Το 2003 στην έκθεση της Γενεύης η Subaru είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο B11S, ένα τετράπορτο κουπέ του οποίου οι εξωτερικές ομοιότητες με το RX-8 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.

Η Subaru το χαρακτήριζε ως “Grand Utility Turismo” όχημα που μπορούσε να φιλοξενήσει άνετα 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Κίνηση έπαιρνε από ένα biturbo εξακύλινδρο μοτέρ που απέδιδε 400 ίππους και 550 Nm ροπής και περνούσαν στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων. Όπως είναι φυσικό, το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας ήταν παρόν, έχοντας όμως μεγαλύτερη κατανομή ροπής στον πίσω άξονα σε ποσοστό 35/65.

Ένα αρκετά ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του ήταν η “frosted glass” οροφή που είχε σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο πρωτότυπο και είχε ως πηγή έμπνευσης τις Ιαπωνικές ομπρέλες, η οποία έδινε μια πιο ενδιαφέρουσα και φωτεινή νότα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ακόμα κι αν δεν είναι το πιο όμορφο πρωτότυπο που έχουμε δει, είναι κρίμα που η Subaru δεν πήρε την απόφαση να το βγάλει στην παραγωγή.