Ποιες είναι οι διαφορές του υγρού και ξηρού κάρτερ;

Σχετικά άρθρα

Άκρως διδακτικό για ακόμα μια φορά το video του Jason Fenske, στο κανάλι του Engineering Explained, καθώς αυτή τη φορά μας εξηγεί την διαφορά μεταξύ του διαφορετικών συστημάτων λίπανσης των κινητήρων.

Σίγουρα έχεις ακούσει/διαβάσει για κάρτερ υγρού ή ξηρού τύπου. Τα πρώτα συστήματα τείνουν να έχουν σημαντικά μεγαλύτερα δοχεία αποθήκευσης του λιπαντικού, και διαθέτουν μόνο μια αντλία λαδιού.

Αντιθέτως, τα ξηρά συστήματα έχουν χαμηλά κάρτερ, με ένα ξεχωριστό δοχείο και δύο (ή περισσότερες) αντλίες λιπαντικού. Μετατοπίζοντας την δεξαμενή πετρελαίου, υπάρχουν πολλά διαφορετικά πλεονεκτήματα σε ένα σύστημα ξηρού κάρτερ, όπως “ευελιξία” του λιπαντικού, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη ψύξη, ενώ ακόμα έχει την ικανότητα να διατηρήσει την λίπανση σε στροφές με υψηλά g, χωρίς το σύστημα να χάνει λάδι ή πίεση. Enjoy!

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέο Opel Grandland

Στις αρχές του μήνα η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera και σήμερα η γερμανική εταιρία μας δείχνει τη νέα γενιά του Grandland, που τοποθετείται...

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...