Μπορεί η κορεάτικη εταιρία να μας είχε δείξει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Picanto την 4η μέρα του χρόνου, δίνοντας παράλληλα κάποιες πληροφορίες, σήμερα όμως πρακτικά έγιναν τα αποκαλυπτήρια της τρίτης γενιάς του μοντέλου στα κεντρικά της εταιρίας στην Φρανκφούρτη. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε τόσο την απλή όσο και την GT-Line έκδοση, τις οποίες όμως είχαμε δει κλεφτά στην Πορτογαλία την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ μαθαίνουμε όλους τους διαθέσιμους κινητήρες του.

H νέα γενιά του Picanto θέλει να χτίσει πάνω στην επιτυχία της δεύτερης, η οποία από το 2011 που πρωτοκυκλοφόρησε πούλησε 1,4 εκατ. μονάδες, εκ των οποίων οι 300.000 στην Ευρώπη.

Ξεκινώντας από τα βασικά, οι εξωτερικές διαστάσεις του mini κορεάτικου μοντέλου παραμένουν αμετάβλητες, με το μήκος του να είναι το ίδιο, και να αγγίζει τα  3.595 χλστ. Ομοίως, το ύψος του φτάνει τα 1.485 χλστ. και το πλάτος του τα 1.595 χλστ. Βασίζεται, όμως, σε νέα πλατφόρμα, κάτι που αυξάνει το μεταξόνιο του μοντέλου, όπως και τον πίσω πρόβολο, ελευθερώνοντας παράλληλα περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τον χώρο αποσκευών.

Έτσι, το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 15 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 2.400 χλστ., με τους δύο άξονες να έχουν πάει στα άκρα. Αυτό αναπόφευκτα μειώνει τον εμπρός πρόβολο κατά 25 χλστ., με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξηθεί κατά 55 λίτρα, έχοντας πλέον όγκο 255 λίτρων, τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του. Αυτός διαθέτει διαχωριστικό πάτωμα, με την πλάτη των πίσω καθισμάτων να αναδιπλώνεται (60/40) και να δημιουργεί έναν πλήρως επίπεδο χώρο αποσκευών 1.010 λίτρων.

Για την εμφάνιση της τρίτης γενιάς του Picanto, επιμελήθηκαν και συνεργάστηκαν τα κέντρα σχεδίασης της Kia στην Namyang της Κορέας και το αντίστοιχο της Φρανκφούρτη, της Γερμανίας. Το αποτέλεσμα είναι ένα άκρως τολμηρό, νεανικό και μοντέρνο αυτοκίνητο πόλης. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει ανάγλυφες επιφάνειες και έντονες ευθείες γραμμές που τονίζουν την εξελιγμένη μορφή της tiger-nose μάσκας, με τα γωνιακά φωτιστικά σώματα, με LED φώτα ημέρας, να καλύπτουν μεγάλο μέρος της μούρης.

Στο προφίλ, το νέο Picanto διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές που διατρέχουν όλο το μήκος του, συμβάλλοντας στην επιθετική του εμφάνιση. Το νέο μοντέλο υιοθετεί μια φαρδύτερη πίσω κολόνα, η οποία βρίσκεται σε πιο όρθια θέση από αυτή του προηγούμενου μοντέλου.

Το νέο Picanto θα σου προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίηση, δίνοντας σου την επιλογή 11 ζωηρών χρωμάτων, μεταξύ των είναι έξι νέα, το”Lime Light”, το “Shiny Red”, το “Aurora Black”, το “Pop Orange”, το “Sparkling Silver” και το “Celestial Blue”. Ακόμα, σαν βάση διαθέτει ατσάλινες ζάντες 14 ιντσών, υπάρχουν όμως και αλουμινίου 15 και 16 ιντσών.

Η GT-Line έκδοση είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη για το μοντέλο, και φέρει νέους προφυλακτήρες, χρωμιωμένη εξάτμιση και κόκκινες, ασημί και μαύρες λεπτομέρειες.

Μηχανικά είναι διαθέσιμο με τα γνωστά σύνολα της μάρκας, όμοια με αυτά που συναντάμε στο νέο Rio. Πιο συγκεκριμένα, αποτελούνται από 3 βενζινοκινητήρες, όλοι εκ των οποίων πληρούν προδιαγραφές Euro 6b. Στην βάση υπάρχει ο τετρακύλινδρος αλουμινένιος 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, της οικογένειας Kappa, απόδοσης 67 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 96 Νm στις 3.500 σ.α.λ., που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακολουθεί ο 1,25-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας απόδοσης 84 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 122 Νm στις 4.000 σ.α.λ., που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα 4-τάχυτο αυτόματο.

Τέλος, το μεγαλύτερο, ίσως, ενδιαφέρον εμφανίζει ο νέος 1.000άρη T-GDI τρικύλινδρος turbo κινητήρας, που έχουμε δοκιμάσει στο cee’d. Αποδίδει 100 άλογα στις 4.500 και 172 Nm ροπή στις 1.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 10,1 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα.

Το βάρος του αυτοκινήτου κυμαίνεται από 953 μέχρι 993 κιλά, ανάλογα την έκδοση του κινητήρα και την διάταξη της πίσω σειράς καθισμάτων, η οποία μπορεί να παραγγελθεί για να φιλοξενεί 2 ή 3 επιβάτες. Το ρεζερβουάρ καυσίμου του είναι 35 λίτρα, με την ηλεκτρική κρεμαργιέρα να χρειάζεται μόλις 2,8 στροφές από άκρη-σε-άκρη, έχοντας διάμετρο κύκλου στροφής μόλις 9,4 μέτρα. Για την πέδηση υπάρχουν συμπαγείς δίσκοι εμπρός 256 χλστ., και πίσω ταμπούρα 203 χλστ.

Στο εσωτερικό η Kia έχει τοποθετήσει μια εντελώς νέα κονσόλα, όμοια με αυτή του νέου Rio, στο κέντρο της οποίας υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 7 ίντσες. Αυτή διαθέτει 3D πλοήγηση, καθώς και συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε κάμερα οπισθοπορείας και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, καθιστώντας το νέο Kia Picanto ένα από τα πρώτα μοντέλα της κατηγορίας του που προσφέρει ένα τέτοιο ευρύ φάσμα των τεχνολογιών. Επιπλέον, η κορεάτικη εταιρία αναφέρει ότι έχει βελτιώσει περαιτέρω την ηχομόνωση της καμπίνας από κραδασμούς και θόρυβο κύλισης.

Το νέο Kia Picanto θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης σε 3 εβδομάδες, και αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα Ιούνιο ή Ιούλιο.

  • Mika

    Κουκλακι ειναι! Βαλτε του και την καλη εκδοση με τα 120 αλογα και θα ειναι ενα ωραιο mini Gti!
    😋😋😋

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι πανέμορφο και έχει καλούς κινητήρες, με τους 100 ίππους ειδικά θα φυσάει!!! Άνετα θα το χτυπαγα σε κόκκινο GT LINE θα είναι τέλειο!!!!

  • VaggD

    Μετά το facalift παίζει μόνο του άφησε, τα μόνα που ακολουθούν είναι C1 & Twingo.

  • SAMURAI-66

    Τεραστιο βημα για την kia και μπαινει στην λιστα μαζι με fiat 500-toyota aygo-renault twingo σαν τα πλεον ομορφα μικρα.
    Η GT-line του δινει μεγαλυτερο δυναμισμο και το κανει αγριο,ομορφο και πρακτικο και το εσωτερικο.
    Οι κορεατες μπαινουν αγριεμενοι στην αγορα και με αξιωσεις!

  • Anestis Genk

    Πολύ όμορφη θέση οδήγησης. Τα μπροστινά φρένα ψιλοτραγικά, αλλά μπορεί να δουλεύουν καλά, who knowz