1Εισαγωγή

Με καθυστέρηση σχεδόν μισού χρόνου, έφτασε στην Ελλάδα το νέο Renault Megane, και σήμερα πραγματοποιήθηκε η εγχώρια παρουσίαση του στο Ναύπλιο. Με τη τέταρτη γενιά του δημοφιλέστατου μικρομεσαίου, η γαλλική εταιρία ολοκληρώνει την πλήρη ανανέωση της γκάμα της, και επανέρχεται πολύ δυναμικά στην κατηγορία, αξιώνοντας το μερίδιο που της αξίζει.

Από το 1995, που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά αντικαθιστώντας το Renault 19, μέχρι σήμερα το λογότυπο Megane έχει πουλήσει περίπου 13 εκ. αυτοκίνητα, αν και τα τελευταία χρόνια είχε μια ελαφρώς πτωτική πορεία, καθώς η Renault “ξεχείλωσε” τον κύκλο ζωής της προηγούμενης γενιάς κρατώντας στην αγορά σχεδόν σχεδόν 8 χρόνια, κάνοντας του δύο facelift.

Το C-segment είναι μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες και το κοινό είναι άκρως απαιτητικό, καθώς πλέον αποτελεί το κύριο αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Έτσι, θέλει ένα ποιοτικό, ευρύχωρο και με όλες τις τελευταίες εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά την σύντομη σημερινή οδηγική μας επαφή από την Αθήνα μέχρι την γραφική πόλη της Πελοποννήσου, και πρωτεύουσα του νομού Αργολίδας, το ριζικά ανανεωμένο Megane έδειξε ότι επιστρέφει επάξια στο top 3 των επιλογών της κατηγορίας.

2Το αυτοκίνητο

Η Renault παρουσίασε τον Σεπτέμβριο του 2015 τη νέα γενιά του Megane, κάνοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, για να ξεκινήσει η εμπορική του πορεία στην Ευρώπη τον περασμένο Ιούλιο.

Ξεκινώντας από τα βασικά, το αυτοκίνητο έχει ακόμα πιο ισορροπημένες αναλογίες, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κάτι που χαρίζουν στο μοντέλο μια πιο δυναμική και στιβαρή σιλουέτα. Το μήκος του φτάνει τα 4.359 χλστ. (μεγαλύτερο κατά 64 χλστ.), το πλάτος του αγγίζει τα 1.814 χλστ. (μεγαλύτερο κατά 6 χλστ., με το ύψος του να φτάνει τα 1.447 χλστ. (χαμηλότερο κατά 25 χλστ.). Διαθέτει τα φαρδύτερα μετατρόχια στην κατηγορία, (1.591/1.586 χλστ. εμπρός/πίσω), τα οποία προσφέρουν ένα ιδιαίτερα στιβαρό και ασφαλές πάτημα στον δρόμο, ενώ το μετατρόχιο του φτάνει τα 2.669 χλστ. και είναι μεγαλύτερο κατά 28 χλστ., σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Τέλος, βασίζεται στη νέα CMF-CD πλατφόρμα, που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα της Renault και της Nissan (Kadjar, Espace, Talisman, Koleos, Qashqai, X-Trail, Pulsar), με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ισπανία.

Μιλώντας για τον σχεδιασμό του, ο επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής εταιρίας, Laurens van den Acker, καθώς και ο αρχισχεδιαστής του Megane, Stefano Bolis, εξέλιξαν την ήδη πολύ πετυχημένη και ελκυστική σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια, και μας έδωσαν ένα πιο ώριμο και upmarket σχεδιασμό.

Το εμπρός μέρος βασίστηκε στη σχήματος “C” υπογραφή της Renault, που πρωτοείδαμε στο νέο Talisman, έχοντας ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό σχέδιο, ακόμα και στην βασική του έκδοση. Το νέο Mégane πραγματικά ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, με την πρώτη εντύπωση να κερδίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν και τα LED φώτα ημέρας. Ο ευμεγέθης και αρκετά επιθετικός προφυλακτήρας, να τονίζει την εταιρική ταυτότητα, με την υπογραφή των σχεδιαστών να προσφέρει στο αυτοκίνητο ένα δυναμικό προφίλ, ενισχύοντας παράλληλα την αίσθηση πλάτους του αυτοκινήτου.

Στο κέντρο φωλιάζει το μεγάλο λογότυπο της εταιρίας, με το ανάγλυφο καπό να έχει αρκετή κλίση, ενώ παρατηρώντας το προφίλ, οι φαρδύς ώμοι του αυτοκίνητου εκφράζουν το συναίσθημα που βρίσκεται στο σχεδιαστικό DNA της Renault. Το κάτω μέρος του αμαξώματος συγκλίνει προς τα εμπρός τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, με τις γυάλινες επιφάνειες να είναι αρκετά μικρές, έχοντας αναλογία, σε σχέση με τις αντίστοιχες μεταλλικές, σχεδόν στο 1/3. Το κενό ανάμεσα στους τροχούς και τους θόλους είναι πολύ μικρό ενισχύοντας το δυναμικό χαρακτήρα, αλλά και την αίσθηση ποιότητας που προσφέρει το νέο Mégane.

Ομοίως στο πίσω μέρος, τα πολύ μεγάλα LED φωτιστικά σώματα, με τεχνολογία Edge Light, διατρέχουν όλο το πλάτος, και είναι πρακτικά ίδια με του Talisman, με το συνολικό σώμα του νέου γαλλικού hatchback να δείχνει πολύ μυώδες. Αυτά δημιουργώντας μια μοναδική τρισδιάστατη οριζόντια φωτεινή υπογραφή, με την “φωτεινή” υπογραφή του νέου Mégane να είναι διακριτή τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.

Η Renault προσφέρει το νέο Megane σε GT-Line έκδοση, που φορά ένα ακόμα πιο επιθετικό bodykit, το οποίο συνδυάζει πιο σπορ εξωτερικό σχεδιασμό με αντίστοιχες επιλογές στο εσωτερικό. Αυτή εφοδιάζεται με έναν διαφορετικό μπροστά προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και κυψελοειδή διακοσμητικά πλαστικά, που συνδυάζεται με αεροδυναμικά κάθετα στοιχεία, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι διπλές απολήξεις εξατμίσεων και ο ψεύτικος διαχύτης.

Επίσης φέρει Renault Sport σήματα, σκούρα μεταλλικά διακοσμητικά στο μπροστά μέρος και στους πλαϊνούς καθρέπτες, και τέλος, πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Renault Sport, ενώ το μπλε χρώμα Iron Blue είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε αυτή την έκδοση.

Στις δοκιμές σύγκρουσης που πέρασε το αυτοκίνητο τον Δεκέμβριο του 2015 από τον οργανισμό EuroNCAP, το αυτοκίνητο απέσπασε πέντε αστέρια, με την επιμέρους βαθμολογία να είναι 88% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 87% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 71% στα συστήματα ασφαλείας.

3Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, η πολύ καλή ποιότητα της καμπίνας του Megane είναι εμφανής από τη πρώτη επαφή σου με το αυτοκίνητο. Αποπνέει μια σοβαρή εκλεπτυσμένη αίσθηση άνεσης και εκφραστικότητας, με το φινίρισμα να είναι εξαιρετικό.

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσεις είναι η -αλά Tesla/Volvo- κάθετα τοποθετημένη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αυτή έχει διάμετρο 8,7 ίντσες και ενσωματώνει το σύστημα R-Link 2, όπου ελέγχει τις διάφορες λειτουργίες που αφορούν το αυτοκίνητο, όπως π.χ. το multimedia, το σύστημα πλοήγησης και τα οδηγικά βοηθήματα. Ακόμα, προσφέρει την επιλογή pinch & zoom, όπως συμβαίνει και στο κινητό ή στο tablet σου, ενώ διαθέτει σύστημα αναγνώρισης φωνής για την πλοήγηση, το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο κτλ. ώστε να επιτρέπει άμεση και ασφαλή χρήση των διαφόρων λειτουργιών.

Το περιβάλλον χρήσης, παρά την σύντομη επαφή μας μαζί του, φάνηκε άμεσο και εύκολο στη χρήση, ενώ προσφέρει εύκολη προσωποποίηση με τη δημιουργία σελίδων και έξι διαφορετικών προφίλ που επιτρέπουν την ταχύτατη προεπιλογή ρυθμίσεων. Ακόμα υπάρχει το κέντρο ελέγχου, απ’ όπου ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται η πλειονότητα των λειτουργιών του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων και των οδηγικών βοηθημάτων. Το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου διαθέτει μεγαλύτερα ηχεία κατά 30 χλστ. (160χλστ. πλέον), αλλά δυστυχώς διαθέτει κουμπιά αφής για την ρύθμιση της έντασης του ήχου, κάτι που σε αναγκάζει να ανατρέξεις στα κουμπιά που υπάρχουν πίσω από το τιμόνι.

Επιπλέον από την οθόνη μπορείς να επιλέξεις ένα από τα πέντε προγράμματα οδήγησης, μέσω του συστήματος Multi-Sense. Αυτά είναι το Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco, ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων GT, το κουμπί Eco έχει αντικατασταθεί από αντίστοιχο με την ένδειξη R.S. που επιτρέπει την άμεση επιλογή της κατάστασης Sport. Τα προγράμματα συνδυάζονται με την επιλογή 5 διαφορετικών επιλογών φωτισμού του εσωτερικού: σέπια, κόκκινο, μπλε, μωβ και πράσινο, με τον φωτισμό να καλύπτει την κεντρική κονσόλα, το εσωτερικό των θυρών, ενώ αντίστοιχη απόχρωση έχει και ο πίνακας οργάνων. Παράλληλα, μέσω των προγραμμάτων μπορείς να ρυθμίσεις μέχρι και τον ήχο του κινητήρα, από τις τρεις διαθέσιμες επιλογές, Neutral, Comfort και Sport.

Το ταμπλό έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Οι οριζόντιες γραμμές της κεντρικής κονσόλας ενισχύουν το πλάτος της καμπίνας, ενώ ο πίνακας οργάνων και οι αεραγωγοί περιβάλλονται από ένα λεπτό και κομψό περίγραμμα χρωμίου. Οι γραμμές των χειρολαβών στις πόρτες, και στην κονσόλα στην πλευρά του συνοδηγού, αποτελούν ακόμα ένα στοιχείο της “περιπετειώδους” καταγωγής του μοντέλου.

Το κατασκευασμένο από υλικά μαλακής υφής ταμπλό, υπογραμμίζει την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια. Το σκούρο περιβάλλον γύρω από την κεντρική οθόνη αναδεικνύει την εμφάνισή του και βοηθά στο να είναι ακόμα περισσότερο ευδιάκριτες οι ενδείξεις.

Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν απόλυτη υποστήριξη στο σώμα με αποτέλεσμα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρησιμοποίηση «αφρού» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα νέα Espace και Talisman, ενώ η επένδυση τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα και έπιπλα υψηλής σχεδιαστικής αξίας.

Οι χώροι του νέου Megane εξακολουθούν να είναι πολύ καλοί, με την καμπίνα να φιλοξενεί άνετα 4 μεγαλόσωμους ενήλικες, ενώ ο πέμπτος θα χρειαστεί να κάνει μικρές παραχωρήσεις για να βολευτεί. Ο όγκος του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 434 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, αυτός ανέρχεται στα 1.247 λίτρα.

4Κινητήρες

Η Renault εφοδιάζει το νέο Megane με μια ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη σου. Αρχικά, όμως, στην Ελλάδα το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον γνωστό 1.500άρη dCi 110 πετρελαιοκινητήρα, για να ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες και μέχρι το καλοκαίρι οι βενζινοκινητήρες.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει σύνολα έως 205 ίππους. Στην βάση υπάρχει ο υπερτροφοδοτύμενος κινητήρας 1.2-λίτρων απόδοσης 100 ίππων και 175 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., όπου με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων καταναλώνει 5,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 120 γρ/χλμ. Ακολουθεί ο ίδιος με απόδοση 130 ίππων και 205 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., όπου με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ανακοινώνεται ότι καταναλώνει 5,3 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 119 γρ./χλμ.

Στο τέλος της χρονιάς και διαθέσιμος αποκλειστικά στο νέο Megane GT και ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 205 ίππων και 280 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., όπου θα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, και ο entry-level diesel κινητήρας είναι ο γνωστός 1.500άρης, απόδοσης 90 ίππων και 220 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, εκπέμποντας 95 γρ/χλμ., με την μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 3,7 λίτρα/100 χλμ.

Ακολουθεί η ισχυρότερη έκδοση του, που οδηγήσαμε κατά την σημερινή δοκιμή, και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αυτός αποδίδει 110 άλογα και 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., εκπέμποντας 95 γρ/χλμ, χωρίς να αλλάζει η μέση κατανάλωση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εφοδιάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων, με την ροπή να περιορίζεται στα 250 Nm, χωρίς να αλλάζουν τα νούμερα των εκπομπών και κατανάλωσης.

Πιο πάνω υπάρχει ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 130 ίππων και 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με την κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 4 λίτρα/100 χλμ, και οι εκπομπές CO2 στα 103 γρ/χλμ.

Στο τέλος της χρονιάς, και διαθέσιμος αποκλειστικά στο νέο Mégane GT, θα είναι ο παραπάνω κινητήρας με απόδοση 163 ίππων και 380 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιεί δύο turbo, έναν μικρότερο χαμηλής αδράνειας για εξαιρετική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο για γεμάτη αίσθηση ισχύος στις μεσαίες-υψηλές στροφές, και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων.

Προς τα τέλη του χρόνου, το Megane θα προσφέρεται και με ένα πετρελαιοκίνητο υβριδικό σύνολο. Αυτό είναι βασισμένο στον κινητήρα dCi 110, και στόχος της εταιρίας είναι να εκπέμπει μόλις 76 γρ/χλμ, με την μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 2,9 λίτρα/100 χλμ. Κατά την επιβράδυνση θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας και μέσω μιας μπαταρίας 48V θα τροφοδοτείται ο ηλεκτροκινητήρας που θα βοηθά στο έργο του τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε έκδοσης μπορείς να διαβάσεις εδώ.

5Τιμές-Εξοπλισμός

Κατά την παρουσίαση η εισαγωγική εταιρία της Renault δεν μας έδωσε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου μοντέλου, κάτι το οποίο θα γίνει αύριο. Αρκέστηκε, όμως, να μας πει ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Authentic, Expression, Dynamic και GT-Line), με τη βασική τιμή του TCe 100 να ξεκινάει από τα €17.150, ενώ η αντίστοιχη του dCi 90 από τα €18.890. Τέλος, το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν στην πλουσιότερη έκδοση Dynamic, με τον dCi 110, και η τιμή του υπολογίζεται περίπου στα €23.500.

Αναλυτικά τα επίπεδα εξοπλισμού και τα χαρακτηριστικά του καθενός μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ.

6Οδηγώντας

Η σημερινή παρουσίαση περιελάμβανε οδήγηση κατά κύριο λόγο στο εθνικό μας δίκτυο, καθώς από το Περιστέρι που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της ελληνικής εταιρίας φτάσαμε στο Ναύπλιο, μετά από 146 χλμ.

Το νέο Megane έχει κρατήσει όλα τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιάσει στην προηγούμενη γενιά, με την νέα πλατφόρμα να δείχνει τα διαπιστευτήρια της εξαιρετικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Τα φαρδύτερα μετατρόχια προσφέρουν πολύ στιβαρό και σταθερό πάτημα, και παρά τις ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 205/50, διαθέτει εξαιρετικά επίπεδα άνεσης.

Η διάταξη των αναρτήσεων δεν έχει αλλάξει, και μπροστά υπάρχουν τα κλασικά, γόνατα McPherson, ενώ πίσω ημιάκαμπτος άξονας. Νέες, όμως, είναι οι ρυθμίσεις κάνοντας πιο αποτελεσματική τη λειτουργία τους, ενώ τα bump stops έχουν επανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη άνεση. Οι σύνδεσμοι της πίσω ανάρτησης έχουν, επίσης, επανασχεδιαστεί, ώστε να βελτιώσουν την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου, ενώ τέλος ο πίσω άξονας τροποποιήθηκε προσφέροντας αυξημένα επίπεδα παθητικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες.

Εξ’αρχής καταλαβαίνεις ότι ο κύριος σκοπός των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης, θυμίζοντας αρκετά, συμπεριφορά ανάλογη του Toyota Auris. H ουρά δύσκολα θα εμφανίσει συμπτώματα αστάθειας, ενώ θα υποστρέψει σε πολύ ακραίες καταστάσεις. Οποιαδήποτε τάση για παιχνίδια της ουράς διαγράφονται εν τη γενέσει τους, με τις ταχύτητες που μπορείς να διατηρήσεις στις ανοιχτές καμπές να είναι πολύ υψηλές. Σε αυτό συμβάλλει και το καλό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο εξαιτίας του περισσότερου βάρους στον εμπρός άξονα από τον πετρελαιοκινητήρα, σου μεταφέρει καλύτερα την αίσθηση των εμπρός τροχών.

Στις χαμηλές ταχύτητες όμως, και παρότι πλέον δεν υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα ανάμεσα στο υποπλαίσιο και το πλαίσιο, δε παύει η ηλεκτρική κρεμαργίερα να κάνει αισθητή τη παρουσία της, και το τιμόνι να μην έχει το ανάλογο “feeling” σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τουλάχιστον, αυτή είναι η πρώτη εκτίμηση, και θα ήθελα να το δοκιμάσω διεξοδικά για να καταλήξω σε ασφαλές συμπέρασμα. Παρόλα αυτά, μέσα στη πόλη η κοντή κρεμαργίερα του είναι σύμμαχος για επιτόπιες μανούβρες.

Στον αυτοκινητόδρομο η ηχομόνωση του, τόσο από τον κινητήρα όσο και από τον δρόμο, είναι παροιμιώδης, νιώθοντας αποκομμένος από το εξωτερικό περιβάλλον και χαρίζοντας σου άνετα και ήσυχα πολύωρα ταξίδια. Ακόμα και σε πολύ μεγάλες ταχύτητες δύσκολα θα περάσουν στην καμπίνα αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέφτες και από τα τζάμια.

Ο κινητήρας έχει να διαχειριστεί 85 κιλά λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά (συνολικά 1.205 κιλά), κάτι που κάνει το σύνολο ακόμα πιο ελκυστικό. Με το που δεις τον δείκτη του στροφομέτρου να περνάει τις 1.700 σ.α.λ. θα νιώσεις την ροπή των 260 Nm να τραβάει αρκούντως ικανοποιητικά το αμάξωμα, κάτι που συμβάλει στα απροβλημάτιστα προσπεράσματα. Το κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση και αλλάζεις σχέσεις με πολύ απαλές κινήσεις, ενώ χάρη στην ιδανική κλιμάκωση του κιβωτίου δεν θα χρειαστεί να ανατρέχεις σε αυτό για να είσαι στο σωστό εύρος λειτουργίας.

7Συμπέρασμα

To ολοκαίνουριο Renault Megane έχει όλα τα εχέγγυα να αποκτήσει και πάλι το μερίδιο αγοράς που του αξίζει. Αφήνει στο παρελθόν το συντηρητικό του σχεδιασμό και διαθέτει πλέον μια τολμηρή και όμορφη νέα σχεδίαση. Το νέο Megane ανήκει πλέον στις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας, και οι πρώτες εντυπώσεις μας έδειξαν ότι η Renault έχει διορθωθεί τα λάθη του παλιού μοντέλου, και προσφέρει ένα πολύ εντυπωσιακό οικογενειακό hatchback.