Η Mitsubishi ανήκει στον όμιλο Renault-Nissan από τον Οκτώβριο του 2016 και σύμφωνα με αναφορές, υπάρχει το ενδεχόμενο η ιαπωνική εταιρία να πουλά μοντέλα της Renault στη Νοτιοανατολική Ασία, με το δικό της σήμα.
Το σκεπτικό πίσω από τη στρατηγική αυτή έχει να κάνει με το γεγονός πως η Mitsubishi έχει ισχυρότερη παρουσία στη περιοχή σε σχέση με τη Renault, όπως δήλωσε ο COO της Mitsubishi, Trevor Mann. Η Renault-Nissan κατέχει το 34% των μετοχών της Mitsubishi, με τις τρεις εταιρίες να δημιουργούν συνέργειες προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις αλλά και να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας.
Ο Mann παραδέχτηκε πως η Mitsubishi και η Nissan βρίσκονται σε συζητήσεις προκειμένου να δημιουργήσουν μια κοινή παραγωγή pickup στη Νοτιοανατολική Ασία, εκεί όπου η Mitsubishi κατασκευάζει το Triton. H Nissan κατασκευάζει και αυτή στη περιοχή το Navara για την τοπική αγορά, οπότε είναι σχεδόν βέβαιο πως τα επόμενα Triton και Navara θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. Οι επόμενες γενιές των pickup θα βασίζονται στη πλατφόρμα του Triton, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και έρευνας των pickup μοντέλων των Renault, Nissan και Mitsubishi, με τις τρεις εταιρίες να εξοικονομούν περίπου 440 εκατομμύρια ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2017. Ο Carlos Ghosn, δηλώνει πως η Nissan και η Mitsubishi θα παραμείνουν “ανταγωνιστές”.