DTM 2017: O Wittmann υποστηρίζει το grid των 18 οδηγών

Σχετικά άρθρα

2016_09_12_wallpaper_1920-x-1200_nuerburgring_2-jpg-download-1473771297953

Το 2017 αναμένεται να είναι η χρονιά των μεγάλων αλλαγών στο DTM. Ήδη γνωρίζεις ότι το grid για το επερχόμενο πρωτάθλημα θα αποτελείται από 18 και όχι 24 οδηγούς, μια κίνηση που συμβάλλει αφενός στη μείωση του κόστους για τις ομάδες, αφετέρου, σύμφωνα και με τη γνώμη πολλών οδηγών, θα οδηγήσει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και του παραγόμενου θεάματος.

Ανάμεσα σε αυτούς τους οδηγούς, είναι κι ο δις, πλέον, πρωταθλητής, Marco Wittmann, ο οποίος σε συνέντευξή του δήλωσε για τις αλλαγές για το πρωτάθλημα του 2017:

Δεν μπορώ να πω ότι είναι κακή ιδέα η μείωση του αριθμού των οδηγών. Η αλλαγή αυτή σε συνδυασμό με το νέο σασί, τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, θα δημιουργήσουν ένα ελκυστικό “προϊόν”. Το πρωτάθλημα θα είναι πιο “κλειστό” και με περισσότερες προκλήσεις για τους οδηγούς, δεδομένου ότι θα υπάρχουν 18 στην πίστα.

Πιστεύω ότι είναι μια καλή κίνηση, ειδικά με τους νέους κανονισμούς, τα νέα ελαστικά και τα αντίστοιχα νέα αγωνιστικά. Εγγυημένο το θέαμα, όπως επίσης και οι καλύτεροι αγώνες.

Αυτός είναι ο στόχος μας. Σκοπεύουμε να κάνουμε το DTM περισσότερο ενδιαφέρον και θεαματικότερο για τους φιλάθλους. Ελπίζω ότι θα το πετύχουμε.

2016_09_24_25_wallpaper_1920-x-1200_budapest_1-jpg-download-1474980965125

Όσον αφορά για το πότε θα οδηγήσει για πρώτη φορά την τελική έκδοση της M4 DTM για το 2017, αλλά και τη μέχρι τώρα πορεία του στο πρωτάθλημα, ο Γερμανός πρωταθλητής ανέφερε:

Δεν ξέρω ακόμη. Ίσως θα την οδηγήσω τον Μάρτιο, αλλά μπορεί και μέσα στον Φλεβάρη. Οι μηχανικοί προσπαθούν να φέρουν την τελική έκδοση όσο δυνατόν το αργότερο χρονικά και φυσικά θα κρύψουμε μερικές λεπτομέρειες του αγωνιστικού από τους ανταγωνιστές μας.

Το 2016 ήταν μια φανταστική χρονιά. Πριν δύο χρόνια, η πρώτη μου νίκη στο DTM ήταν κάτι το ξεχωριστό, μεγάλης συναισθηματικής αξίας. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα ότι θα κατακτούσα τον τίτλο τόσο νωρίς στην καριέρα μου. Αντίθετα, το 2015 ήταν μια δύσκολη χρονιά για την ΒΜW. Δεν ήμαστε δυνατοί κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αν και κατάφερα και τερμάτισα στην πέμπτη θέση της τελικής βαθμολογίας, που σίγουρα δεν ήταν κακό αποτέλεσμα, αλλά δεν ήταν ο στόχος μας.

Το να κερδίσω τον τίτλο το 2016, ήταν καταπληκτικό. Ακόμα και αν δεν είχαμε το γρηγορότερο αυτοκίνητο στην πίστα, πιστεύω ότι ήμαστε οι περισσότεροι συνεπείς στους τερματισμούς και κάναμε τα λιγότερα λάθη από τους υπόλοιπους.

Σε άλλες ειδήσεις από το βαυαρικό “στρατόπεδο”, η BMW θα συμμετέχει με δύο αντί τεσσάρων, τελικά, ομάδων στο πρωτάθλημα της νέας χρονιάς. Ο λόγος για τις RMG και RBM, όπου στην μεν πρώτη θα αγωνίζονται ο πρωταθλητής Wittmann με τον Timo Glock, ενώ τις προσπάθειες της δεύτερης για διάκριση θα πλαισιώνουν οι Tom Blomqvist και Maxime Martin. Η ιστορική Team Schnitzer δε θα αγωνίζεται πλέον στο DTM, καθώς πάρθηκε η απόφαση να επικεντρωθεί εξ’όλοκλήρου στα πρωταθλήματα GT με τη γερμανική εταιρεία και η τέταρτη ομάδα, αυτή της MTEK, θα προετοιμάσει τη συμμετοχή της BMW στην κατηγορία GTE του WEC από το 2018.

wp_desktop_1920x1200_norisring_0001_08-jpg-download-1467121184075

Ας δούμε τι δήλωσε ο επικεφαλής της BMW Motorsport, Jens Marquardt, για τις προαναφερθείσες αποφάσεις:

Είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος λειτουργίας της ομάδας μας που θα μας βοηθήσει στην προετοιμασία των στόχων μας. Πάντα θέλαμε να συνεχίσουμε την πετυχημένη συνεργασία μας με όλες τις ομάδες. Έπρεπε να προβούμε σε αλλαγές των δομών λόγω των αλλαγών στο DTM και νέες πιθανότητες και προοπτικές ανοίγονται στο ήδη ανανεωμένο αγωνιστικό πρόγραμμά μας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους επικεφαλής των Schnitzer και MTEK, Charly Lamm και Ernest Knoors αντίστοιχα, όπως και τα μέλη των δύο ομάδων για την αφοσίωση όλα αυτά τα χρόνια στο DTM.

Το μόνο που απομένει από τη BMW είναι η επίσημη ανακοίνωση των έξι οδηγών της για το 2017, και ήδη γνωρίζουμε ότι οι Martin Tomczyk και Antonio Felix da Costa δε θα είναι στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα στο Hockenheim, με τον πρώτο να τερματίζει φέτος την καριέρα του στο DTM και τον Πορτογάλο να συνεχίζει στη Formula E.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...