Ερευνητικό κέντρο από την Honda για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών

Σχετικά άρθρα

Τα τελευταία 40 χρόνια περίπου η Ιαπωνία έχει χτίσει την φήμη του τεχνολογικού γίγαντα και σε αυτό έχει συμβάλει πάρα πολύ και η εταιρεία του Soichiro Honda. Προχτές την Τρίτη λοιπόν, η Honda άνοιξε τις πύλες του Innovation Lab Tokyo για τους δημοσιογράφους και επί της ευκαιρίας ανακοίνωσε την δημιουργία μιας ομάδας έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εντός της ίδιας εγκατάστασης που θα ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνολογίες αιχμής του μέλλοντος. Η ομάδα αυτή θα ονομαστεί R&D Center X και από τον επόμενο μήνα θα αρχίσει έρευνες που όμως αναφέρθηκε θα επικεντρωθούν στην τεχνητή νοημοσύνη, την ρομποτική και την ενέργεια. Όπως αντιλαμβάνεσαι, όλα τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα πως το R&D Center X θα θέσει τις βάσεις για τα αυτόνομα και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της Honda για την ερχόμενη δεκαετία, αν και η εταιρεία στοχεύει να έχει ήδη έτοιμους τους πρώτους καρπούς ως το τέλος του έτους στον τομέα της ρομποτικής.

Το όνομα Center X, φέρνει κατά νου το Honda Xcelerator, που είναι μια φιλόδοξη πλατφόρμα της Honda στην Silicon Valley της Καλιφόρνια, που στόχος της είναι να βρει, να χρηματοδοτήσει, να συντονίσει και εν τέλει να συνεργαστεί με εταιρίες τεχνοβλαστούς από όλες τις πολιτείες και είναι υπό την σκέπη και την τεχνική επίβλεψη του Honda Silicon Valley Lab. Όμως το Center X όπως ανέφερα και στην αρχή, βρίσκεται στο Τόκιο και σύμφωνα με την ίδια την Honda, περιμένει πως έτσι θα επωφεληθεί από τα φιλόδοξα ταλέντα των ιαπωνικών πανεπιστημίων. Μην ξεχνάμε πως οι Ιάπωνες πάντα έχουν να αντιμετωπίσουν και το εμπόδιο της γλώσσας και της αντίληψης που αυτή συνεπάγεται και γι’αυτό είναι σημαντικό οι Ιάπωνες μηχανικοί να έχουν ρόλο στην ανάπτυξη κάθε προϊόντος.

Τέλος να σημειώσω πως η συνεργασία με μικρές εταιρείες τεχνολογίας είναι κάτι χαρακτηριστικό της Ιαπωνικής βιομηχανικής κουλτούρας, μιας και όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές παραδοσιακά βασιζόντουσαν σε μικρά workshops για την ανάπτυξη και προμήθεια ανταλλακτικών, μια μέθοδος που μέσω του outsourcing μείωνε το κόστος παραγωγής και βελτίωνε την ποιότητα και βασικά πάνω σε αυτό το μονοπάτι ξεκίνησε και η ίδια η Honda φτιάχνοντας ελατήρια πιστονιών για την Toyota!

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...