O Sergio Marchionne προχώρησε σε νέες δηλώσεις σχετικά με μια πιθανή συνεργασία/συγχώνευση με την VW, λέγοντας πως έχει δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον σχετικά με αυτή. Όπως δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της FCA χθες κατά την συνάντηση που που είχε με τον Donald Trump:

Το μόνο που είπα είναι πως αν είσαι η Νo. 1 αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη και μια αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με κάποια άλλη ώστε να γίνει η No 2 αυτοκινητοβιομηχανία, πλησιάζοντάς σε, η πρώτη αντίδραση σου είναι να μεγαλώσεις την απόσταση που σε χωρίζει από τον δεύτερο. Είμαστε ο μόνος εταίρος για κάποιον που θέλει να κάνει κάτι τέτοιο. Αν παίζαμε ένα παιχνίδι σκάκι, αυτό θα κάναμε.

Ο Marchionne συνέχισε λέγοντας πως είναι ανοικτός ώστε να ακούσει τις προτάσεις και την προσφορά του CEO της VW, Matthias Muller. Χαρακτηριστικά είπε:

Αν θέλει να έρθει, ξέρει που ζω. Εγώ δεν τον κυνήγησα και δεν έχω καμία πρόθεση να τον κυνηγήσω. Αλλά αν έχω δίκιο σχετικά με τις συγχωνεύσεις των εταιρειών και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας, τότε εμείς είμαστε το φυσικό μέρος για να γίνει κάτι τέτοιο.

Εγώ δεν θα καλέσω τον Matthias. Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να το κάνω.

Ο Matthias Muller προχθές είχε δηλώσει:

Δεν υπήρξε καμία επαφή με τον Marchionne για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ πως αποκλείω ένα τέτοιο ενδεχόμενο [συνεργασίας της VW με την FCA].

Δεν έχουμε ασχοληθεί με αυτό. Από τότε που ανέλαβα τα ηνία στο VW Group το 2015, υπήρξαν διάφορα προβλήματα στην FCA που με έκαναν να μην επικεντρωθώ σε αυτή.

Κατά τη γνώμη μου, το μέγεθος δεν έχει σημασία. Θα λέω πάντα πως ο όγκος πωλήσεων δεν είναι ο μοναδικός μας στόχος. Θέλουμε να είμαστε ένας επιτυχημένος κατασκευαστής με κάθε τρόπο.

Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν ο κ. Marchionne επικοινωνούσε μαζί μου για να μου πει τις εκτιμήσεις του, παρά να τις λέει μόνο στους δημοσιογράφους.

Είμαι αρκετά βέβαιος για το μέλλον της VW, με ή χωρίς τον Marchionne.

Αυτό που μένει να δούμε είναι αν κάποιος κάνει το πρώτο βήμα, ώστε να ξεκινήσουν οι συνομιλίες.

  • gv

    εχει αρχισει να κουραζει..
    ευχομαι να του σκισουν τον πατο αν εχει κλεψει η fca στους ρυπους αλλα μετα υπαρχει ο κινδυνος να μιλαει περισσοτερο..

    • Grekko

      Όσο έσκισαν κ την vw …
      Το έχω πει ξανά, ότι γίνει με την vw θα γίνει στην Αμερική, εδώ μπορεί να τους ζητήσουν κ συγνώμη για την αναστάτωση.

  • Mika

    Ειλικρινα, σαν κλαμμενη χηρα κανει!

  • mixalhs7

    Αν (επενδύοντας χρόνο και πολύ χρήμα και αν πετυχει ο γαμος) καταφέρει η Σιτροεν να εξυγιάνει την Οπελ του 1 εκ ετήσιων πωλήσεων, θα κλείσει η ψαλίδα με το vag αλλά δεν θα κλείσει επίσης η ψαλίδα με τo group renault & το FCA?
    Άσε μας βρε Σερτζιο, θεματολογία μεσημεριανής εκπομπής το έχετε κάνει :P

  • Bon Viveur

    Ναζάκια; Ναζάκια;;;

  • Herc

    Bρε ξεφτιλισμενε Marchione, ποιος θελει να ασχοληθει με την Fiat.Mια Guilia εχετε, που δεν ειναι και αυτοκινητο μαζικων πωλησεων.Τι να ποθησει το Group απο εσενα.

    • stemi

      Συγνώμη, αλλά τέτοια αδαή και κομπλεξικά σχόλια πρέπει να απομακρύνονται καθώς υποβιβάζουν το επίπεδο του forum. Νομίζεις και μιλά 10χρονο είναι.

    • stemi

      VW 2016: Κέρδη 5 δις. Χρέος 106 δις. FCA 2016: Κέρδη: 3 δις, Χρέος 6 δις. Αυτοί οι αριθμοί σου λένε τίποτα; Δεν έχει τίποτα το γκρούπο; Jeep, Ram, Maserati, Alfa Romeo, Fiat Professional, Magneti Marelli για παράδειγμα δεν θα ήθελε να έχει το γκρούπ; Ποιο πιθανό είναι να αγοράσει η μητρική της FCA (Exor) την VW, παρά το αντίθετο.

  • Jettakias

    Ευτυχώς!

  • SAMURAI-66

    Εξακολουθω να πιστευω οτι οσο αποζητα συνεργατη για ενα καλυτερο μελλον η fca αλλο τοσο και ακομα παραπανω θελει χερι βοηθειας το group στην προσπαθεια του να αντιμετωπιση τον νεο γιγαντα που ερχεται στο προσκηνιο μετα την εξαγορα της opel απο την peugeot-citroen.
    Ο ιταλος παιζει σωστα το παιχνιδι της γατας με το ποντικι γιατι σημερα τα παντα ειναι με το μερος του απο την στιγμη που εχει μικροτερα προβληματα και οταν εχει μια γερη βαση στης ΗΠΑ μεσω της chrysler που θα ηταν μανα εξ ουρανου για τους γερμανους να την εχουν διπλα τους οταν στην υπερδυναμη το ονομα τους ειναι μετα το dieselgate κυριολεκτικα καταρακομενο και το αμερικανικο παρακλαδι της fiat θα ηταν μια σοβαρη βοηθεια να ξεπερασουν τον βραχνα υπηρεσιων και ισως του αγοραστικου κοινου με καλυτερο τροπο με σκοπο να επανελθει γρηγοροτερα στο πριν του σκανδαλου χωρο και παλι.
    Επισης γνωριζει καλα ο marchionne την κακη οικονομικη κατασταση της vw που λογο της γνωστης απατης αιμορραγει συνεχως και εδω ο ανταγωνισμος των γαλλων εχει πλεονεκτημα γιατι δεν αντιμετωπιζει της ιδιες καταστασεις αρα ειναι σαφως ανταγωνιστικοτερη και μαλιστα στο μεγιστο βαθμο οποτε μπορουν να γινουν τρομερα επικινδυνη σε καθε περιπτωση στην ευρωπαικη αγορα απειλωντας την μεχρι σημερα θεση των γερμανων.
    Σαν ωριμο φρουτο θα πεσει στην αγκαλια του ο γερμανικος ομιλος και τελικα θα πετυχει τον στοχο του θαρρω ο ιταλος μακροπροθεσμα εφοσον κρατησει σταση δυναμικη οπως βεβαια αν θελουν και οι γερμανοι διπλα τους ενα σοβαρο στιριγμα με σκοπο να κρατησουν την πρωτια τους,αλλιως ισως κοιταξει στην ανατολη για να πετυχει τον στοχο του.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος
  • giannisb