Η VW ήταν πολύ πιο συντηρητική με το Polo WRC για τη νέα χρονια

Σχετικά άρθρα

Πριν δύο μήνες η VW ξάφνιασε τους πάντες και ανακοίνωσε ότι αποσύρει την συμμετοχή της από το WRC, παρότι όλη την χρονιά εξέλισσε το αγωνιστικό αυτοκίνητο για το 2017, και τους νέους κανονισμούς που θα ισχύουν.

Με την εξέλιξη του να είχε φτάσει στα τελευταία στάδια της, υπήρξε η προσπάθεια από τον Nasser Al Attiyah και το Qatar να εξετάζουν το ενδεχόμενο να τρέξουν με τα νέα Polo WRC υπό την “ομπρέλα” ιδιωτικής ομάδας, με τους ιθύνοντες μέσα από την VW να ήταν ανοικτοί σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Όμως, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί, σβήνοντας όποια ελπίδα να δούμε το γερμανικό αγωνιστικό απέναντι στα νέα Citroen C3 WRC, Ford Fiesta WRC, Hyundai i20 WRC και Toyota Yaris WRC. Ο λόγος είναι το κόστος συμμετοχής, το οποίο είναι απαγορευτικό ακόμα και για το Qatar, καθώς θα μπορούσε να αγγίξει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ τον αγώνα.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο τεχνικός διευθυντής της Volkswagen Motorsport, Francois-Xavier Demaison, έδωσε μερικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο που ετοίμαζαν, λέγοντας:

Φαίνεται ότι ήμασταν αρκετά πολύ πιο συντηρητικοί στην αεροδυναμική από ότι ορισμένες από τις άλλες ομάδες. Εξακολουθώ να πιστεύω, όμως, ότι αυτός ο συμβιβασμός μας θα μας έκανε πιο αξιόπιστους.

Δείτε στο Ράλι Αυστραλίας, όπου οι οδηγοί έκοβαν τις στροφές σαν ηλίθιοι, και το επόμενο χρόνο θα χτυπούν μέρη του αμαξώματος. Αυτό το γνωρίζουμε επειδή γεμίσαμε την ύπαιθρο με κομμάτια carbon ενώ κάναμε δοκιμές εκεί.

Πήγαμε σε μια πιο συντηρητική προσέγγιση, επειδή σκεφτήκαμε ότι θα ήταν καλύτερο να έχουμε καλή κάθετη δύναμη για το σύνολο των ειδικών, αντί να έχουμε μεγάλη κάθετη δύναμη για πέντε χιλιόμετρα και τίποτα για τα υπόλοιπα.

Ερωτηθείς να σχολιάσει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και αν είχε μείνει έκπληκτος από αυτά που είχε δει, ο Demaison πρόσθεσε:

Ναι, ιδιαίτερα το αυτοκίνητο της Toyota είναι εντελώς διαφορετικό [από την άποψη αεροδυναμικής]. Αυτό που φαίνεται περίεργο είναι ότι έχουν ομολογογκάρει κάποια αεροδυναμικά μέρη, που δεν φαίνεται να τα έχουν ήδη δοκιμάσει, εκτός αν το έκαναν σε κάποια μυστική δοκιμή εξέλιξης.

Συνεχίζοντας, ο Γάλλος τεχνικός της Volkswagen Motorsport, παραδέχθηκε η δημιουργία ενός αγωνιστικού το οποίο δεν θα τρέξει ποτέ είναι οδυνηρή, λέγοντας:

Πονάει, φυσικά πονάει. Αλλά αυτή είναι η ζωή. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Όταν δουλεύεις για έναν κατασκευαστή, έχεις πολύ καλό προϋπολογισμό και να κάνεις ένα καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να δεχτούμε επίσης ότι μπορεί να συμβεί αυτό επίσης.

Αν υπάρχει κάτι καλό, αυτό είναι πως σταματήσαμε όταν κερδίσαμε τέσσερα πρωταθλήματα. Θα ήταν χειρότερο να σταματούσαμε αν τα είχαμε κάνει σ%$#τα.

Κλείνοντας, ο Demaison μιλώντας για το μέλλον του δήλωσε:

Δεν έχω προτάσεις, τουλάχιστον όχι στα ράλι. Θα ήθελα να κερδίσω το Le Mans, αλλά ίσως αυτό να είναι δύσκολο τώρα με την απόσυρση της Audi.

Το Le Mans ήταν πάντα ένα πραγματικό προσωπικό ενδιαφέρον για μένα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

WRC: Το Rally των Καναρίων Νήσων στο ημερολόγιο του 2025

Ακολουθώντας τα βήματα του Rally Λετονίας και του Rally Πολωνίας, τα οποία χρησιμοποίησαν το μονοπάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) για να συμμετάσχουν στο...

Η FIA συζητά με τον Ερντογάν την επιστροφή του GP της Τουρκίας και του WRC

Ο πρόεδρος της FIA Mohammed Ben Sulayem είχε συνάντηση χθες με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, συζητώντας το ενδεχόμενο επιστροφής τόσο της...

WRC: Τέλος τα υβριδικά από το 2025

Η FIA αποφάσισε να εγκαταλείψει τους υβριδικούς κινητήρες στη κορυφαία κατηγορία Rally1 του WRC, από το 2025, στη προσπάθεια της μειώσει το κόστος και...
Autoblog.gr