Πίσω το 2005 αν η συμφωνία μεταξύ της VW και της Daimler ήταν πετυχημένη, ίσως σήμερα να μην γνωρίζαμε καν το Dieselgate. Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Bernd Pischetsrieder, ο τότε CEO της VW ήθελε να συνεργαστεί με την Daimler σε διάφορα projects και ανάμεσα σε αυτά βρισκόταν και η προμήθεια κινητήρων πετρελαίου. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι δύο πλευρές είχαν προχωρήσει αρκετά τις συζητήσεις, ενώ είχε πέσει στο τραπέζι και η ιδέα οι εταιρίες να ανταλλάξουν το 10% των μετοχών τους, αλλά τελικά, παρά τις προχωρημένες συνομιλίες, η Volkswagen αποφάσισε να μην προχωρήσει στην συνεργασία με την Daimler, αλλά να επικεντρωθεί στις δικές της τεχνολογίες στους diesel κινητήρες, με την VW να είχε κάνει τότε στροφή στα συστήματα common-rail.

Η VW πήρε την απόφαση να σταματήσει τις συνομιλίες με την Daimler, επειδή όπως υπολόγισε, αν επέλεγε τελικά τους BlueTec κινητήρες πετρελαίου της Mercedes-Benz, αυτοί θα πρόσθεταν επιπλέον 1.000 ευρώ στην τιμή του κάθε οχήματος. Έτσι η VW στράφηκε στις δικές της λύσεις, ενώ αγωνίστηκε στο να μειώσει το κόστος παραγωγής. Ο τότε πρόεδρος της, Ferdinand Piech, στήριζε θερμά την ανάπτυξη της τεχνολογίας TDI και μόλις έναν χρόνο μετά το τέλος των συνομιλιών με την Daimler, οι πρώτοι πρωτότυποι κινητήρες της οικογένειας EA 189, οι κινητήρες που διέθεταν το παράνομο λογισμικό, έκαναν την εμφάνισή τους, με τα υψηλόβαθμα στελέχη της VW να δίνουν το πράσινο φως να περάσουν στη παραγωγή.

  • manowar

    Ντεζαβου τρελο αυτο εκει στην vw και παλαιοτερα με την autounion που η μερσεντες την παρεδωσε στην vw..γενικα πιστευω οτι αν και στις 2 περιπτωσεις η μερκ μπορουσε να συμετεχει μηχανικα θα ηταν εντελως αλλιως τα πραγματα..η vw οσο αφορα το θεμα των ντιζελ επαιξε κ εχασε οπως και αλλες δηλαδη

  • SAMURAI-66

    Και ποιος μπορει να μας επιβεβαιωση οτι μαζι και οι δυο δεν θα εκαναν την απατη?Ουτως η αλλως και για την mercedes υπαρχουν υπονοιες και το ψαχνουν,γιατι να ηταν σοβαρη λοιπον στην μεταξυ τους συνεργασια με την vw δεν το καταλαβαινω.
    Παντως στο group την προσπαθεια τους να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να κερδισουν τα καταφεραν αριστα εγκαθιστωντας το παρανομο λογισμικο εξαπατησεις τσεπωνοντας απο τα θυματα τους απειρο ρευστο και σφυριζοντας αδιαφορα στην ευρωπη.
    Αυτα εκτος ΗΠΑ φυσικα που πολυ σωστα εκει τους πανε π@π@-κ@λ@!!

    • Smartass

      ”Πίπα – κ 0 λ 0 – εμπλοκή”
      :D

  • Mika

    Αλλη μια ιστορια του τυπου, what if…..
    :p

  • Anestis Genk

    Αν η VW είχε αποδεχθεί ταπεινά την JDM υπεροχή κανείς δεν θα έδινε σημασία στο Dieselgate.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Αυτό που κρατάω είναι ότι οι κινητήρες της ΜΒ είναι 1000€ ακριβότεροι από τους αντίστοιχους της VW.

    Ότι πληρώσεις παίρνεις.

  • Mrdesperado32

    αφου η αουνταρα ξερουμε οτι το ειχε ετοιμο το λογισμικο απο το 1999…καβατζα το χε?

    • manowar

      Ε ναι η φιαταρα ητανε αργοτερα αυτο και εμεις τα βοριοτρολλ το παραδεχομαστε

    • Mrdesperado32

      οι vagητες παντα ειναι πρωτοποροι στην απατεωνια..αυτο το παραδεχονται καποια δις ανθρωποι που οταν βλεπουν γερμανικο αμαξι δε βαρανε παλαμακια

    • manowar

      Ελα μορεε….. οι ρωμαιοι τους ξυπνησανε τους γερμανους πηγανε εκει τους πηδουσανε τους σφαζανε μεχρι που τους δωσανε τα ελληνορωμαικα φωτα…μαζι με τα καλα της εξημερωσης πηραν και την πουτανια που η πουτανια ειναι ελληνορωμαικη πατεντα φυσικο βεβαια γιατι οταν αυτοι ετρωγαν μουσμουλα εμεις ειχαμε ηδη χολιστερινη :-?

    • Sofian

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα εκλαψα ρε!!