Χωρίς πολλά-πολλά. Το Honda NSX τα βάζει με την Porsche 911 Turbo και το Nissan GT-R σε μια μάχη επιτάχυνσης από στάση έως τα 240 χλμ/ώρα. Ποιο από τα τρία είναι ταχύτερο στην ευθεία; Η απάντηση στο video που ακολουθεί.

  • giannisb
  • Philby

    Δεν είχα αμφιβολία για την 911 αλλά αυτοί οι της HONDA κοιμούνται με τα πλατάνια. Απλά αδιανόητο ότι το πιο καινούργιο είναι και το ποιο αργό, φαντάζομαι ότι με R8 και 570s δεν γλιτώνει όποτε στην επόμενη κόντρα μάλλον θα πρέπει να το βάλουν με καμιά Aston η Jag. Για να δουν λίγη χαρά…

  • Akis-F1 FAN

    Ήμουν σίγουρος ότι θα κεράσει τσάι η Porsche και δεν είναι καν η turbo s. Το nsx είναι γρήγορο μέχρι τα 100 mph αλλά μετά τα φτήνει. Το GT-R εντάξει είναι παλιά πλατφόρμα και θεόβαρο αλλά τα 2.7 ( ?? ) που ανακοινώνει η νισσαν για τα 100 δεν τα βλέπει ούτε με τάμα.

  • Mika

    Η γρια η 911 ακομα τα παει μια χαρουλα!!!
    All time classic

  • Mika

    Η γρια η 911 ακομα τα παει μια χαρουλα!!!
    All time classic

  • Alexandros

    GTR θα έπαιρνα. Με διαφορά κιολας

  • minas

    1.9 sec μπροστα η turbo απο το gtr χαχαχαχαχ ελεος με το βαριδιο το gozilla.

  • πως το λενε….πως το λενε ???
    αααα…
    ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ απο τον γερμανο !!!!!! :-D

  • sergio360

    Λογικο…Ολοι το λενε το το καινουργιο ΝSX ειναι αποτυχια…Απο αυτα τα 3 το πορσικο θα επαιρνα,αλλα βασικα κανενα δεν θα επαιρνα.Κανενα δεν εχει τον wow factor για μενα που θα επρεπε να εχει ενα supercar,αν και αυτα ειναι sports cars…

    • GioKak

      Κόψε κάτι…

    • sergio360

      Αμα σου ειχαν διπλα διπλα μια McLaren 675LT και την 911 turbo με ποιο θα ελεγες ουαου?Ασε την τιμη στην ακρη…

    • GioKak

      I’m a humble man!

      Εμένα τα ουάου ξεκινούν ήδη από τις 15.000€…για κάποια αυτοκίνητα!

      Το “κόψε κάτι” ήταν για το αποτυχημένο NSX…

      * Γενικότερα, πιστεύω πως η αριθμολαγνεία των τελευταίων ετών έχει βάλει την αυτοκίνηση σε λάθος δρόμο!
      Βέβαια, δεν φταίει αποκλειστικά η αριθμολαγνεία αλλά με εκνευρίζει πολύ που τη συντηρεί η συντριπτική πλειονότητα των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου!

    • sergio360

      Ουτε εγω ειμαι ιδιαιτερος fan των αριθμων καθεαυτων αλλα περισσοτερο με νοιαζει η οδιγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου.Και γω λεω ουαου για ενα 500 abarth πχ.Απλα ολοι ομως λενε οτι ουτε οδηγικα το NSX ειναι κατι το ωραιο.Το παλιο ηταν μακραν καλυτερο απο το τωρινο σε σχεση και με τον ανταγωνισμο του τοτε που εβγαινε.

    • GioKak

      Οι περισσότεροι σχολιάζουν αρνητικά την ταχύτητά του, όχι την αίσθηση και το handling!

    • sergio360

      Ε και γι’αυτα λενε…Δεν ειναι στο επιπεδο των κορυφαιων.Θα τα δικαιολογουσα αν μιλαγαμε οτι κανει πχ 90.000.Αλλα αυτο κανει 200+

    • GioKak

      Autocar : “What you do get is damned close to brilliant in any case: handling that’s pin-sharp but still predictable and natural feeling once you’re acclimatised, manners that are a wee bit coarse at times but never wearisome or wayward, and lots of connectedness and reward.”

      MotorTrend : “The optional Michelin Pilot Sport Cup 2 tires completely change the NSX’s demeanor: “But it takes no time at all to learn that they also don’t perform on track the way the Contis do. Not only is the steering immediately heavier with the optional rubber, but the chassis also responds more sharply, and the difference in grip is orders-of-magnitude enormous. Indeed, there’s so much adhesion that the ABS system feels like it needs to be recalibrated for the Cup tires—there’s some fairly violent chatter through the chassis as the tires cycle through grip and slip. Worth it.””

      EVO : “On the road the NSX feels incredibly capable but also extremely composed. Speed, and lots of it, is easy to find and easy to carry through corners. But it’s the way it exits corners is most remarkable; the torque vectoring and electric motors on the front axle mean that you can be on the power exceptionally early without any loss of traction or
      worry you won’t stay on your desired line.
      The steering wheel is a similar size and shape to a Ferrari 458’s and the idea is that you shouldn’t have to move your hands from the quarter to three position. The rack obviously has to be quick enough to allow this and it is, although it has none of the nervous or twitchy feelings that you can get with Ferraris.”

      TopGear : “The suspension is unflappable, so you feel secure, even on these tyres at this time of year. The sense of connection through the super-stiff chassis (not the steering, note) is good, too, the ideal mounting point for that supple suspension. You turn-in and although the rack has a similarly sharp ratio to a Ferrari, it’s less nervous and snatchy just off-centre. Positive, grippy, but not aggressive. I wish you got a better sense of the forces building up through the wheel, but that’s an increasingly rare commodity these days.”

      ΥΓ: Νομίζω πως είσαι υπερβολικός…ειδικά όταν μιλάς για 90.000 με τόση τεχνολογία! Οι κορυφαίοι κάνουν μόνο αυτό…αποκλειστικά sports και super cars!!!

    • sergio360

      Not impressed :-P
      Βεβαια τα ιδια ελεγα και για την MP4-12C….

    • mixalhs7

      H Acura προσπάθησε να δημιουργήσει ένα niche με αυτό το nsx.
      Δεν υπαρχει αυτή την στιγμή άλλο όχημα σε τιμή και επιδόσεις top end sportscar, έχοντας χαρακτηριστικα entry level supercar.
      Δες το σαν μια υβριδική mclaren 570s. Είναι μια άσκηση πιο πολύ στο efficient και handling πεδίο, παρά στις απόλυτες επιδώσεις.
      Σίγουρα θα μπορούσε να ήταν καλύτερο συνολικά αλλά στην τελική ο σκοπός του είναι να ανοίξει το δρόμο στα νέα μοντελα της Acura βάση του σχεδίου που έχει η εταιρεία για να κατακτήσει της αναδυόμενες αγορές Κίνας Ινδίας Σαουδικής Αραβίας.

    • sergio360

      Εσενα σε εχει πεισει δηλαδη?Αν ειχε τα λεφτα που κοστιζει,αυτο θα επαιρνες?

    • GioKak

      Μου επιτρέπεις να απαντήσω κι εγώ?

      Αν είχα τα χρήματα και ήμουν στην αγορά για κάποιο της κατηγορίας, θα οδηγούσα σίγουρα τα NSX, 570GT και 911R…κι όπου καθόταν η μπίλια! :D

      * Όπως καταλαβαίνεις, ίδια κατηγορία αλλά καμία σχέση μεταξύ τους!

    • mixalhs7

      Εδω ειναι που λογο κρισης ”το χανουμε” λιγο εδω στην Ελλαδα.
      Κανεις πια δεν τ αγοραζει αυτα τα αυτοκινητα.
      Τα μισθωνουν οσο ειναι καινουργια κανουν το κομματι τους και πανε στο επομενο καινουργιο μετα απο ενα χρονο.
      Μονο τα λιμιτεντ αγοραζει καποιος που εχει 200+ για αγορα αυτοκινητου.

      Πρεπει να δεχτεις πως υπαρχει αγοραστικο κοινο εκει εξω που θα το ενδιέφερε αυτο το αυτοκινητο ως πακετο! Τα miillenium kids που λεει ο salomondrin ;))

    • sergio360

      Ειπες και τον Alejandro που δεν τον παω καθολου κιολας… :-P

    • GioKak

      Μόλις είδα και το τελευταίο κομμάτι…

      Δες τον πως διασκεδάζει και πως σχολιάζει το ότι ήρθε από το πουθενά!

      https://youtu.be/KoDBvrEsFTI

    • mixalhs7

      Τα ιαπωνικα του τεστ εχουν τετοια διαφορα στην μετρηση ιπποδυναμης του δυναμομετρου γιατι δηλωνουν επισημα την ιπποδυναμη στο στροφαλο?
      Η Πορσε ξερω πως δηλωνει στροφαλο και η διαφορα στο τροχο ηταν μονο 3 ιππους.
      Τι παιζει?

    • GioKak

      Σαν τι να παίζει?
      Δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν διαφορές μεταξύ claimed και actual figures!
      Συμβαίνει κι εκτός Ιαπωνίας, σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, εδώ και πολλά χρόνια…

      Επίσης, γεγονός είναι πως διαφορετικά δυναμόμετρα θα σου δώσουν διαφορετικό αποτέλεσμα για το ίδιο αυτοκίνητο, έστω και με μικρές διαφορές…αφού δεν κάνουν με τον ίδιο τρόπο τους υπολογισμούς.

    • mixalhs7

      Τα ιαπωνικα δηλωνουν επισημα ιπποδυναμη σε στροφαλο ή σε τροχο? Αυτο ρωτω :)

    • GioKak

      Από όσα γνωρίζω και καταλαβαίνω, στρόφαλο…