Κλασικό “άνοιγμα” μεταξύ των δύο ιαπωνικών sportscar και του αντίστοιχου βρετανικού, με το καθένα να έχει διαφορετικό τρόπο μετάδοσης της κίνησης της δύναμης των κινητήρων.
Το υβριδικό σπορ αυτοκίνητο της Honda, διαθέτει ένα νέο τοποθετημένο κατά μήκος, V6 twin-turbo 3,5-λίτρων κινητήρα, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) εννέα ταχυτήτων, που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο. Στο πίσω μέρος, εδράζεται ένα Direct Drive Motor, που στεγάζεται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο βελτιώνει την απόδοση του ιαπωνικού μοντέλου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και μεταξύ των αλλαγών σχέσεων του κιβωτίου. Επιπλέον, οι μπροστινοί τροχοί του NSX συνδέονται ανεξάρτητα, με δύο παράλληλους ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης, οι οποίοι παρέχουν άμεση ροπή με το συνδυασμό όλων των παραπάνω να κάνουν το σύνολο να αποδίδει μέγιστη ισχύ 581 ίππων, με το βάρος του να είναι στα 1.725 κιλά.
Από την άλλη, το Nissan GT-R MY2017 παίρνει κίνηση από τον V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρα απόδοσης 570 ίππων με 637 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο να στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το βάρος του να είναι 1.752 κιλά. Τέλος η McLaren 540C αποδίδει 540 άλογα και 540 Nm ροπής, με το βάρος της να είναι 1.313 κιλά.