elemental_rp1_new_aerokit_01

Η Elemental Motor Company παρουσίασε στις αρχές του καλοκαιριού την έκδοση παραγωγής του RP1, δίνοντας όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες του road-legal track-car της.

Η βρετανική start-up μπορεί να είναι καινούρια στον χώρο, αλλά ήδη έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, αποδεχόμενη ισάξιες κριτικές με το BAC Mono. Γι’αυτό και η εταιρία συνεχίζει να εξελίσσει το αυτοκίνητο της, ώστε να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό και εντυπωσιακό, δηλώνοντας ότι οι τελευταίες της αναβαθμίσεις διπλασίασαν τα νούμερα της κάθετης δύναμης.

elemental_rp1_new_aerokit_02

Η Elemental κάλεσε τον πρώην αεροδυναμιστή της αγωνιστικής ομάδας της Formula 1 της McLaren, Mark Taylor, να επέμβει στο RP1 και το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η κάθετη δύναμη στα 241 χλμ/ώρα από τα 400 κιλά στα 1000 κιλά. Για να καταλάβεις το νούμερο, η McLaren P1 στα ίδια χλμ/ώρα δέχεται πίεση από τον αέρα της τάξης των 600 κιλών.

Η αύξηση αυτή ήρθε με την τοποθέτηση νέας πίσω αεροτομής, νέου εμπρός splitter και ανασχεδιασμένου διαχύτη. Παραμένει άγνωστο το πότε θα τοποθετηθεί το νέο αεροδυναμικό πακέτο στο αυτοκίνητο ή το πόσο θα κοστίζει.

elemental_rp1_new_aerokit_03

Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο διαθέτει carbon μπανιέρα που ζυγίζει μόλις 65 κιλά, με τον οδηγό να κάθεται όπως ακριβώς και οι πιλότοι της Formula 1. Το συνολικό βάρος του δεν ξεπερνά τα 540 κιλά όταν εξοπλίζεται με τον 1.000αρη EcoBoost κινητήρα της Ford και τα 580 κιλά, όταν φορά τον 2.0-λιτρο EcoBoost κινητήρα της Μπλε Οβάλ.

Για τα 0-96 χλμ/ώρα η εταιρία ανακοινώνει, ότι ο 1.000αρης τρικύλινδρος κινητήρας, που αποδίδει 180 άλογα, χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 233 χλμ/ώρα, ενώ για τον 2-λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 320 άλογα, τα 0-96 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

elemental_rp1_new_aerokit_04

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση, με την τιμή του να είναι κοντά στα €100.000, με την εταιρία να έχει πουλήσει δύο μέχρι στιγμής. Να θυμίσω ότι η ανάρτηση του αποτελείται από διπλά ψαλίδια με ελατήρια της Eibach και μπουκάλες της Nitron. Για την επιβράδυνση χρησιμοποιούνται τετραπίστονες δαγκάνες της Caparo, με δίσκους διαστάσεων 280 χλστ., ενώ πατάει σε ελαστικά 235/45 με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με το roadster να παράγει 400 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 240 χλμ/ώρα.

  • manowar

    Πανω που θελω να γινω θρησκος νικολα ερχετε ο καθε ασχετος με τα down force και χρεπια που εχουν πισω το μοτερ και μετα δεν ξερω τι να πιστεψω…😜😜

    • Mika

      Τι θα πιστεψεις??Ενα ασχετο αεροδυναμιστη που δουλευε σε ομαδα F1?? Εισαι σοβαρος??
      :p

    • manowar

      Το οτι ειναι 1000 κυβικα 180 ιππους και εχει 3 δευτερολεπτα τα 100 πιστευω να αρχισουν να τον ταρακουνανε λιγο..ειναι ειναι 1μισι τονο το οχημα και στην πραγματικοτητα ειναι μονο 540 κιλα..

    • Mika

      Εχουμε μπλεξει τα κιλα στατικου βαρους με τα κιλα δυναμης που δεχεται ενα αμαξι οταν τρεχει με V ταχυτητα!!! Μυλος λεμε!!!
      :p :p

    • εγω για να το πιστεψω..θελω να το δω να πηγαινει σε ενα τουνελ με 240..αναποδα !!!!!!!! θα δουμε θα πεσει η οχι?? !!!! :-P

    • NSchinas

      δεν θα πέσει !!!!

    • πως γενεν ατο…ενα αυτοκινητο των 1500 κιλων..με μολις 180ps….να κανει το 0-100 σε 3+ sec ????????

    • manowar

      Χαχαχαχα

    • manowar

      Χαχαχαχα

  • Anestis Genk

    Σε μια πίστα με ανωμαλίες όπως οι εγγλέζικες, θα έχει πλάκα το πως θα ξεκολλάει