Παρά τις προηγούμενες αναφορές που έλεγαν πως το νέο Honda Civic Type R θα εξοπλίζεται και με CVT κιβώτιο, δύο εκπρόσωποι της Honda, δήλωσαν πως το νέο Type R θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά και μόνο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και στόχος του είναι να προσφέρει την μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Μόνο με μηχανικό κιβώτιο θα εξοπλίζεται και το Civic Si, με το νέο Type R να εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο turbo της σημερινής γενιάς, ο οποίος θα αναβαθμιστεί και αναμένεται να παράγει κοντά στα 320 άλογα. Στόχος της Honda με τη νέα γενιά του Civic Type R είναι να πάρει πίσω τον ταχύτερο χρόνο προσθιοκίνητου στο Nurburgring.

  • Anestis Genk

    ζήτω η δικτατορία του χειροκίνητου!

  • charris

    δεν νομίζω με αυτά τα στοιχειά να είναι αυτός ο στόχος της…..

  • rous

    Παλι θα τρωει ξυλο απο τους παντες.

    • Mrdesperado32

      απο ποιον τρωει ξυλο το τωρινο?

    • rous

      1. Vw Golf GTI Clubsport S
      2. ΒΜW M135i
      3. Audi RS3
      4. Mercedes A45 AMG
      5. Ford Focus RS

    • Mrdesperado32

      1.περιορισμενη παραγωγη
      2.σε πιστα το ταπερ ειναι γρηγοροτερο
      ολα τα αλλα ειναι τετρακινητα.στη κατηγορια του ειναι το ταχυτερο μπροστιοκινητο.επισης ειναι ταχυτερο απο golf r σε χειροκινητο οπως επισης απο το μεγκαν και γκολφ gti που ουτε καν το βλεπει.οπως και απο coupra κλπ.το γρηγοροτερο προσθιοκινητο στο βουνο δεν το λες οτι τρωει και φαπες

    • manowar

      Σε αυτες τις κατηγοριες των ταπερ μεχρι 400 αλογα ((οχι σε διαστημικες οπως lambo ave και 918 ,,800 αλογα )) η 4κινηση ειναι περιττη εως αχρηστη αν εχεις οδηγισει σε πιστα με κοφτερες στροφες και μεγαλες ευθειες το καταλαβαινεις με την μια και μονος σου χωρις να εισαι επαγγελματιας οδηγος αγωνων μονο για καλες εκκινησεις κανει και σε ακραιες συνθηκες μετα τη 4κινηση το χαος..η πισωκινηση που εχει το bmw απο την αλλη ειναι απικινδυνη και μη αποτελεσματικη λογο κοντων μετατροχιων οποτε η μπροσθιοκινηση ειναι η καλυτερη στην κατηγορια hot hach λες οτι θα ειναι το πιο γρηγορο ακομα δεν εχει βγει το megane rs..ακομα και ο ασσος εμπροσθιος θα ειναι ο επομενος και το δυνατο μοντελο 135Μ Θα κουβαλαει μπροστα ενα πολυ προχωρημενο μπλοκε απο το ντιβιζιον εχουμε ψωμι ακομα για να βγαλουνε το μελλοντικο πιο γρηγορο χατς..υπομονη

    • Mrdesperado32

      δε μιλησα για το νεο type r μιλαω για το τωρινο.το νεο οταν βγει θα μπει απεναντι στον ανταγωνισμο και θα το κρινουμε.αλλα στις κοντρες απο σταση η 4κινηση κανει τρελη διαφορα…ρολλαριστα πιστευω τα περισσοτερα τα εχει το ταπερ.γτ απο μοτερ-κιβωτιο δε πασχει ισα ισα.αλλα μην ξεχνας τα περισσοτερα νεα τετρακινητα ειναι διπλοσυμπλεκτα και εχεις και launch control.που αυτος ο συνδυασμος κανει τρελη διαφορα

    • manowar

      Η 4κινηση ξαναλεω ειναι για ευθεια πολλοι δεν συμφωνουνε με αυτο αλλα ειναι μια αληθεια που δεν την γραφουν συναιχως σε αυτην την κατηγορια η εμπροσθια μεταδοση ειναι η σωστοτερη επιλογη..

    • Mrdesperado32

      αν θυμασαι το βιντεο με το focus-golf r-type r εκει το χοντα ηταν μπροστα μετα τα 200 μετρα.εκει επαιξε ρολο το απιστευτο κιβωτιο του χοντα.ο δοκιμαστης ελεγε στα σχολια στο youtube οτι κανανε πολλες δοκιμες και το χοντα ηταν μπροστα εξαιτιας του μετριου κιβωτιου του γκολφ.οποτε ναι παιζει ρολο πιο πολυ στο drag η 4κινηση αλλα παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες.στο μιλι το δικινητο θα αρχισει να μαζευει εξαιτιας των μεγαλυτερων τριβων στο 4κινητο.παιζουν πολλα ρολο πλεον στα συχρονα χατς.οπως και τα bodykit που και αυτα κοβουν στην ευθεια.

    • manowar

      Τελος παντων αλλο εννοω αλλο μ λες ειναι νωρις για να βγαλουμε το γρηγοροτερο χατς υπομονη..οσο για το γκολφ r ειεμινε πισω στα 200 μετρα επιδη ηταν 4κινητο αν ηταν εμπροσθιο θα ηταν μπροστα το γκολφ επιδη δεν ειναι τοσο wide σαν το type r οπως και η περιπτωση του μ2 με το 235μ

    • Mrdesperado32

      πριν μου ειπες οτι η 4κινηση βοηθαει στις ευθειες και αν θυμαμαι καλα σε εκεινο το αρθρο αμφισβητουσες το αποτελεσμα φερνοντας παραδειγμα το ιμπρεζα που ειχες κλπ.

    • manowar

      ντεσπεραντο θα λεμε τωρα να λολα ενα μηλο σαν παιδακια σ ειπα η 4κινηση ειναι για τα πρωτα 400 με 600 μετρα μετα βαραινει και αλαζει το σκηνικο απο κει που εχει πρωτερ μα στην αρχη μετα ξαφνικα αρχιζει και υστερει..η πιο ακριβοδικαιη κοντρα ηταν το χεριροκινητο golf gti club sport και το type r ιδια αλογα ιδια σασμαν εμπροσθια και τα 2 βαρος με διαφορα 7 κιλων..ιδια σχεδον και εφυγε πρωτο το χοντα αλλα μετα το γκολφ το περασε..που κολλαει το ιμπρεζα;;για τα πρωτα ξεπεταγματα ειναι η 4κινηση φυσικα αυτοκινητα οπως ειναι το r8 το λαμπο αβενταντορ η 918 αυτα χρειαζονται 4κινηση ειδικα αυτες οι τοσο εξελιγεμενες που διαθετουν επιδη εχουν τρελες ιπποδυναμεις 3 φορες σου ειπα βιαζεσαι να βγαλεις τον πρωτο σου απαντησα ειναι νωρις γιατι θα βγουν πολυ καλα αυτοκινητα και συναιχιζεις και μ λες αλλα..

    • sergio360

      Το megane εχει 500 χρονια στην αγορα.Κατσε να βγει το καινουργιο με την τετραδιευθυνση και τα ξαναλεμε.

    • Mrdesperado32

      μιλαμε με τα υπαρχοντα μοντελα.τη hardcore εκδοση του σημερινου τη διελυσε το ταπερ.για τις επομενες γενιες και των 2 θα δουμε μολις βγουν.φαινεται ομως οτι η ρενο το τερματισε και καταφευγει στη βοηθεια της τετραδιευθυνσης

    • sergio360

      Αυτη η γενια που λες οτι την διελυσε το ταπερ,δεν πωλειται καν τωρα.Ειναι μια γενια πισω.Τι θα πει το τερματισε και καταφευγει στην τετραδιευθυνση?Ειναι ενα βημα παραπανω.Η 911 εχει,η F12 TDF εχει,οπως και πολλα αλλα.Ακομα και ορισμενα μικρα Γαλλικα δεκαετιας εχουν παθητικη τετραδιευθυνση.
      Ασε που οποιος το δοκιμασε,ειπε οτι κερδιζει μονο και μονο λογω δυναμης στην ευθεια.

  • το τωρινο TYPE R πως παει σε πωλησεις ???
    μηπως αυτη η επιλογη του μονο χειροκινητου κιβωτιου..του στερει πωλησεις ???

    • Renesis1

      Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά με βάση μια σκέψη που μου περνάει από το μυαλό, νομίζω πως όχι.. Πιστεύω οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με βάση το design του και το γενικότερο προσανατολισμό του δεν θα θαφτεί στις πωλήσεις από το μηχανικό κιβώτιο. Μάλλον το αντίθετο. Οι Ιάπωνες έκαναν σίγουρα κάποια έρευνα για το συγκεκριμένο μοντέλο, πριν αποφασίσουν στο 100% για το μηχανικό κιβώτιο.

      Αυτό που θέλω να πω, οτι συνήθως η πλειοψηφία των αγοραστών που θέλουν αυτόματο δεν επιλέγουν Type R. Πάνε προς Γερμανία μεριά και σε πιο κυριλέ / σπορ κατασκευές. Αυτοί που θα θελήσουν το Type R, θέλουν εμπλοκή με μηχανικό κιβώτιο, γιατί όπως και να το κάνεις το γενικότερο design / φιλοσοφία αυτού του αυτοκινήτου, σε προδιαθέτει για συνεχή ενασχόληση με το ρημάδι το λεβιέ!

    • μα αυτο λεω…..μηπως λογο κιβωτιου στρεφοντε στον γερμανικο μονοδρομο….με αποτελεσμα οι πωλησεις του ναειναι περιορισμενες….

    • Renesis1

      Κάπου με έχασες.. Ξαναδιάβασε μια την τελευταία μου παράγραφο.. :)

    • με εκανες να το ξαναδιαβασω και λεω τι δεν καταλαβα… :-P
      μα αυτο σε λεω….μπορει ναθελουν το HONDA…..αλλα λογο κιβωτιου να πηγαινουν σε γερμανο……..

    • Renesis1

      Να στο θέσω αλλιώς.. Αν δεν ήσουν γνώστης, κοιτώντας το Type R εμφανισικά, τι κιβώτιο θα περίμενες να δεις εντός?..

    • Soko

      μόνο μηχανικό κιβώτιο. τι ερώτηση ειναι αυτη …!!

    • Renesis1
    • Αυτόματο ….

    • Renesis1

      Ας ρίξουμε αυλαία, λέγοντας οτι απλά είμαστε σε άλλη συχνότητα και μήκος κύματος!.. :)))

    • μα αμα σκεφτεις…CIVIC+VTEC…
      τι σου ερχεται στο μυαλο ???
      διαστημικη τεχνολογια……
      οποτε ετσι σκεπτομενος…….δεν πρεπει αν ερωτηθω απο εναν σαν και σενα καλη ωρα..στο τι κιβωτιο πιστευω πως φοραει…να πω αυτοματο ???
      που το χανω ??
      αντιθετα…σε ενα πιο συντηριτικο σαν το GOLF..θα επρεπε να ισχυει το αντιθετο……χειροκινητο….. :-/

    • Renesis1

      Εγώ το πήγα αλλού.. Το Type R πολλοί το λένε με τη καλή έννοια αλήτικο, άλλοι πιστάδικο και κάποιοι άλλοι λόγω design καγκούρικο (δεν υιοθετώ το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό :P ) και κατά αυτή την έννοια μίλησα για χειροκίνητο! Οτι γενικότερα σε προδιαθέτει με την σκληροπυρηνική εμφάνισή του για οδηγικό πόλεμο με το λεβιέ.. :)))

    • loeb

      Εγω προσωπικα θα το ηθελα σε αυτοματο. Ειναι λαθος αυτο που λεγεται οτι το αυτοματο δεν προσφερει ευχαριστηση. Εκει που εχουν παει τα αλογα και οι επιδοσεις ενα πολυ καλο αυτοματο πλεον κανει μεγαλη διαφορα στο ποσο μπορεις να παρεις απο το αυτοκινητο σε μια πιστα οταν το βαλεις σαν καθημερινος οδηγος.

    • Renesis1

      Το αυτόματο σαφέστατα είναι κορυφαίο σε σπορ κατασκευές. Εγώ μίλησα ως προς τι μου βγάζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το πιο σωστό είναι να το έβγαζε με επιλογή μηχανικού η αυτόματου, για να ταιριάζει σε όλα τα γούστα. Και οι 2 επιλογές είναι απολαυστικές ανάλογα με το τι ταιριάζει στο καθένα και τι είδους οδήγηση προτιμά, δρόμο ή πίστα..

    • manowar

      Εμενα τωρα γιατι αυτο που λενε (μονο με μηχανικο κιβωτιο)μου ακουγεται σαν δικαιολογια..βγαλε χειροκινητο για αυτους που ειναι κολλημενη με τον απομονωτη και βγαλε και f1 style με παντλς στο τιμονι για αυτους που θελουν παντλς

    • δικαιολογια ως προς τι ???
      αν ειναι δικαιολογια τοτε θα ειναι πιστευω κυριως λογο περιοριμου κοστους και μεγιστοποιησης του κερδους…..αλλιως γιατι δεν μπορουν να βγαλουν κατι εφαμιλο του ανταγωνισμου…αλλα δεν το πιστευω αυτο !!

    • loeb

      Μπαμπη εγω πιστευω για αυτο ειναι. Αν δεν ηταν αυτο θα εβαζαν τουλαχιστον στο απλο civc esi το αυτοματο σαν επιλογη. Γιατι εκει δεν ειναι προβλημα η οδηγικη ευχαριστηση.

    • manowar

      Οτι φεν εχουν εξελιξει αναλογο σασμαν για το συγκεκριμενο μοντελο ρε φιλε ξερω γω

  • SAMURAI-66

    Χωρις να ειμαι τρελο-γκαζιαρης συμφωνο μαζι τους 100%…αυτο το αστερακι μονο χειροκινητο κυριοι!!

  • SAMURAI-66

    Χωρις να ειμαι τρελο-γκαζιαρης συμφωνο μαζι τους 100%…αυτο το αστερακι μονο χειροκινητο κυριοι!!

  • Mika

    Ευτυχως…Δεν μου χτυπαγε απο τη πρωτη στιγμη καλα, το CVT….!
    Aφου δεν το εχει με τα διπλοσυμπλεκτα, ας μεινει ετσι..

  • Bon Viveur

    Ο κόσμος πάει μπροστά και στην Χόντα πάνε πίσω, δεν του καταλαβαίνω,,

  • edurakias

    MT gearbox + civic type R = Heaven https://www.youtube.com/watch?v=ndaUTJUEzDg