Motorsports: DTM race Nürburgring 2016, #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM)

Όπως θα θυμάσαι, το μεγάλο ζήτημα για το πρωτάθλημα του 2017 ήταν η μείωση ή όχι των αυτοκινήτων από 24 σε 18. Με κάθε επισημότητα πλέον, η ITR-η οργάνωση που ελέγχει το DTM– ανακοίνωσε, μετά από ένα μήνα και κάτι διαπραγματεύσεων με τις τρεις εμπλεκόμενες εταιρείες και τη DMSB, ότι η Audi, η Μercedes και η BMW θα αγωνίζονται στο επερχόμενο πρωτάθλημα με έξι αυτοκίνητα έκαστη, ενώ οι πληροφορίες που ήθελαν τουλάχιστον με έξι αυτοκίνητα να αγωνίζεται η κάθε εταιρεία, όπως καταλαβαίνεις, δεν επιβεβαιώθηκαν.

Έτσι λοιπόν, αλλάζει το σκηνικό βεβαίως σε ομάδες και οδηγούς, γνωρίζοντας ήδη πριν το τέλος του φετινού πρωταθλήματος ότι οι Martin Tomczyk, Antonio Felix da Costa και Timo Scheider αγωνίζονται για τελευταία φορά μπροστά στο κοινό του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού.

Motorsports: DTM race Nürburgring 2016,

Για την BMW, τρεις από τις τέσσερις ομάδες θα συνεχίσουν να πλαισιώνουν τις προσπάθειες της βαυαρικής εταιρείας για επιστροφή στον τίτλο των κατασκευαστών και ομάδων. Ο λόγος για τις RMG, RBM και Schnitzer, ενώ, η MTEK αποσύρεται από το DTM και οι τελευταίες πληροφορίες τη θέλουν να συνεχίζει τη συνεργασία με τη BMW στα GT αγωνιστικά και στην κατηγορία LMGTE. Εκτός απροόπτου, ο πρωταθλητής Marco Wittmann, οι Bruno Spengler, Augusto Farfus, Tom Blomqvist,Timo Glock και Maxime Martin θα αγωνίζονται το 2017.

Στην πρωταθλήτρια Audi, οι Abt, Phoenix και Rosberg θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους με την εταιρεία από το Ιngolstadt. Δεδομένης της σίγουρης αποχώρησης του Scheider και της αντίστοιχης (σχεδόν) του Mortara, η Abt λογικά θα συνεχίσει με λιγότερους από τέσσερις οδηγούς του 2016, την ίδια στιγμή που επικεντρώνεται και στο πρωτάθλημα της Formula E.

Motorsports: DTM race Nürburgring 2016, #22 Lucas Auer (AUT, Mercedes-AMG DTM Team Mücke, Mercedes-AMG C 63 DTM), #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM), #11 Marco Wittmann (GER, BMW Team RMG, BMW M4 DTM)

Τέλος, στη Mercedes επέρχονται οι πιο σημαντικές αλλαγές.Οι Mücke Motorsport και ART Grand Prix δε θα αγωνιστούν το 2017 και το βάρος του πρωταθλήματος και τις προετοιμασίας των έξι C 63 AMG πέφτει στην (πρακτικά) εργοστασιακή HWA. O ιδιος ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Ulrich Fritz, στη σελίδα της Mercedes στο Facebook, δήλωσε ότι μετά τις τελευταίες εξελίξεις πάρθηκε η απόφαση να συνεχίσει μόνη της η HWA, ενώ η ομάδα του Peter Mücke θα συνεχίσει τη συνεργασία με την εταιρεία από τη Στουτγάρδη στη Formula 3.

Μπορεί η βερολινέζικη ομάδα να συμμετέχει με τα αγωνιστικά της Μercedes από το 2005, αλλά η πολυπόθητη νίκη ήρθε φέτος με τον Lucas Auer και ο έτερος οδηγός της, ο Christian Vietoris ανέβηκε στο βάθρο των νικητών στο Zandvoort και στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Για την ART Grand Prix, η “περιπέτεια” στο DTM έληξε μετά από δύο χρόνια εμπλοκής. Φέτος, για την ομάδα του Frederic Vasseur αγωνίστηκαν ο πρωταθλητής του 2005, Gary Paffett, και οι rookies Εsteban Ocon και Felix Rosenqvist. Η συνεργασία της γαλλικής εταιρείας με την Mercedes μετρά πολλές επιτυχίες κατά το παρελθόν, καθώς κατέκτησαν μαζί 78 νίκες και 55 pole polisions στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro Series.

Από το 2003 έως και το 2009, κατέκτησαν 7 συνεχόμενες φορές το πρωτάθλημα ομάδων και 6 αντίστοιχα των οδηγών (Jamie Green-2004, Lewis Hamilton -2005, Paul Di Resta -2006, Romain Grosjean -2007, Nico Hülkenberg -2008, Jules Bianchi -2009). Κατά το χρονικό διάστημα που αγωνίστηκε η ομάδα στη Formula 3, αρκετοί πιλότοι της Formula 1 αγωνίστηκαν με τα μονοθέσιά της, όπως οι Sebastian Vettel, Romain Grosjean, Nico Hülkenberg και Valtteri Bottas.

Η ομάδα ιδρύθηκε το 1996 από τον Frédéric Vasseur και το 2005 έκανε το μεγάλο βήμα στο νεοσύστατο πρωτάθλημα του GP2, στο οποίο,οι 2 πρώτοι χρονικά πρωταθλητές του θεσμού, οι Nico Rosberg και Hamilton αγωνίζονταν για λογαριασμό της γαλλικής ομάδας.

  • Mika

    Μειωση των οδηγων και των αυτοκινητων των ομαδων, κοινο σασι….Μηπως το DTM αρχισε να βρισκεται σε οικονομικη κριση???

    • Sciroccomaniac

      Από το 2000 τρέχουν με κοινό σασί, φρένα και κιβώτιο!!
      Γενικά, το θέμα του κόστους είναι πάντα πάνω-πάνω στις συζητήσεις και κύριος παράγοντας για τις όποιες εξελίξεις που θα έχουμε στο μέλλον ;)
      Η κρίση όλους τους αγγίζει… ;)