Ο Mattia Binotto δεν είναι το πιο ηχηρό όνομα στον κόσμο των μηχανικών της Formula 1. Ο James Allison είναι ένας πολύ πιο αναγνωρισμένος τεχνικός, αλλά ο θάνατος της γυναίκας του άλλαξε τη ζωή του, με αποτέλεσμα ουσιαστικά να παραιτηθεί από τη θέση του. Η Scuderia επέλεξε τον Ιταλό στη θέση του, αλλά παρ’ όλα αυτά κυκλοφόρησαν φήμες για την πρόσληψη του Paddy Lowe εν όψει.


Ο Βρετανός είναι Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes, βοηθώντας την ομάδα να είναι η απόλυτη κυρίαρχος από το 2014 μέχρι και το 2016. Πληροφορίες, ωστόσο, τον θέλουν να αποχωρεί από το Brackley και να μετακομίζει στο Grove, εκεί που εδρεύει η Williams. Ο Πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, έχει πίστη στους μηχανικούς του, γι’ αυτό και ξεκαθαρίζει πως οι Ιταλοί δεν έχουν ανάγκη τον Lowe.

Ο Paddy Lowe είναι ένας λαμπρός μηχανικός. Κι έχει πολλούς φίλους στη Formula 1. Έχουμε πει απλώς ότι καλυπτόμαστε επαρκώς, γιατί, με την την τεχνική εμπειρία που έχουμε στο Maranello, δεν έχουμε καμία ανάγκη να πάρουμε τον Paddy Lowe.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν, το μονοθέσιό μας δε βελτιωνόταν, όταν οι αντίπαλοί μας το έκαναν. Απλώς κοιτάξτε τι έκανε η Red Bull μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου μισού. Οι μέθοδοι εργασίας μας άλλαξαν τον περασμένο Αύγουστο, όταν ανέλαβε ο Binotto, μια απόφαση που μας έδωσε ηρεμία και ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σωστή δαπάνη των χρημάτων.

Ο Marchionne έχει σχεδιάσει τη νέα δομή της Ferrari με βάση το μέλλον, γι’ αυτό και ήδη παίρνει πάνω του οποιαδήποτε αποτυχία για το 2017, επισημαίνοντας ότι θα δε ψάξει για ευθύνες εντός των μηχανικών.

Στόχος μου είναι να δημιουργηθούν οι συνθήκες για να επενδύσουμε σε αυτή την ομάδα, που έχει παραμείνει πιστή όλα αυτά τα χρόνια, δίνοντας χώρο σε αυτούς τους ανθρώπους. Είμαι σίγουρος ότι η πολιτική μας αυτή θα μας οδηγήσει σε σημαντικούς στόχους. Αν την επόμενη χρονιά τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που πρέπει, θα είναι δικό μου λάθος. Δε θα υπάρξει πρόβλημα πηγαίνοντας και ψάχνοντας για αποδιοπομπαίους τράγους.

Κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε το 2017 είναι η ανακοίνωση του οδηγικού διδύμου του 2018. Τα συμβόλαια των Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen ολοκληρώνονται στο τέλος του 2017, με τον 64χρονο Ιταλό να δηλώνει πως ήδη η Ferrari έχει αρχίσει να κοιτάζει τους οδηγούς του 2018.

Είναι ένα έργο σε εξέλιξη. Τα συμβόλαια και των δύο λήγουν στο τέλος του 2017. Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε κάνει τίποτα, αλλά παρατηρούμε τη διαθεσιμότητα των άλλων για να αντιληφθούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Ο Sebastian είχε μια δύσκολη χρονιά, επειδή το μονοθέσιο δεν ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες του. Η απόδοσή του δεν αντανακλά τις ιδιότητές του ως οδηγός, αλλά ελπίζω ότι το 2017 θα μπορέσουμε να λύσουμε όλα αυτά τα προβλήματα.

Από την άλλη, ο Kimi είχε την καλύτερή του σεζόν από τότε που επέστρεψε στη Ferrari, έτσι είμαι χαρούμενος με ό,τι έχει κάνει. Είχε μια σπουδαία διάθεση σε μια δύσκολη στιγμή όπως η δική μας.

  • F1fan

    Αμα ο Paddy Lowe επιθυμουσε να ερθει στο Maranello,σιγουρα η Ferrari θα αποκομιζε τεραστιο κερδος.Ο Marchionne φαινεται αποφασισμενος για ενα πετυχημενο 2017,το οποιο θα ειναι ιδιαιτερα σημαντικο ετος,αφου θα συμπληρωθουν 10 χρονια απο το τελευταιο ”double” της Ferrari…Για το lineup,απο φετος ακουγεται η προθεση του Vettel να παει στην Merc το 2018…Η Scuderia ισως ψαχνει 2 οδηγους(δυσκολο βεβαια)…

    • Τί να κάνει ο Πάντι στην Φερράρι αφού σου λένε είναι καλυμμένη σε αυτές τις θέσεις.Δέν τον θέλουν.Λές να τους φύγει και ο Φέτελ?

    • F1fan

      Hδη κατι ακουγεται περι αποχωρησης του SV5…Δεν θα ειναι ευκολα υλοποιησιμο,αφου ο Vettel θελει να κανει οτι εκανε κι ο μεντορας του στην Scuderia.Αλλα,οι φημες ειναι φημες.

    • Οι φήμες είναι φήμες μέχρι να γίνουν πραγματικότητα.Εγώ δέν το περίμενα οτι θα έφευγε απο την Ρέντ Μπούλ έτσι πιστεύω εάν δεί οτι δέν γίνεται κάτι και του χρόνου που είναι η ευκαιρία τους για να χτυπήσουν την Μερσεντές τον βλέπω για άλλη ομάδα.

    • F1fan

      Αρκετα πιθανο.Ισως δουμε “τραμπα” Vettel-Hamilton…

    • Mika

      Αν η χρονια του ειναι τοσο “καλη” οσο η περσινη, θα κοιταξει να παει καπου αλλου καλυτερα….

    • Εάν ξεκίνησαν απο τώρα τις δηλώσεις οτι δέν χρειάζονται έναν κορυφαίο μηχανικό και εάν αποτύχουμε του χρόνου και κάτι τέτοια βλέπω να φέυγουν και οι οδηγοί.Μακάρι για την φερράρι και για τον ανταγωνισμό να τα καταφέρουν αλλά τα τελευταία χρόνια μας έχουν δείξει στο Μαρανέλο οτι δέν μπορούν.

    • Grekko

      Αν αλλάξει κ τους 2 βάθρο (δε λέω νίκη ) πριν το πρώτο μισό του 18 δεν θα δούμε ούτε με κυάλια!

    • F1fan

      Ποτε δεν ξερεις…Πχ αμα,λεμε,φυγουν κι οι 2 κι το μονοθεσιο ειναι καλο,ενα διδυμο Sainz-Giovinazzi δεν θα ηταν κακο.Η Scuderia χρειαζεται κι οδηγικα “νεο αιμα”,κι η προοπτικη Giovinazzi ειναι δεοντως ενδιαφερουσα(Ιταλος,ταλαντουχος,νεαρος)

    • Grekko

      Ναι αλλά θέλεις κ κάποιον έμπειρο να στήσει το μονοθέσιο, καλό το ταλέντο αλλά η εμπειρία …

    • F1fan

      Το ξερω,απλως σου ελεγα το πιο ακραιο υποθετικο σεναριο.Μετα,μονο Hamilton & Ricciardo ειναι τα μεγαλα ονοματα για το 2018.

    • Grekko

      Ο Hulk έχει πλέον αρκετή εμπειρία κ νομίζω ότι είναι ένα ταλέντο που αδικείται!

    • F1fan

      Εδω διαφωνω…Του χρονου θα ειναι 30 ετων με 0 βαθρα,οχι οτι το καλυτερο…Νομιζω θα του μεινει η ρετσινια του “αιωνιου ταλεντου”.Προσωπικα δεν μ’αρεσει σαν οδηγος.Παντως,του χρονου στην εργοστασιακη ομαδα κι με teammate τον Palmer,πρεπει να ξεχωρισει.

  • Gestione Sportiv@

    Ούτε για αστείο δεν δέχομαι τη γνώμη του Marchionne.
    Η Ferrari έχει ανάγκη για τεχνικό διευθυντή και με σιγουριά λέω, πως ο Lowe θα μπορούσε άνετα να είναι ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος.
    Ο Binotto κατέχει τη θέση αυτή, αλλά η άποψή μου είναι πως στη θέση του τεχνικού διευθυντή θα πρέπει να βρίσκεται αεροδυναμιστής και θεωρώ, πως για τη Ferrari ο άνθρωπος αυτός είναι ο James Key!!!!!

    • Nerazzuro21

      Ούτε ο ίδιος δεν τα πιστεύει. Απλά δεν θέλει να φανεί σαν επικοινωνιακή ήττα της Ferrari. Μπορεί κάποτε να έλεγε ο Enzo ότι η αεροδυναμική είναι για αυτούς που δεν μπορούν να κατασκευάσουν κινητήρες αλλά πλέον χωρίς κορυφαίο αεροδυναμιστή στη θέση του τεχνικού διευθυντή δεν μπορείς να επιστρέψεις στην κορυφή. Ειδικά στη χρονιά που θα έχουμε τις μεγαλύτερες αλλαγές στους κανονισμούς, όσον αφορά την αεροδυναμική, στην τελευταία εικοσαετία.

  • nikos

    βέβαια κάποιον τυ χαρίζανε γάιδαρο και κείνος τον κοιτούσε στα δόντια. εσείς δεν το θέλετε τον ρωτήσατε όμως αν θέλει να έρθει?

  • georgekaras

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/54/08/4b/54084beee1e619115f6ec230d2c5ca28.gif o χαρταετος συνεχιζεται στο μαρανελο

  • Akis-F1 FAN

    Αν είναι δυνατόν…τι σκ@τά καπνίζουν εκεί στο Μαρανέλο ?? Και αυτά που λέει για το 2017 μου μυρίζει ήδη μεγάλη πίκρα….έτσι και φύγουν Vettel-Κιμι το 2018 να δω τι θα κάνετε…

  • Michael

    Αμα δεν εχετε αναγκη απο εναν απο τους καλητερους εν ενεργεια τεχνικους διευθυντες σιγουρα δεν εχετε και αναγκη απο βαθρα και νικες, ειναι μεγαλο το κενο που αφησε ο Alison και δεν νομιζω οτι το καλυψε ο Ιταλος.