Η Abarth έκανε γνωστό το line-up των μοντέλων της, που θα έχει προς επίδειξη στην έκθεση της Γενεύης, από την ερχόμενη εβδομάδα. Κυρίαρχη θέση θα έχει το νέο Abarth 595 Pista, το οποίο προστίθεται στα 595, 595 Turismo, και 595 Competizione.

Η νέα έκδοση Pista θα είναι διαθέσιμη και στους δύο τύπους αμαξώματος του αυτοκινήτου, και σε 5 χρώματα (campovolo grey, gara white, abarth red, record grey και scorpione black). Κινείται από τον 1.400αρη T-jet κινητήρα, ο οποίος παράγει 160 άλογα και 230 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα.

Πατάει σε ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 205/45, και μέσα τους φωλιάζουν δίσκοι διαμέτρου 284×22 χλστ. εμπρός και 240×11 χλστ., πίσωΗ πίσω ανάρτηση είναι της Koni και διαθέτει τεχνολογία FSD, και την Record Monza εξάτμιση να έχει τετραπλές απολήξεις. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο 5-τάχυτο κιβώτιο ή προαιρετικά με ένα robotised σειριακό.

Στο περίπτερο της εταιρίας θα υπάρχει η 695 XSR έκδοση που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Yamaha. Το 695 “Tributo XSR” αποδίδει 165 άλογα είναι βαμμένο σε γκρι χρώμα, φέρει μερικά carbon εξαρτήματα, η εξάτμιση είναι της Akrapovic, τα ελατήρια Eibach, τα πίσω αμορτισέρ της Koni και τα φρένα της Brembo. Θα προσφέρεται σε 695 hatchback και σε 695 cabrio. Επίσης στο περίπτερο θα βρίσκονται δύο 124 Spider με σπορ καθίσματα.

  • Mika

    Παντα ειναι ωραιο το Abarthακι!!! Πολυ καλο το Pista…Aπο οτι καταλαβαινω, ενα σκαλι κατω απο το Competizione…

    • Spider

      Ακόμη μία “ειδική” έκδοση. Επί της ουσίας διαφορές δεν υπάρχουν,εκτός από το ταμπελάκι πίσω. Για τα Koni πίσω καλύτερα να μην πω κάτι. Βασικά θέλουν να τονίσουν τις πωλήσεις της μεσαίας σειράς (turismo) που δεν έχει και σοβαρές διαφορές με τα 595 custom. Ακόμη και τo turbo άλλαξαν για να το διαφοροποιήσουν, αλλά οι πωλήσεις κυρίως είναι ή custom ή competizione..

    • Mika

      Aπολυτα σωστος σ οτι λες,αλλα παντα ετσι δεν ηταν με τα 500αρακια Αbarth??Eιδικες εκδοσεις, παντου και παντα..
      :p
      Εχει και τις ζαντες,σ αλλο χρωμα, αν δεν κανω λαθος του πανακριβου Tributo Ferrari, σωστα?

    • Spider

      Ναι, έτσι ακριβώς είναι,τις ζάντες αυτές μπορείς να τις παραγγέιλεις και σε άλλες εκδόσεις. Στον ελληνικό configurator βέβαια τα custom έρχονται μόνο με τις στάνταρ 16αρες… οπότε εάν θες άλλες ζάντες πρέπει να πας σε turismo.Γενικά στην Ελλάδα οι περισσότερες εταιρείες (και όχι μόνο του χώρου) συμπεριφέρονται εκβιαστικά. Αυτά συμβαίνουν επειδή οι Έλληνες καταναλωτές είναι επιεικώς ηλίθιοι…

    • Mika

      Νομιζω και στο ελληνικο site, το Turismo ειναι το καλυτερο Value for money, αν θες 500 Abarth….

    • Spider

      Μπάαα, 5 χήνες επιπλέον για 20 ίππους που βγαίνουν για πλάκα με 450 ευρώ και μία δερμάτινη επένδυση για να καίγεται ο λοκώς σου το καλοκαίρι, μάλλον είναι πολλά. Οκ για τα xenon δεν πεθαίνω κιόλας,ενώ το ηχοσύστημα με την record monza μάλλον είναι άχρηστο. Με 5000 χήνες παίρνεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σήμερα ( και καλούτσικο ) τα οποία προστίθενται στα ακριβά αρχικά 20.000 και όλα αυτά χωρίς ίχνος έξτρα εξοπλισμού. Για τις 17αρες δεν μιλάω γιατί κάθε συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης abarth 500-που δεν είναι 20 χρονών-ψάχνει για 16αρες με λίγο ποιό ψηλά λάστιχα. (Προσωπικά έχω και 17αρες και 16άρες για τον χειμώνα)
      Τώρα αν το βρείς σε προσφορά και σου αρέσει το διαθέσιμο χρώμα οκ αλλά και πάλι τα 5000 επιπλέον δεν τα γλιτώνεις.

    • Mika

      Aπο τα λεγομενα σου, να υποθεσω εχεις το απλο, με αναβαθμιση ισως, ετσι?
      :p
      Kοιτα να δεις, δεν κρυβω πως ειναι ενα αμαξι που μ αρεσει, και το εχω ψαξει αρκετα..Εχοντας παντα στο μυαλο πως το παιρνεις για να κανεις το κεφι σου,και τουλαχιστον για 2ο αμαξι, θα πω τα εξης.
      Το τωρινο FL δεν με τρελλαινει,και παραμενει πολυ ακριβο για να πας σε αγορα καινουριου, αν κι αξιζει για το νεο infotainment, οποτε πιο συμφεροντα ειναι μοντελα 2015-6, με λιγα χλμ η και ολοκαινουρια..Πχ 135αρι με 17αρες, και γκρι μεταλλικο το παιρνεις με 16400!
      Ειναι ωραιο και κομπλε το Τurismo με τις 17αρες (πανεμορφες κι ας κοπανανε), τα Xenon (must), τo δερματακι του, τα τρυπητα φρενα, κλπ..Καποιο διαστημα υπηρχαν εκθεσιακα κομματια κοντα στα 18.5-19 που ηταν μια χαρα…Aξιζε σε σχεση με το απλο…Βεβαια τα πιο πολλα ασπρα η κοκκινα, αν θες κατι διαφορετικο δεν θα το βρεις η θα το πληρωσεις..Μια φορα μονο ειχα βρει ενα γκρι κι αλλη μια ενα μαυρο μεταλλικο, με ταμπα δερμα, οπως μ αρεσε, εκει στα 19000..
      Αλλα δυο ειναι τα θεματα μου, με το συγκεκριμενο αμαξι…Τονιζω δεν το εχω οδηγησει, οποτε δεν ξερω αν θα τα συνηθιζα και δεν θα με ενοχλουσαν πια. Το ενα ειναι η θεση οδηγησης, που με τιποτα δεν παει χαμηλα, νιωθω σαν να καθομαι σε σκαμπω κι οχι καθισμα. Το δευτερο ειναι πως η κολωνα ερχεται πολυ κοντα στο μετωπο μου και μ ενοχλει, σαν να με αγχωνει..Κι αν το αμαξι εχει ηλιοροφη, ακουμπαει το κεφαλι μου στο πλαισιο της…!
      :p :p
      Yποθετω ομως πως ισως ειναι πταισματα, γιατι μ εχει βαλει συχνα στη πριζα να το δοκιμασω..και τη record monza, τη βαζεις aftermarket!

    • Spider

      Ένα πρόγραμμα φοράω,φίλτρο της BMC φορούσε από το εργοστάσιο(!),μου έδωσαν και το χάρτινο στο κουτί του BMC πίσω (!) την record monza παραγγελία στην αντιπροσωπεία με καλή έκπτωση ( την γράφουνε και στο βιβλίο service στο τμήμα των αναβαθμίσεων) και τις 16αρες που βρήκα στο γνωστό site αγγελιών σε τιμή κελεπούρι με λάστιχα με 1000 χλμ. Στο μέλλον προτίθεμαι να αλλάξω τακάκια και σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης. Όχι τρυπητούς δίσκους γιατί βγάζουν θόρυβο όχι 4πίστονες γιατί δεν προσθέτουν κάτι ουσιαστικό σε απόδοση παρά μόνο σε αντοχή και ..μόστρα αλλά δεν χωράνε μετά οι 16άρες. Ε και τα Komi fsd όταν πέσουν τα δικά μου (μπροστά φοράω fsd). …Μεσομακροπρόθεσμα ίσως να βάλω και την GT1446.
      Συμφωνώ με τα υπόλοιπα που λες,εκτός από τα xenon αλλά γουστα είναι αυτά. Πάντως η μεγαλύτερη αναβάθμιση στο FL είναι η οθόνης αφής του Uconnect. Για το χρώμα έτσι είναι όπως τα λες, εμένα είναι campovolo grey και αυτό ήθελα, πιθανόν να έπαιρνα και κόκκινο εάν έβρισκα? Η θέση και μένα στην αρχή με προβλημάτιζε, μάλιστα στη AUTOONE μιά φορά που είχα κάτσει σε ένα ξενέρωσα. Αυτό όμως είναι κάτι που πραγματικά πίστεψέ με συνηθίζεται και δεν ενοχλεί άσε που ίσως να είναι και ποιό ξεκούραστα. Η κολώνα ποτέ δεν με ενόχλησε (μήπως έχεις κλειστοφοβία) ενώ η ηλιοροφή αν και είναι απίθανη έχει όντως το θέμα της με το κεφάλι του οδηγού (εμένα δεν έχει ηλιοροφή). Πάντως αν ψάχνεις για καινούργιο 15-16 κοίταξε στην μία από τις τρεις αντιπροσωπείες που υπάρχουν (αυτήν με το ελληνικό επίθετο..) Ακόμη και εάν δεν έχουν Αθήνα,μπορεί να έχουν Θες/νίκη ή Λάρισα στα άλλα μαγαζιά τους. Ρώτα και στις άλλες και αυτές έχουν. Τα Abarth συμφέρουν στην σωστή τιμή !!!

    • Mika

      Αρα, στα ποσα εισαι με το προγραμμα? 160 περιπου? Παραπανω? Πολυ ομορφο ειναι το Campovolo Grey, του παει πολυ..Εσυ εχεις και το U Connect η μονο το αναβαθμισμενο καντραν στον πινακα οργανων?
      Καταλαβα ποια λες, αυτη που εχει ιδιο επιθετο με τον Notis, τον αρχοντα! :p
      Eκει ειδα το παραδειγμα που σου ειπα παραπανω, τσεκαρε το..Κι ισως εχει κι αλλα σε στοκ…
      Αυτο που ειπες ενιωσα, οταν πρωτοκαθησα…Ξενερωσα…Μονο στο Competizione που ειχε στην Αυτοκινηση με τα Sabelt, ηταν καλυτερα, αλλα αυτο ειναι κι απλησιαστο!!Eιμαι σιγουρος αν ζησω μ αυτο παντως, θα το συνηθισω..
      Οχι ρε,δεν εχω κλειστοφοβια,αφου οδηγω και Smart 1ης γενιας της μανας μου, κι εκει ειναι πιο ανετα, γιατι η κολωνα ειναι πιο μακρυα απο το κεφαλι σου..Το ιδιο συναισθημα με το Abarth το ειχα νιωσει με το Mini 1ης γενιας, που νομιζα θα φιλησω το τζαμι… :-)
      Οντως, η τιμη ειναι το παν, σε τετοιου ειδους πυραυλακια…

    • Spider

      170. Μόνο το καντράν. Αυτό που έχει ο ..Notis είναι το pista grey νομίζω. Η τιμή που το δίνει δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει! Εάν ήθελα σήμερα να αγοράσω Abarth αυτό θα αγόραζα. Οκ καλό το Uconnect αλλά η τιμή αυτή επισκιάζει τα πάντα. Ουσιαστικά αν υπολογίσεις και το χρώμα κερδίζεις 4.000€, σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή.Με 70€ θα έβαζα κόκκινα καπάκια στους καθρέπτες,μαύρα καπάκια στις ζάντες 80€, τα κόκκινα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά 50€ από eBay και θα είχα ένα από τα ομορφότερα 595. Το ίδιο ακριβώς με το δικό μου είναι σε άλλο χρώμα. Αν και δεν το γράφει στην αγγελία,έχει και αισθητήρες παρκαρίσματος και το πακέτο corsa (πεταλιέρες).
      Τα sabelt είναι ωραία στο μάτι αλλά όσοι τα έχουν λένε ότι είναι θεόσκληρα και κουραστικά. Να ξέρεις πάντως ότι από την στιγμή που θα βάλεις μπροστά και θα κάνεις την πρώτη σου βόλτα θα ξεχάσεις για πάντα τα καθίσματα.
      Ρώτα στον Notis μήπως έχει και άλλα χρώματα αν και το συγκεκριμένο είναι μεγάλο κελεπούρι και δεν βλέπω να μένει για πολύ..

    • Mika

      Κλαιω, με τον διαλογο μας για τον Notis!!!
      :p
      Ειδες? Pista grey?? Tυχαιο????Δεν νομιζω!!!!
      :p :p
      Aυτο η το μαυρο μεταλλικο,με τα ταμπα δερματα μεσα,ειναι κολαση!!!
      Aσχετο,αλλα αυτο ειναι το καλυτερο FL που εχω δει,αλλα οπως βλεπεις ειναι ατιμο!
      :p

      https://www.car.gr/9339395-abarth-595c-competizione

    • Spider

      Αν πρόσεξες είναι competizione,αυτόματο και κάμπριο. 36.050€… για αυτό είναι άτιμο.

    • Mika

      Βαλε και το καπελο!!!Μια χαρα!

    • Mika

      Aπο τα λεγομενα σου, να υποθεσω εχεις το απλο, με αναβαθμιση ισως, ετσι?
      :p
      Kοιτα να δεις, δεν κρυβω πως ειναι ενα αμαξι που μ αρεσει, και το εχω ψαξει αρκετα..Εχοντας παντα στο μυαλο πως το παιρνεις για να κανεις το κεφι σου,και τουλαχιστον για 2ο αμαξι, θα πω τα εξης.
      Το τωρινο FL δεν με τρελλαινει,και παραμενει πολυ ακριβο για να πας σε αγορα καινουριου, αν κι αξιζει για το νεο infotainment, οποτε πιο συμφεροντα ειναι μοντελα 2015-6, με λιγα χλμ η και ολοκαινουρια..Πχ 135αρι με 17αρες, και γκρι μεταλλικο το παιρνεις με 16400!
      Ειναι ωραιο και κομπλε το Τurismo με τις 17αρες (πανεμορφες κι ας κοπανανε), τα Xenon (must), τo δερματακι του, τα τρυπητα φρενα, κλπ..Καποιο διαστημα υπηρχαν εκθεσιακα κομματια κοντα στα 18.5-19 που ηταν μια χαρα…Aξιζε σε σχεση με το απλο…Βεβαια τα πιο πολλα ασπρα η κοκκινα, αν θες κατι διαφορετικο δεν θα το βρεις η θα το πληρωσεις..Μια φορα μονο ειχα βρει ενα γκρι κι αλλη μια ενα μαυρο μεταλλικο, με ταμπα δερμα, οπως μ αρεσε, εκει στα 19000..
      Αλλα δυο ειναι τα θεματα μου, με το συγκεκριμενο αμαξι…Τονιζω δεν το εχω οδηγησει, οποτε δεν ξερω αν θα τα συνηθιζα και δεν θα με ενοχλουσαν πια. Το ενα ειναι η θεση οδηγησης, που με τιποτα δεν παει χαμηλα, νιωθω σαν να καθομαι σε σκαμπω κι οχι καθισμα. Το δευτερο ειναι πως η κολωνα ερχεται πολυ κοντα στο μετωπο μου και μ ενοχλει, σαν να με αγχωνει..Κι αν το αμαξι εχει ηλιοροφη, ακουμπαει το κεφαλι μου στο πλαισιο της…!
      :p :p
      Yποθετω ομως πως ισως ειναι πταισματα, γιατι μ εχει βαλει συχνα στη πριζα να το δοκιμασω..και τη record monza, τη βαζεις aftermarket!

    • Γιώργος Βαρδου

      το custom εννοείς το απλό 595;

    • Spider

      Ναι έτσι το λένε.

  • πόσο πάνε τα αμπάρθ; κανά 100αρι χιλιάδες ευρώ η απλή έκδοση;

  • θα ηθελα να το δω αφιερωμα σε περιοδικο ”ειδικου” τυπου !!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/86d8e76be15842d2b1fa4cdd715b207afb122237a510f5563f56fb94c15becf3.jpg