O Sergio Marchionne βρέθηκε και αυτός στη Γενεύη για τα αποκαλυπτήρια της 812 Superfast εκεί όπου μίλησε για τους στόχους πωλήσεων που έχει θέσει η Ferrari, το πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί η ισορροπία ανάμεσα στην προσφορά και στη ζήτηση, αλλά το κατά πόσο τα μοντέλα της Ferrari θα επηρεαστούν από τον φόρο εισαγωγής 20% που σχεδιάζει η κυβέρνηση του Donald Trump στις ΗΠΑ.

Η Ferrari έχει θέσει ως στόχο πωλήσεων το 2019 τις 9.000 μονάδες, με τον Marchionne να απαντά πως ο στόχος αυτός δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσα στο 2017, επειδή η τρέχουσα γκάμα των μοντέλων της Ferrari δεν μπορεί να τον καλύψει.

Σύμφωνα με τον Marchionne, ο όγκος παραγωγής της Ferrari είναι κάτι το πολύπλοκο, μιας και στόχος της εταιρίας είναι να κρατήσει τη μοναδικότητα των μοντέλων της, ώστε να διατηρηθεί η εικόνα της. Έτσι πάντα η Ferrari θα παράγει λιγότερα αυτοκίνητα από αυτά που ζητά η αγορά. Πόσα λιγότερα όμως πρέπει να είναι; Ο Marchionne είπε χαρακτηριστικά:

Το ερώτημα είναι τι χρόνο αναμονής έχεις. Αν πρέπει κάποιος να περιμένει 18 μήνες για ένα αυτοκίνητο, τότε είναι πιθανό να χάσεις πελάτες. 12 μήνες αναμονής είναι ένα εύλογο διάστημα.

Η Ferrari 812 Superfast έχει κάνει sold out για το 2017 και αν ζητούσα από τους αντιπροσώπους μας θα μπορούσαν να κάνουν sold out και την παραγωγή του 2018.

Αναφερόμενος σχετικά με τον φόρο εισαγωγής 20% που σχεδιάζουν οι ΗΠΑ, ο Marchionne τόνισε πως τα αυτοκίνητα σαν την 812 Superfast δεν θα επηρεαστούν, μιας και οι ιδιοκτήτες τους δεν θα σκεφτούν τα επιπλέον χρήματα που θα πρέπει να δαπανήσουν για την αγορά της, αλλά οι πωλήσεις των μικρότερων μοντέλων της εταιρίας, όπως η California T και η GTC4Lusso θα επηρεαστούν αρνητικά. Τέλος συμπλήρωσε πως ελπίζει η κυβέρνηση των ΗΠΑ να μην θέσει τον φόρο εισαγωγής και στα πολύ περιορισμένης παραγωγής μοντέλα, όπως αυτά της Ferrari, μιας και η ιταλική εταιρία “δεν προσπαθεί να εισβάλει στις ΗΠΑ με πολλά αυτοκίνητα“.

  • Mika

    Πες μας κατι σημαντικο!! Κι οι βαρκες κατω στο Πειραια κουνιουνται!!!
    :p

    • ο μαρκιονε λεει πως η γκαμα ειναι τετοια που δεν μπορει να καλυψει τη ζητηση……γιατι τοτε δεν αυξανουν την παραγωγη της γκαμας ??
      η καπου το εχασα ?

    • Mika

      Ειπε οτι θα μπορουσαν να αυξησουν τη παραγωγη αν ηθελαν, ωστε να πουλανε 9 και 10000 και παραπανω αυτοκινητα,αλλα δεν θελουν να χασουν τη μοναδικοτητα τους….Να κυκλοφορουν πολλες δηλαδη στους δρομους. Απο την αλλη πιστευει οτι για να αυξησουν τις πωλησεις,δεν θελουν να παραγουν περισσοτερα μοντελα,αλλα να εχουν πιο ευρεια γκαμα, να δινουν περισσοτερες επιλογες….
      Μυλος δηλαδη..Μαλλον να ετοιμαζομαστε για νεες Ferrari, ισως και πιο βασικες…

  • Anestis Genk

    Αυτό με τα sold out είναι λίγο περίεργο. Υπάρχουν εταιρείες(και στην Ελλάδα) που αγοράζουν συμβόλαια, που προαγοράζουν το αμάξι δλδ και μετά το πουλάνε σαν ετοιμοπαράδοτο ή σε μικρότερο χρόνο αναμονής, ή καινούριο και ίσως ακριβότερο, ενώ έχει σταματήσει η παραγωγή.