Spy_Photos_Audi_A8_01


Η Audi έχουμε δει να δοκιμάζει ενταντικά το νέο A8 με σκοπό να το παρουσιάσει μέσα στο 2017, με την εταιρεία να θέλει να το λανσάρει ως το πρώτο πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο που θα πωλείται στην αγορά.

Η πλήρως αυτόνομη λειτουργία θα ονομάζεται Traffic Jam Assist, θα επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί πλήρως αυτόνομα στους αυτοκινητοδρόμους μέχρι 60 χλμ/ώρα και ο πλήρης έλεγχος του αυτοκινήτου θα γίνεται χωρίς συμμετοχή ή παρακολούθηση από τον οδηγό, σε αντίθεση με τα συστήματα που βρίσκονται σήμερα στην αγορά. Ένα εξελιγμένο σύστημα Park Assist θα είναι διαθέσιμο, το οποίο θα παρκάρει το όχημα ενώ ο οδηγός βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο του και θα ελέγχει την διαδικασία μέσω ενός app από το κινητό του.

Ένα νέο σύστημα που θα φαίνεται στη οθόνη του αυτοκίνητου έχει αναπτυχθεί για προσδιορίζει με σαφήνεια στον οδηγό ότι το Traffic Jam Assist είναι σε λειτουργία. Η Audi φέρεται να έχει συνεργαστεί με τους εμπειρογνώμονες της αεροπορίας για την ανάπτυξη εφαρμογών που θα δείχνουν τις λειτουργίες του συστήματος, αφού έχει διαπιστωθεί από αεροπορικά ατυχήματα που έχουν γίνει, ότι σε πολλές περιπτώσεις οι πιλότοι δεν ήξεραν όλες τις λειτουργίες που είχαν τα αεροπλάνα.

Επιπλέον, το σύστημα θα χρησιμοποιεί μια κάμερα η οποία θα παρακολουθεί τον οδηγό συνεχώς και θα είναι ικανό να βγάλει το αυτοκίνητο από την πορεία του για μια στάση αν κρίνει πως είναι απαραίτητο. Το σύστημα θα μπορεί να αναγνωρίσει προβλήματα υγείας, θα προσπαθεί να προειδοποιήσει τον οδηγό και αν ο αυτός δεν ανταποκρίνεται, θα σταματά στην άκρη και θα ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Η Audi φαίνεται πως είναι έτοιμη να αναλάβει τις ευθύνες για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, παρόλο που ο οδηγός θα είναι υπεύθυνος σε άλλες ημι-αυτόνομες καταστάσεις.

Εκτός από το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, οι επόμενες γενιές του A8, A7, A6 και Q8 θα διαθέτουν ένα νέο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που θα είναι σε θέση να μάθει και να προβλέψει την συμπεριφορά των ιδιοκτητών. Ενώ τα στοιχεία δεν είναι ακόμη γνωστά, αναμένεται το σύστημα να μαθαίνει τους προορισμούς που κάνει συχνά ο οδηγός και στην συνέχεια αυτόματα να τους αποθηκεύει στο σύστημα πλοήγησης, όταν αυτό αναγνωρίσει ότι ο οδηγός του κατευθύνεται προς τα εκεί.