Την επιστροφή στην κορυφή κυνηγά η Red Bull Racing, που έχει πληγεί σοβαρά από τους κανονισμούς του 2014. Η Mercedes έχει χάσει σε ελάχιστους αγώνες από τη Red Bull, αφού οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν το καλύτερο και δυνατότερο power unit, εν αντιθέσει με τη Renault, που τα έχει βρει σκούρα και εξακολουθεί να είναι πίσω από Mercedes και Ferrari.

Αυτό που ζητά η αυστριακή ομάδα είναι ξεκάθαρο: έναν δυνατότερο κινητήρα. Ο RE17 της νέας σεζόν θα είναι ολοκαίνουριος, με νέο ERS, αλλά οι Γάλλοι κρατάν τα πόδια τους στη γη. Το 2016 ήταν μια καλή χρονιά για τη Renault, αφού ο RE16 βελτιώθηκε σημαντικά, αλλά όχι στον βαθμό που θα μπορεί να απειλήσει τα power units των Mercedes και Ferrari.

Η δύναμη του κινητήρα για τη νέα χρονιά αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στη συνολική απόδοση ενός μονοθεσίου, όπως εξηγεί ο γκουρού της RBR, Adrian Newey. Ο Βρετανός ξέρει ότι τα νέα μονοθέσια θα κινούνται για περισσότερο χρόνο με τέρμα γκάζι, συνεπώς θέλει ένα πιο δυνατό κινητήρα. Δηλώνει ικανοποιημένος από την πρόοδο της Renault, όμως τονίζει πως το θέμα είναι τι κάνουν οι ανταγωνιστές τους.

Σίγουρα, η δύναμη θα είναι πιο σημαντική, επειδή όλοι θα έχουμε τόση πολύ πρόσφυση, συνεπώς το ποσοστό με τέρμα γκάζι ανά γύρο θα αυξηθεί. Έτσι, ο χρόνος που θα έχεις πραγματικά πρόσφυση είναι μικρότερος, σε αντίθεση με τη δύναμη. Νομίζω ότι η Renault βρίσκεται σε πολύ καλή κατεύθυνση αυτή τη στιγμή. Πριν από δύο χρόνια, ήμασταν σε μία θέση όπου δεν έκαναν καμία πρόοδο τον χειμώνα.

Πέρυσι, έκαναν πολύ καλή πρόοδο όλη τη σεζόν. Είναι ακόμα πίσω από τη Mercedes και τη Ferrari, αλλά η διαφορά περισσότερο κλείνει παρά μεγαλώνει. Έχουν δουλέψει πολύ σκληρά τον χειμώνα. Ξέρω τα νούμερά τους για φέτος, είναι ένα καλό βήμα προς τα μπροστά. Όπως πάντα, αυτό που δεν ξέρουμε είναι τι έχουν κάνει οι αντίπαλοί μας.

Την ίδια ώρα, ο 58χρονος λέει πως ο σχεδιασμός της RB13 βρίσκεται σε πολύ καλό στάδιο, με το νέο ρύγχος να περνά τις δοκιμές πρόσκρουσης πιο νωρίς από ποτέ.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι έχουμε περάσει τις δοκιμές πρόσκρουσης τους ρύγχους, πιο νωρίς από ποτέ. Αυτό είναι συνήθως ένα τελευταίο λεπτό πανικού. Ο σχεδιασμός έχει προφανώς ολοκληρωθεί και τώρα έχουμε επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στο στάδιο της κατασκευής.

  • Mika

    Μ αρεσει η αισιοδοξια του οτι οι αλλοι δεν θα εχουν βελτιωσει τοσο πολυ τον κινητηρα τους….Θα δειξει….

  • Anestis Genk

    Θα κρατηθούν άραγε τα επίσημα στόματα ή θα αρχίσουν να γκρινιάζουν πως τα νέα μονοθέσια έχουν πολύ πρόσφυση και πάνε υπερβολικά γρήγορα;