Σχεδόν μια εβδομάδα απομένει μέχρι τις 7 του Μάρτη, όπου η Techrules θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης το πρώτο supercar παραγωγής της, και σήμερα η κινέζικη εταιρία έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες του αυτοκινήτου από τις δοκιμές εξέλιξης στην πίστα της Monza.


Το κινέζικο supercar αποτελεί την έκδοση παραγωγής του GT96 που είδαμε στην ίδια έκθεση έναν χρόνο νωρίτερα, με την εταιρία να έχει προλάβει τον Giorgetto Giugiaro και τον γιο του για τον σχεδιασμό του. Από το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο φαίνεται η κεντρική θέση οδήγησης του, καθώς και μια “καλύπτρα” μαχητικό στυλ. Ακόμα, θα διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με προβολείς λέιζερ, κάμερες οπισθοπορείας με το σασί του να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα.

Το supercar της TechRules θα χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία, τη Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV). Το TREV είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία μικρό-τουρμπίνα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζει τις 20 kWh μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου που δίνουν ενέργεια στους έξι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.

Η γεννήτρια της τουρμπίνας θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος. Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.

Το κινέζικο supercar, ένα πρωτότυπο του οποίου έχει κάνει δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στη πίστα του Silverstone, θα έχει βάρος 1.380 κιλά στεγνό και η συνολική ισχύς του συστήματος θα φτάνει τους 1.030 ίππους και η ροπή θα αγγίζει τα 8.640 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Η TechRules μετά το GT96 θέλει να επικεντρωθεί στη κατασκευή πιο προσιτών αυτοκινήτων πόλης και στοχεύει σε μια πιο μαζική παραγωγή αυτοκινήτων.

Αρχικά η παραγωγή του GT96, που θα γίνεται κάπου στην Ευρώπη, θα περιορίζεται στις 25 μονάδες ετησίως. Αν και στην έκθεση της Γενεύης το 2017 θα δούμε το αυτοκίνητο στη τελική του μορφή, όπως θα βγει στη παραγωγή, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις σύντομα, αλλά στα μέσα του 2018 ή ακόμα και στις αρχές του 2019.

  • Grekko

    Η τιμή της ροπής είναι λάθος ή να πάθω σοκ;

    • sergio360

      Και γω αυτο πηγα να γραψω…Με τετοια τιμη θα βγαζει 2,5G τουλαχιστον σε επιταχυνση στην ευθεια…

    • Grekko

      Αν είναι σωστή η ροπή θα το κοιτάς κ νιώθεις την επιτάχυνση!

    • Mika

      Φυσικα και πρεπει να ειναι…Δεν παιζει τετοιο πραγμα..
      Το Rimac εχει 1088 αλογα και 1600 Nn ροπης και το Concept S που ειχε παρουσιασει ειχε 1375 αλογα και 1800 Nm!!! Οποτε μου φαινεται απιστευτο αυτο να εχει τοσο!!!Μαλλον το 8 ειναι 1 στην αρχη…

  • Grekko

    Κάτι αντίστοιχο ήθελε να κάνει η Mazda ,εδώ νομίζω το είχαμε διαβάσει, ήθελε να φτιάξει ένα Mazda 2 ηλεκτρικό κ να έχει ένα μικρό wankel να φορτίζει τις μπαταρίες.

  • Smartass

    Εγώ έμαθα ότι το GT96 θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της TechRules στο Τορίνο της Ιταλίας.
    Πολύ σωστά η ροπή του είναι 6,372 pound-feet δηλαδή 8,63927196675876 newton-meter.
    Επιτέλους νέο Ελληνες πριν αμφισβητήσετε κάτι ψάξτε το πρώτα!!

    ”The specs for the company’s powertrain are amazing, if they’re actually attainable. Six electric motors – one in each front wheel and two in each rear wheel – provide a projected total output of 1,030 hp and 6,372 pound-feet of torque. The run to 62 miles per hour happens in a reported 2.5 seconds, and an electronic limiter keeps the top speed to 218 miles per hour. Even with so much performance, Techrules claims a maximum driving range of over 1,243 miles.”

  • xtra

    τι να λεμε , ονομα και πραγμα . Σκιζει !