Martin Tomczyk: H τελευταία μου χρονιά στο DTM

Σχετικά άρθρα

14191966_1173064812732678_6471883422783669155_n

Tίτλους τέλους στη 16-χρονη πορεία του στο DTM βάζει στο τέλος της χρονιάς ο πρωταθλητής με την Audi τ0 2011 και τωρινός οδηγός της BMW Martin Tomczyk. Οι φίλαθλοι του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού θα απολαύσουν τις μάχες του Γερμανού στους τρεις τελευταίους γύρους του DTM, σε Nürburgring αυτό το Σαββατοκύριακο, σε Hungaroring και κλασικά στο Hockenheim στην αυλαία για το 2016. Ο Tomczyk θα παραμείνει μέλος της BMW, επικεντρώνοντας τις προσπάθειες του αγωνιζόμενος τώρα στα διεθνή πρωταθλήματα με τη γερμανική εταιρεία.

Στις 22 Απριλίου του 2001, ο Tomczyk πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο DTM με το Abt Audi TT-R και ήταν τότε ο νεαρότερος οδηγός που αγωνίστηκε σε ηλικία 19 ετών. Μόνο οχτώ οδηγοί έχουν περισσότερες συμμετοχές από τον 34-χρονο Γερμανό από το Rosenheim και η πρώτη νίκη ήρθε το 2006 στη Βαρκελώνη με το Α4 DTM. Συνολικά κατέκτησε εφτά νίκες και ο πολυπόθητος τίτλος ήρθε το 2011, στην καλύτερή του χρονιά στο πρωτάθλημα και στην τελευταία χρονιά των sedan αγωνιστικών, αλλά και του ίδιου στην Audi, καθώς, το 2012 μεταπήδησε στη BMW και στην επιστροφή της στο DTM μετά από 20 χρόνια.

14184458_1171849206187572_2023822460168885667_n

Με την BMW αγωνίστηκε σε δυο ομάδες, στη Team RMG και στη Τeam Schnitzer, μην έχοντας κατορθώσει να πανηγυρίσει κάποια νίκη. Για την επικείμενή του απόσυρση από το DTM, δήλωσε ο ίδιος:

Σίγουρα δεν ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα καθώς είμαι κομμάτι του DTM για 16 χρόνια. Έχω δει πολλούς οδηγούς να έρχονται και να φεύγουν σε αυτό το διάστημα. Τώρα, έφτασε η στιγμή να πώ εγώ το δικό μου αντίο και να λάβω μέρος στις νέες προκλήσεις με τη BMW. Xρωστάω πάρα πολλά στον Hans-Jürgen Abt και στην ομάδα του, αφού έμαθα πώς να είσαι επαγγελματίας οδηγός κοντά τους.  Επίσης, ο Dr. Wolfgang Ulrich και η Audi με υποστήριξαν στην προσπάθεια μου να αφήσω “ταυτότητα” στο DTM και τέλος, ο Ernst Moser και η Team Phoenix ήταν το κλειδί της επιτυχίας μου το 2011.

Συνεχίζοντας, πρόσθεσε:

Το 2012 μεταπήδησα στην BMW, στο νέο DTM. Ήταν οπωσδήποτε μια πρόκληση για μένα η επιστροφή της εταιρείας στο πρωτάθλημα και όντας σε θέση να πανηγυρίσουμε τον τίτλο από την πρώτη χρονιά (σ.σ ο Bruno Spengler με την M3 DTM αναδείχθηκε πρωταθλητής) ήταν μια μεγάλη στιγμή. Πιστεύω ότι συνέχιζα να αναπτύσσομαι ως οδηγός μέσα σε αυτά τα 16 χρόνια και ήρθε η στιγμή που αναρωτιέμαι αν πλέον το DTM μου ταιριάζει και αν μπορώ να συνεχίσω να φέρνω αποτελέσματα που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μου.

Μ’αρέσουν τα πρωταθλήματα GT, είχα τις ευκαιρίες μου να αγωνιστώ, γι’αυτό και θεωρώ ότι μπορώ να εξελιχθώ ως οδηγός σε τέτοιου είδους πρωταθλήματα.

14222244_1171849179520908_6992920193663424454_n

Με τη σειρά του, ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Jens Marquandt αποχαιρετά τον οδηγό του:

Είναι δύσκολο μα φανταστώ το DTM χωρίς τον Martin. Όταν ήρθε στη BMW το 2012, μας βοήθησε σε μεγάλο βαθμό στην προσπάθειά μας με την εμπειρία του, νιώθει κοντά με την εταιρεία και άνετα μπορεί να θεωρηθεί άξιος “πρεσβευτής” της BMW. Το άνετο στυλ του, ο απόλυτος επαγγελματισμός του τον κάνουν ιδιαίτερα δημοφιλή.

Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μείνει κοντά μας για πολλά χρόνια  και θα αποτελέσει κομμάτι των μελλοντικών μας κινήσεων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το μόνο σίγουρο είναι, όμως, ότι θα λείψει στους οπαδούς του DTM.

Αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Tomczyk θα αγωνιστεί με ένα επετειακό livery στην M4 DTM του με σκοπό να εορταστούν τα 100 χρόνια από την ίδρυση της βαυαρικής εταιρείας.

ΠηγήDTM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...