Ανανέωση: Επίσημο πλέον!

Δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι τις 16:00 ώρα Ελλάδος, ώστε η Ford να παρουσιάσει επίσημα σήμερα το νέο Fiesta ST! Το νέο μοντέλο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης στις 7 του Μάρτη και όπως έχεις διαβάσεις αποκλειστικά στο Autoblog.gr θα εξοπλίζεται με έναν νέο 1.500αρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα που στη περίπτωσή του θα αποδίδει 200+ άλογα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με την Ford να είχε σαν σκέψη να τοποθετήσει στο νέο Fiesta ST και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά τελικά επιλέχθηκε η φθηνότερη λύση με ένα setting όπως συμβαίνει και στη τωρινή γενιά.

Σύμφωνα με την εταιρία το νέο hothatch αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει σε ένα χρόνο από σήμερα και να είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα σε 3-θυρη και 5-θυρη έκδοση. Εμφανισιακά διαθέτει πιο επιθετικό παρουσιαστικό, με νέες ζάντες αλουμινίου, νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, αεροτομή και πλαϊνές ποδιές, με την εταιρία να τονίζει ότι η ομάδα σχεδιασμού δανείστηκε στοιχεία από το Focus RS, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα υπάρξει κάποια τετρακίνητη έκδοση.

  • antonis

    Πολυ ωραίο από μπροστα εάν εχει κ την τιμή του προηγούμενου θα ειναι από τις καλύτερης επιλογές.

  • UltraB

    Το σίγουρο είναι ένα (καλά, δύο), η Ford ξέρει να φτιάχνει τρομερά spotακια για εμάς τους petrolhead και το αμάξι ακούγεται να έχει φοβερό ήχο!

  • Petros K

    Το περιμένουμε με ανυπομονησία, το μη καταχωρισμένο (μπράβο τσακάλια του autoblog που το τσιμπήσατε!!) βιντεάκι πολύ ωραίο,ο ήχος του τρικύλινδρου 1.5l ecoboost πολύ ωραίος, το μόνο που με χαλάει είναι η πίσω όψη του και τα φανάρια πιστεύω ότι το χάλασαν σε σχέση με την προηγούμενη γενιά..

  • xtra

    ωραιο , και οι ζαντες ΦΕΤΙΧ ως συνηθως !
    Πισω ειναι κριμα που δειχνει ετσι , αλλα τι να κανουμε !

  • gronholm89

    Ποτε μπορω να το παραγγειλω;;;

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Υπέροχο όπως και το προηγούμενο, βασισμένο στις γραμμές του υπάρχοντος και δυνατότερο! Άξιον ST!!!
    Το θέλω!

  • Smartass

    Χαίρομαι γιατί υπάρχουν ακόμα Ελληνες που δεν τους έχει αγγίξει η οικονομική κρίση!!
    :D

  • Mika

    Ι like what I see so far!!!Ακουγεται και πολυ ωραια.
    Αναμενω τα τελικα χαρακτηριστικα κινητηρα!!
    Yπερπαραγωγη και το συνοδευτικο βιντεο!!

    P.S. Τσακαλια! Δεν το εχω δει πουθενα ακομα!!!

    • σαν 1500ρι 3κιλυνδρο τι προτερηματα εχει σε σχεση με ενα 1600ρι 4κιλυνδρο και τι μειονεκτηματα ??? ετσι κουβεντα να κανουμε !!!

      παντως το ηθελα πιο hard core…..

    • Mika

      Θα αρπαζει πιο γρηγορα σαν τρικυλινδρο και θα ανεβαζει ευκολοτερα στροφες. Και μαλλον θα γουργουριζει πιο ομορφα
      Αλλα κατι μου λεει, δεν θα εχει το tuning potential του τετρακυλινδρου…
      :-(
      Το 1600αρι στο εξωτερικο πηγαινε ευκολα 250-260 αλογα..

    • VictorRav4

      Βασικα δεν νομιζω να στροφαρει πιο ευκολα. Αν και εχει σημασια το βυθισμα και η διαμετρος του κυλινδρου αλλα γενικα οσο πιο μικρη ειναι η χωρητικοτητα του κυλινδρου τοσο πιο ευστροφο ειναι το μοτερ (βλεπε f1 που ειναι 1.6 με 6 κυλινδρους). Ο μεγαλος κυλινδρος εχει γενικα μεγαλυτερη ροπη, απο το οποιο επωφελειται ο νεος κινητηρας σε σχεση με τον παλιο. Παντως γενικα οι ερευνες δειχνουν οτι ο καλυτερος κυλινδρος ειναι χωρητικοτητας μισου λιτρου και να ειναι τετραγωνος για να συνδυαζει ροπη, καλη ευστροφια και καλυτερη καταναλωση.

    • Mika

      Τα τρικυλινδρα αρεσκονται να στροφαρουν..Και δεν μιλαω μονο για Aygo, C1, 108, αλλα και για το 1.2 130αρι της PSA, και για τον 1500 turbo των BMW/Mini που ειναι κι υπερτροφοδοτουμενοι..Οι δυο τελευταιοι ανεβαζουν υπεροχα κι γρηγορα στροφες, οποτε ευελπιστω αν το ST ειναι κι αυτο τρικυλινδρο 1500 θα στροφαρει κι αυτο,αλλα με περισσοτερη ορμη, ιδιως αν εχει 200+ αλογα..

    • Bad Belmondo

      Σε σύγκριση με έναν 4κύλινδρο έχει χαμηλότερο βάρος (όπως είπε και ο μηχανικός της BMW που εξέλιξε τον 3κύλινδρο, o Fritz Steinparzer, μείον ένας κύλινδρος αφαιρεί άνετα 10 κιλά από το εμπρός μέρος!), λιγότερα τμήματα και τριβές όπως και χαμηλότερο κόστος παραγωγής! Επίσης, αν σχεδιάσεις καλά την εξάτμιση, ακούγεται και πιο ωραία, όπως και σε αυτή την περίπτωση! <3

    • Soko

      4κυλινδρο μειονέκτημα υψηλό κέντρο βάρους που δεν θες να εχεις αλλα λογο της σχεδιάσεις δεν μπωρεις να το αποφύγεις και δεν μπωρεις να εχεις πολλα κυβικά εκατοστά μοτερ .. τα πελονεκτηματα και το κυριότερο σε σχέση με 3 κυλινδρικού είναι η ομαλότερη ροπή στρέψεις και η κραδασμοι λογο της ευθυγραμμίσεις τον κύκλων του κινητήρα πχ στους 4 εχεις 1,3,4,2 1,4 πηγαίνουν πάνω και 2,3 κάτω νεκρό σημείο ..σε 3κυλινδο θα ειχες 1,2.3 ειναι η σειρά αναφλέξεις περισοτερους κραδασμους στης χαμηλες σωστό οπός είπαν και τα παιδια πιο κάτω -1 κύλινδρος θα εχεις πλεονεκτημα στης τριβές ποιο ελάφια κατασκευει με μικρα κυβικα και κέρδος στην κατανάλωση..

  • cfu

    τουμπανακι

  • sergio360

    Τρικυλινδρο??Για μενα αυτο απο μονο του ειναι ξενερωμα βασικο…Και σημαντικο μειονεκτημα…Οποτε εξ’αρχης ακυρο…

  • a_f_a

    καλό αλλά χάλια ζάντα.
    το πόλο θα παρουσιαστει στη γενεύη;

  • Bad Belmondo

    Πωπωπωπωπω!!! Θα πέσει ξύλο στα μικρά hot hatches!!! Ακούγεται και ωραία!!! Κάτι πρέπει να κάνω για να πάρω ένα!!! <3