Η Hyundai το διάστημα αυτό αναπτύσσει τη νέα γενιά του ix35 Fuel Cell, το οποίο σύμφωνα με ιαπωνικές αναφορές θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία. Η δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου ix35 θα προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή της σημερινής γενιάς, κάτι που σημαίνει πως από τα 426 χλμ, αυτή θα αυξηθεί στα 560.
Το αυτοκίνητο αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία τον Ιανουάριο του 2018, όταν και η Νότιος Κορέα θα διεξάγει τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και θα γίνει το υδρογονοκίνητο μοντέλο με την μεγαλύτερη αυτονομία.
Η Hyundai μπορεί μόνο να ελπίζει στην καλή πορεία αυτού του μοντέλου, εάν τα πράγματα είναι έτσι όπως παρουσιάζονται, καθώς δεν της επιτρέπεται άλλη αποτυχία σαν τις πωλήσεις του υδρογονοκίνητου Tucson. Από το 2013 που κυκλοφόρησε στην αγορά, μόλις 544 μονάδες πουλήθηκαν παγκοσμίως. Στην αγορά της Κορέας κοστολογείται στις €48.500, σχεδόν στη μισή τιμή του απελθόντος compact SUV, με την τιμή να φτάνει τις €26.905 με κρατικές επιδοτήσεις.