Η McLaren δίνει σιγά-σιγά τα κομμάτια που παζλ της νέας 720S, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, αν και εσύ την έχεις ήδη δει από μια ιδιωτική εκδήλωση. Έτσι, δύο εβδομάδες μετά για το καινούριο πλαίσιο του νέου Super Series μοντέλου της, με κωδική ονομασία P14, και ένα μήνα μετά τις πληροφορίες για την αεροδυναμική του μοντέλου, σήμερα μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τον κινητήρα του.

Η βρετανική εταιρία εξέλιξε έναν νέο μηχανικό σύνολο, η χωρητικότητα του οποίου έχει αυξηθεί κατά 200 κ.εκ. σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας πλέον τα 4 λίτρα. Έχει κωδική ονομασία M840T, με τον V8 να κάνει χρήση 2 twin-scroll turbo, με τους Βρετανούς, όμως, να κρατούν το στόμα τους κλειστό σε ότι έχει να κάνει την απόδοση του. Αναφέρουν μόνο ότι το αυτοκίνητο θα επιταχύνει από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτ., ολοκληρώνοντας το 402 μέτρα σε 10,3 δευτ.

Η McLaren τονίζει ότι η δύναμη, η ροπή και η απόκριση στο γκάζι θα είναι σημαντικά καλύτερη σε σύγκριση με την πρώτη γενιά των Super Series, αλλά ταυτόχρονα θα έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, καθώς οι εκπομπές ρύπων. Οι ιδιοκτήτες θα είναι επίσης σε θέση βλέπουν την καρδιά του νέου τους αυτοκινήτου, καθώς θα υπάρχει φωτισμός στον χώρο του κινητήρα, που θα λειτουργεί με το ξεκλείδωμα του οχήματος.

Η αεροδυναμική απόδοση της 720S θα είναι διπλάσια από αυτή της 650S. Επίσης το νέο μοντέλο θα έχει αυξημένη κάθετη αεροδυναμική πίεση και βελτιωμένη ψύξη. Όπως δήλωσε ο Mark Vinnels, Εκτελεστικός Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων της McLaren:

Η δεύτερη γενιά McLaren Super Series θα είναι αεροδυναμικά εντυπωσιακή, καθώς και οπτικά όμορφη. Μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες αεροδυναμικής συμβάλλουν στη μέγιστη αεροδυναμική πίεση, η οποία είναι μεγαλύτερη κατά 50% από εκείνη των McLaren 650S και εξασφαλίζει πραγματικά εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και ευστάθειας. Έχουμε, επίσης, σημαντικά βελτιωμένη απόδοση ψύξης, με κέρδος 15% συνολικά και έχουμε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη ροή του αέρα στις υψηλές θερμοκρασίες του κινητήρα μέσα από μια μοναδική νέα σχεδίαση των πορτών, όπου τοποθετήσαμε δύο ξεχωριστούς αεραγωγούς μέσα στην δομή της πόρτας, που ενισχύει περαιτέρω την τεχνολογία του διαχύτη, που είδαμε για πρώτη φορά στην McLaren P1.

Η 720S εξοπλίζεται με ενεργή αεροτομή που εκτείνεται σε όλο το πίσω πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο.

Το αυτοκίνητο με κωδική ονομασία P14, φορά το Monocage II σασί που ζυγίζει λιγότερο, αλλά και έχει αυξημένη αντοχή και ακαμψία. Θα ζυγίζει 1.283 κιλά χωρίς υγρά, όντας 18 κιλά ελαφρύτερη από την 650S. Θα είναι το πρώτο από τα 15 νέα μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρία μέχρι το 2022 και θα προσφέρει ευκολότερη είσοδο και έξοδο στους επιβάτες της. Η McLaren συνεχίζει πως το νέο της μοντέλο θα παρέχει άριστη ορατότητα, ενώ με αυτό θα μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί σε καθημερινή βάση. Στον πρόσθετο εξοπλισμό θα υπάρχει το “Visible Monocage” με τον οδηγό να βλέπει το carbon από τις μπροστά κολόνες.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα αλλάζει modes, αναλόγως του προγράμματος που έχει επιλέξει ο οδηγός (χρήση εντός πίστας, cruising, κτλ). Το μοντέλο εκτός από coupe θα είναι διαθέσιμο και σε ανοικτή Spider έκδοση, που θα παρουσιαστεί έναν χρόνο μετά, με την τιμή των μοντέλων να είναι αυξημένη σε σχέση με αυτή των 650S.

Επίσης η 720S διαθέτει ένα νέο χαρακτηριστικό, το Variable Drift Control, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώνει τις ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας, μέσω της οθόνης του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το σύστημα είναι μέρος του Proactive Chassis II, το οποίο έχει 12 περισσότερους αισθητήρες από το αντίστοιχο σύστημα της σειράς 650S. Το νέο σύστημα προσφέρει καλύτερο χειρισμό στις στροφές, περισσότερη πρόσφυση αλλά και μεγαλύτερη άνεση, μιας και μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα την ανάρτηση, προσαρμόζοντάς την στις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός της 720S θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport και Track).

Δελτίο Τύπου

SECOND-GENERATION McLAREN SUPER SERIES SET TO RAISE THE LIMITS OF SUPERCAR PERFORMANCE

  • New 4.0-litre engine will power second-generation McLaren Super Series
  • Twin-turbocharged V8 provides stunning performance: acceleration to 200km/h (124mph) takes 7.8 seconds and the standing quarter mile 10.3 seconds
  • New exhaust system has been tuned to provide a soundtrack to match the extreme performance of the engine, with the further option of a sports exhaust
  • Engineered beauty of new 4.0-litre engine showcased by engine bay illumination as part of the welcome sequence on vehicle unlocking

The second-generation McLaren Super Series, which will make its public debut on March 7 at the 87th Geneva International Motor Show, is poised to raise previously accepted limits of supercar performance. Drivers will be able to enjoy acceleration from standstill to 200km/h (124mph) in just 7.8 seconds, accompanied by a soulful, clean and crisp exhaust note that is among the most emotive of any McLaren.

“The new 4.0-litre M840T is an outstanding engine powering an exceptional supercar capable of covering a standing quarter mile in 10.3 seconds,” commented McLaren Super Series Vehicle Line Director, Haydn Baker. “Power, torque and throttle response are all significantly enhanced compared to the first-generation Super Series, yet with fuel efficiency and emissions also notably improved.”

The ultra-low inertia, twin-scroll turbochargers fitted to the new M840T engine typify the engineering philosophy of advancement in every area, pursued throughout the development of McLaren’s new supercar. Spooling up more rapidly than previous designs, they deliver reduced turbo lag and quicker throttle response.

The new 4.0-litre engine signals its performance credentials with an exhaust sound achieved through a sophisticated balance of harmonics and delivering a ‘crescendo’ characteristic, according to engine rpm and load. A sports exhaust is optional for those who want still more aural excitement.

Owners will also be able to showcase the heart of their new car – in particular, the cast-aluminium air intake plenum with McLaren Speedmark logo on top of the new V8 engine – with engine bay illumination that operates on vehicle unlocking.

More details of the second-generation McLaren Super Series, including engine and performance specifications, will be confirmed on March 7.

Ends

  • ak156

    Γρηγορη!!!Η 156 μου πιανει τα 100 σε 11δλ. Απλα το αναφερω…:Ρ

  • Mika

    Ε ρε πονο που θα μοιρασει παλι αυτος ο κινητηρας! Χαμος θα γινει!
    Και φωτιζομενα πανελ, να καγκουριζουμε και λιγο!
    ????

  • δηλαδη στο 400ρι θα εχει εξοδο με καμια 240+ ???? :-D

  • Γιώργος Εμπέρ

    Eγω θα προτιμησω μια 625LT η μια P1. Απλα εχω ενα μικρο θεματακι μιας και μου λειπουν τα λεφτα για το ονειρο. Παντως το εσωτερικο τους ειναι να σου πεφτει το σαγονι.