Την ερχόμενη Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου, θα γίνουν τα διαδικτυακά αποκαλυπτήρια του νέου Ford Fiesta ST, το οποίο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, σε δύο ακριβώς εβδομάδες.


Σύμφωνα με την εταιρία το νέο hothatch αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει σε ένα χρόνο από σήμερα, με το Fiesta ST να είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα σε 3-θυρη και 5-θυρη έκδοση. Εμφανισιακά μέσω του παρακάτω teaser video φαίνεται ότι θα διαθέτει πιο επιθετικό παρουσιαστικό, με την εταιρία να τονίζει ότι η ομάδα σχεδιασμού θα δανειστεί στοιχεία από το Focus RS, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα υπάρξει κάποια τετρακίνητη έκδοση.

Το Fiesta ST, σύμφωνα με δικές μας εμπιστευτικές πληροφορίες εδώ και περίπου ένα χρόνο ξέρουμε ότι, θα φορά τον 1.500αρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα που στη περίπτωσή του θα αποδίδει 200+ άλογα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με την Ford να είχε σαν σκέψη να τοποθετήσει στο νέο Fiesta ST και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά τελικά επιλέχθηκε η φθηνότερη λύση με ένα setting όπως συμβαίνει και στη τωρινή γενιά.

  • GiorgosV

    To σιγουρο είναι οτι δεν είναι τετρακίνητο γιατί στην τελευταία σκηνη της διαφήμισης, για να το διπλώσει, τραβαει χειροφρενο παρατεταμένα. ( μπορειτε να το καταλάβετε απο το χαρακτηριστικό τσιριγμα του ελαστικού )

  • Diagrafeas

    Ποιό 1500 τρικύλινδρο;
    Ο 1500 είναι τετρακύλινδρος…

    Επίσης μετα τις αλλαγές στην σελίδα πολλές φορές δεν μετράει σωστά ο αριθμός των σχολίων(όπως τώρα που βλέπω 0 ενώ έχει 2) και δεύτερον είναι σπαστικό να πρέπει να κλικάρεις για να τα διαβάσεις. Επαναφέρτε τον παλιό τρόπο,

  • Mika

    Ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω τον κινητηρα αυτου του μοντελου…Αλλου εχω διαβασει ακομα και για τον χιλιαρι Εcoboost με αποδοση κοντα στα 200 αλογα..Μου φαινεται απιθανο αλλα ποτε δεν ξερεις..
    Αν ειναι τωρα 1500, λογικα θα ειναι αυτος των Focus-Kuga βελτιωμενος για να φτασει τα 200+ αλογα, μια και τρικυλινδρο δεν εχουν…

  • Anestis Genk

    Οι σπόρ εκδόσεις νομίζω είναι κάπως μη πρακτικές, σε σχέση με ένα 106 ραλύ του παρελθόντος ας πούμε.
    Τα ford είναι από τα πιο vfm και οδηγοκεντρικά οχήματα και νομίζω είναι κάπως υποτιμημένα γιατί δεν πουλάνε ευρωπαϊκά φούμαρα για κύρος στυλ ιστορία και άλλα τέτοια φανταστικά.
    Αν θα έπαιρνα μικρό αμάξι θα ήταν Fiesta 1.0 ST Line με 140? άλογα είναι ό,τι πρέπει για καθημερινές μετακινήσεις, φτήνια, αλλά και για σπορ καταστάσεις (στροφιλίκια & πίστα) ή κάποιο Suzuki(εν αναμονή του Swift).

  • ντικ

    αυτά είναι ! κόμπακτ πύραυλος, μικρό στο μάτι, μεγάλο …στο δρόμο