lamborghini-urus-prototype

Ανανέωση: Το αυτοκίνητο της φωτογραφίας δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια φάρσα ενός τοπικού αντιπρόσωπου, ο οποίος καμουφλάρισε ένα Audi Q7 ώστε να μοιάζει σαν μουλάρι της Urus.

Η Lamborghini έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης της Urus και ένα καμουφλαρισμένο μουλάρι φωτογραφήθηκε παρκαρισμένο στο αεροδρόμιο του Μονάχου.

Το αυτοκίνητο θα βγει στην αγορά το 2018 και κίνηση θα παίρνει από έναν καινούριο V8 4.0-twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 600 ίππων με 900 Nm ροπής, ο οποίος όπως έγινε γνωστό από συνέντευξη του CEO της εταιρίας, Stefano Domenicali, καθώς και του μέλους του διοικητικού συμβουλίου υπεύθυνου για την έρευνα και εξέλιξη του αυτοκινήτου, Maurizio Reggiani, θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, και όχι κάποιο διπλοσύμπλεκτο, με τον πρώτο να τονίζει:

Ναι. Είναι μια αγνή Lamborghini. Αυτή ήταν μια από τις πιο σημαντικές συζητήσεις, είναι εξαιρετική. Τα πράγματα που συζητήσαμε πολλές φορές και οι αντιδράσεις από το διοικητικό συμβούλιο ήταν να είναι μια πραγματική Lamborghini.

Αν κλείσεις τα μάτια, χωρίς να έχει δει τίποτα και οδηγήσεις το αυτοκίνητο, θα ξέρεις ότι είναι μια πραγματική Lamborghini.

Με τον Reggiani να προσθέτει:

Ο ήχος, η ανάρτηση, ο έλεγχος του πλαισίου και η ισχύς του κινητήρα, είναι Lamborghini. Θα έχουμε turbo, για έναν λόγο. Με ένα SUV πρέπει να έχεις ένα επίπεδο ροπής στις χαμηλές στροφές, και μόνο ένας turbo κινητήρας μπορεί να το κάνει αυτό. Διαφορετικά, αν θέλετε να κάνετε… σερφ στους αμμόλοφους… χωρίς turbo, δεν θα έχετε αρκετή ροπή για να βγεις από τον αμμόλοφο.

Αυτή ήταν μια στρατηγική απόφαση, και είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini θα χρησιμοποιήσει ένα turbo, αλλά δεν θα μπει σε ένα supercar μας. Σε ένα SUV. Γιατί; Επειδή, αν κάνεις ένα μηχανολογικό υπολογισμό του τι χρειάζεται να χρησιμοποιείται στις ικανότητας εκτός δρόμου, θα δεις αμέσως ότι χρειάζεσαι ροπή, που μόνο ένας turbo μπορεί να δώσει.

Αυτή η μεγάλη ροπή είναι δύσκολο να μεταφερθεί στο δρόμο μέσω των περισσοτέρων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη της αγοράς, και σε ερώτηση στον Reggiani, αυτός επιβεβαίωσε το παρακάτω:

Θα χρησιμοποιήσουμε ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, επειδή η ροπή είναι τόσο μεγάλη που κανένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο μπορεί να την διαχειριστεί. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε σχέση με τη ροπή και τη δύναμη.

  • Mika

    Aνυπομονω να δω αν θα ειναι και τοσο καλο οσο ειναι μια Lamborghini!!!

  • fanboy

    μοιαζει με audi μπροστα και συγκεκριμενα με το νεο q7.To περιμενα καπως πιο εξωτικοεξωτερικα Aς ειναι καλυτερο απο το audi

  • xtra

    στενο και μικρο το βλεπω…

  • Renault

    Σαν άλλο audi Rs6 μοιάζει… Τώρα αυτό θεωρείται Lamborghini;;; Άντε να βγάλουν κι κανα suv μετά απ αυτό το estate… Τον ίδιο δρόμο να ακολουθήσει κι η Ferrari μετα την ff ή luco…

    • manowar

      Μην δινεις ιδεες για φεραρρι μην δινεις ιδεες..οχι αλλα σουβ οχι αλλο υπερυψωμενο καρβουνο

    • Renault

      Γεια σου φιλε μου!!! Καινούριος είμαι στη παρέα, αλλά όσον αφορά τα suv μοιραζομαστε τις ίδιες απόψεις… 1ον. Τέτοιες εταιρίες κατα τη γνώμη μ απαγορεύεται να φτιάχνουν suv γτ νομίζω δε είναι στο dna τους. Φαντασου δηλαδή κι άλλοι κατασκευαστες supercars ki hypercars όπως ας πουμε η ferrari ή η mclaren να έφτιαχναν… Εμετός…αν κι το levante κι η stelvio παρόλο που είναι τα πρώτα suv της maserati και alfa romeo αντίστοιχα, τα θεωρώ πολύ όμορφα… Και 2ον κατα τη γνώμη μ suv πάνω από 20.000 κι να μην έχει 4χ4 δεν αξίζει ας είναι κι όμορφο όσο το 3008. Υ.Γ. Ακόμη κι στη porche δε μ κολλάει να έχει suv

  • manowar

    Φτασαμε και στην εποχη που θα λεμε οτι αυτη η μλκια θα ειναι και λαμπoργκινι…γελανε οι ταφοι του ενζο και του τονινο ρε πστη..

  • gronholm89

    Δειχνει πιο βαρετο και απο VW…