Το 2003 στην έκθεση της Γενεύης η Subaru είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο B11S, ένα τετράπορτο κουπέ του οποίου οι εξωτερικές ομοιότητες με το RX-8 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.

Η Subaru το χαρακτήριζε ως “Grand Utility Turismo” όχημα που μπορούσε να φιλοξενήσει άνετα 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Κίνηση έπαιρνε από ένα biturbo εξακύλινδρο μοτέρ που απέδιδε 400 ίππους και 550 Nm ροπής και περνούσαν στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων. Όπως είναι φυσικό, το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας ήταν παρόν, έχοντας όμως μεγαλύτερη κατανομή ροπής στον πίσω άξονα σε ποσοστό 35/65.

Ένα αρκετά ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του ήταν η “frosted glass” οροφή που είχε σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο πρωτότυπο και είχε ως πηγή έμπνευσης τις Ιαπωνικές ομπρέλες, η οποία έδινε μια πιο ενδιαφέρουσα και φωτεινή νότα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ακόμα κι αν δεν είναι το πιο όμορφο πρωτότυπο που έχουμε δει, είναι κρίμα που η Subaru δεν πήρε την απόφαση να το βγάλει στην παραγωγή.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Εγω βλεπω μια panamera με μουρη απο alfa romeo.

    • αυτό είναι πολύ πριν την παναμέρα

    • Γιώργος Εμπέρ

      Toτε ξερουμε απο που εμπνευστηκε η Porche :D

  • η εποχή της αισιοδοξίας τότε, ωραίες εποχές. Μετά ήρθε το κραχ και πάρ’τους κάτω τους γιαπωνέζους. φάε τώρα suv και brz με 195 άλογα.

    • crazyfrog

      τα suv και τα 195 αλογα μια χαρα ειναι.το προβλημα της subaru και των υπολοιπων απο εκει περα ειναι οτι τα αυτοκινητα τους δε βλεπονται σε αντιθεση με το πρωτοτυπο αυτο εδω, Τελικα μαλλον κοπηκε γιατι δεν θα πληρουσε τα κριτηρια περι αισθητικης (της δικης τους φυσικα).

  • Mika

    Παρολο που εκανε copy paste τη φιλοσοφια του RX8 στις πορτες, ειχε ενα ιδιατερο χαρακτηρα…Τη μουρη του και τα μπροστινα φωτα τα ειδαμε τελικα στο Tribeca..Kριμα που δεν τα καταφερε, θα ηταν ενδιαφερον αυτοκινητο…

    • εγω αν σε πω οτι παλι με θυμιζει καμια κινεζικη ρεπλικα αποbugatti veyron ??? :-P
      ακομα και το ονομα θυμιζει Ε-Β11-0!!! :-D

  • Μάνος Μαμαλάκης

    το θυμάμαι καλά, ωραιο ήταν και έδωσε και τη μπροστινή μασκα του Tribeca.

  • Dimitris

    Η μουρη μου βγαζει κατι απο spyker

  • SAMURAI-66

    Η χαμενη ευκαιρια να μπει στα χωραφια των premium αυτη της subaru και σημερα ειναι εντυπωσιακο να το βλεπεις.
    Εδω εβαλε την δημιουργικη του σφραγιδα η πενα πανω στο πρωτοτυπο σχεδιασης και ο δικος μας ανδρεας ζαπατινα που μολις πριν ενα ετος ειχε φτασει στα κεντρικα της γιαπωνεζικης φιρμας.

    • to subaru tribeca δεν ειναι απογονος του ??? δεν ειχε στοχο να μπει στην premium κατηγορια ??

    • SAMURAI-66

      Οντως εκανε προσπαθεια μονο που ειχαν ερθει ουσιαστικα σε ρηξη οι σχεσεις μεταξυ subaru-ζαπατινα γιατι διαφωνουσαν για την προσωποποιηση της μασκας κατα ποσο ηταν η ενδεδειγμενη για την πορεια των ιαπωνων γιατι ειχε στοιχεια alfa romeo.
      Χαμενη ευκαιρια που οδηγησε και στην εξοδο του ελληνα απο το τιμ της subaru.