Στα μέσα της εβδομάδας η Audi ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2019 θα παρουσιάσει 8 νέα μοντέλα, 3 ηλεκτρικά και 6 RS εκδόσεις, για να μας κάνει επίσημα γνωστό σήμερα, ότι στις 11 Ιουλίου θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Α8. Η τέταρτη γενιά του μοντέλου (D5) θα παρουσιαστεί στο συνέδριο της Audi στην Βαρκελώνη και σύμφωνα με τις έως σήμερα πληροφορίες θα γίνει το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας που θα διαθέτει αυτόνομες λειτουργίες και θα μπορεί να κινηθεί πλήρως αυτόνομα στους αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες έως 60 χλμ.

Αρχικά θα προσφέρεται αυτόνομη τεχνολογία για χρήση στις εθνικές οδούς, στο σταμάτημα/ξεκίνημα του αυτοκινήτου σε συνθήκες κυκλοφορίας και στην αναζήτηση μιας θέσης στάθμευσης. Η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους θεωρεί πως ένα πλήρως αυτόνομο όχημά της θα βγει στην αγορά το 2025.

Η επόμενη γενιά του A8 σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από τα Prologue concept και Avant Concept, με τον σχεδιασμό της, να τον επιμελείται ο νέος αρχισχεδιαστής της Audi, Marc Lichte. Το νέο A8 θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με τη τωρινή γενιά και αναμένεται να ζυγίζει 200 κιλά λιγότερο μιας και θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα MLB Evo από αλουμίνιο, σύνθετα υλικά και χάλυβα υψηλής αντοχής. Θα διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, καθώς και το torque vectoring σύστημα, ενώ ίσως προσφέρεται και σε έκδοση αντίστοιχη της Mercedes-Maybach.

Η νέα γενιά του Audi A8 θα διαθέτει το νέο 48 Volts ηλεκτρικό σύστημα, θα φορά OLED φωτιστικά σώματα, πλήρως ψηφιακό ταμπλό και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει χειρονομία (gestures). Παράλληλα, κάποιοι από τους κινητήρες του θα κάνουν χρήση e-turbo, με τον V6 turbodiesel κινητήρα να αποδίδει 286 άλογα με 620 Nm ροπής που θα αντικαταστήσει τον τωρινό 3.0 TDI των 258 ίππων με 580 Nm ροπής. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κορυφαία έκδοση να φορά τον νέο W12 κινητήρα 6,0-λίτρων. Σε ότι αφορά το S8, θα φορά τον 4.0-λίτρων V8 TFSI twin-turbo ο οποίος στη περίπτωσή του θα παράγει 580 άλογα με 800 Nm ροπής (+60 άλογα και +150 Nm ροπής από το τωρινό S8), με την Audi να βγάζει το A8 και σε plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν V8 turbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα.