran Coupe

Ωραίο πράγμα η ταχύτητα. Εθιστικό, διεγερτικό. Επίσης, πρακτικά άχρηστο στην καθημερινότητα. Τα όρια που υπάρχουν στους ανά τον κόσμο δρόμους (με εξαίρεση κάποιες Autobahn) καθιστούν εγκληματική πράξη την άνοδο της βελόνας στο ταχύμετρο πάνω από την ένδειξη “140”, αφήνοντας στους petrolheads δυο επιλογές: την ενοικίαση αεροδιαδρόμου (κομμάτι δύσκολο) και την παρανομία (πιο εύκολο, αλλά αντενδείκνυται).

Παρόλα αυτά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και αρκετές δεκαετίες προσφέρουν αυτοκίνητα πόλης και οικογενειακά που κάνουν πλάκα στους νομοθέτες, ενώ τα supercars -και εσχάτως τα hypercars- μπορούν να κοντράρουν στα ίσα μαχητικά αεροσκάφη (μέχρι ενός σημείου, μην εξάπτεσαι). Όλα εις το όνομα της τεχνολογικής βιτρίνας, του ανταγωνισμού και της ευγενούς άμιλλας/dick measuring -που λένε και στα καφενεία- μεταξύ των κατασκευαστών.

Πέρα από τις εδραιωμένες δυνάμεις, υπάρχουν κάποιες γωνιές του πλανήτη που θέλουν να μπουν στον χάρτη των χλμ/ώρα, δίχως να χρειάζεται να στήνονται στο φανάρι με τον Flash ή να πετάνε το βιβλίο Guinness στην ανακύκλωση κάθε τρεις και λίγο. Για αυτό είμαστε εμείς εδώ, για να δώσουμε βήμα σε κάθε φιλότιμη προσπάθεια από όπου κι αν προέρχεται.

Οι επιδόσεις που θα διαβάσεις είναι ένα μείγμα επικυρωμένων ρεκόρ και εργοστασιακών μετρήσεων. Το ξέρω, δυο μέτρα και δυο σταθμά, αλλά κάποια από τα αυτοκίνητα που εμφανίζονται είναι δύσκολο να τα βρει και να τα δοκιμάσει κανείς. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, όμως. Οι μεγαλύτερες παπάτζες των εργοστασίων αφορούν καταναλώσεις και ρύπους, στις μετρήσεις επιτάχυνσης και τελικής είναι συνήθως κύριοι. A, και μιλάμε για εργοστασιακά αυτοκίνητα παραγωγής.