Στις 7 του Μάρτη η Techrules στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης θα παρουσιάσει το πρώτο supercar παραγωγής της. Το κινέζικο supercar αποτελεί την έκδοση παραγωγής του GT96 που είδαμε στην ίδια έκθεση έναν χρόνο νωρίτερα, με την εταιρία να έχει προλάβει τον Giorgetto Giugiaro και τον γιο του.


Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με προβολείς λέιζερ, κάμερες οπισθοπορείας με το σασί του να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα. Αρχικά η παραγωγή του GT96, που θα γίνεται κάπου στην Ευρώπη, θα περιορίζεται στις 25 μονάδες ετησίως. Αν και στην έκθεση της Γενεύης το 2017 θα δούμε το αυτοκίνητο στη τελική του μορφή, όπως θα βγει στη παραγωγή, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις σύντομα, αλλά στα μέσα του 2018 ή ακόμα και στις αρχές του 2019.

Το supercar της TechRules θα χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία, τη Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV). Το TREV είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία μικρό-τουρμπίνα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζει τις 20 kWh μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου που δίνουν ενέργεια στους έξι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.

techrules-at96-trev-supercar-concept-debut-in-geneva1 (2)

Η γεννήτρια της τουρμπίνας θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος. Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.

Το κινέζικο supercar, ένα πρωτότυπο του οποίου έχει κάνει δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στη πίστα του Silverstone, θα έχει βάρος 1.380 κιλά στεγνό και η συνολική ισχύς του συστήματος θα φτάνει τους 1.030 ίππους και η ροπή θα αγγίζει τα 8.640 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Η TechRules μετά το GT96 θέλει να επικεντρωθεί στη κατασκευή πιο προσιτών αυτοκινήτων πόλης και στοχεύει σε μια πιο μαζική παραγωγή αυτοκινήτων.

Δελτίο Τύπου

TECHRULES SUPERCAR PRODUCTION DESIGN WILL ADD DRAMA TO 2017 GENEVA MOTOR SHOW

Beijing, 20 February 2017 – Techrules reveals dramatic design details of its production supercar, set to debut on 7 March 2017 at the 87th Geneva International Motor Show.

This latest rendering reveals how the China-based automotive R&D company will combine its innovative proprietary Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) powertrain with a dramatic, aerospace-inspired design crafted by world-renowned automotive designers, Fabrizio and Giorgetto Giugiaro.

Form follows function with modular design and technical elements that provide various configurations around the centrally-positioned driver. A theatrical arrival at any destination is assured, with occupant entry and exit enabled by the fighter jet-style canopy dramatically rising from the body. The aircraft-inspired cockpit is designed to provide occupants with exceptional visibility and are finished with premium quality materials.

The chassis is engineered to the highest standards by international motorsport specialist, L.M. Gianetti. Using top-grade components, Techrules’ advanced supercar will deliver a unique blend of ultimate performance, brutal power and unparalleled efficiency from its innovative powertrain.

From the futuristic front laser headlights and ‘star-burst’ reversing LEDs to the integrated rear-view cameras, the stunning design showcases distinctive Techrules styling characteristics and technology that will be seen across a family of models in the coming years.

  • Anestis Genk

    Τα specs μου φαίνονται too good to be true, δλδ δεν βγαίνουν τα νούμερα ένα πράμα.