Η Porsche δεν περίμενε τόσο μεγάλη ζήτηση για τη νέα κεντρομήχανη 911 RSR

Σχετικά άρθρα

Δύσκολο μια εταιρία σαν την Porsche να πραγματοποιεί μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην αγωνιστική της ιστορία, και να μην γνωρίζει εκ των προτέρων την έκβαση αυτής της αλλαγής. Τι εννοώ; Πριν περίπου έξι μήνες, η γερμανική εταιρία παρουσίασε στην έκθεση του Los Angeles μια αγωνιστική 911, που για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, αλλά στο κέντρο. Η αλλαγή έγινε για χάρη της νέας 911 RSR που θα συμμετέχει στη κατηγορία LM-GTE το 2017.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής του Porsche Motorsport τμήματος, Dr. Frank-Steffen Walliser, δήλωσε ότι η ζήτηση από τις ιδιωτικές ομάδες για το συγκεκριμένο αγωνιστικό είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ότι περίμενε η εταιρία, τονίζοντας:

Δεν έχουμε πάρει ακόμα την τελική της απόφαση (για τα πελατειακά αυτοκίνητα), αλλά έχουμε πολλούς που ρωτάνε γι’αυτά, ένα εκπληκτικά μεγάλο αριθμό. Θα μπορούσα πιο εύκολα να πουλήσω [911] RSR, από [911 GT3] RS.

Να θυμίσω ότι εξαιτίας της τοποθέτησης του ατμοσφαιρικού 4.0-λίτρων εξακύλινδρου boxer κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, μπροστά από τον πίσω άξονα, υπήρχαν φήμες ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει και στο αυτοκίνητο δρόμου, με την Porsche να έχει δηλώσει ότι δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911.

Εξαιτίας της νέας θέσης του κινητήρα, η 911 RSR διαθέτει μεγαλύτερο διαχύτη, με τη νέα διάταξη να παρέχει πιο ισορροπημένο χειρισμό. Το αγωνιστικό ζυγίζει 1.243 κιλά και σχεδόν κάθε μέρος του όπως η ανάρτηση, το σώμα και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, αναπτύχθηκε από το μηδέν. Ο κινητήρας παράγει 510 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με περίβλημα από μαγνήσιο και paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να περνά από τους πίσω τροχούς μέσω ενός κλειδωμένου διαφορικού.

Εκτός από τον διαχύτη που είναι τεράστιος, αντίστοιχων διαστάσεων είναι και η αεροτομή, η οποία είναι εμπνευσμένη από εκείνη της 919 Hybrid και αυξάνει κατά πολύ την κάθετη δύναμη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon και διαθέτει ταχυσυνδέσμους έτσι ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και γρήγορα. Τα τεράστια φρένα του έχουν εξαπίστονες δαγκάνες, με τις μονομπούλωνες ζάντες να φορούν πίσω ελαστικά διαστάσεων 31 εκατοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει roll cage, ένα bucket κάθισμα τοποθετημένο σταθερά στο πάτωμα, αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας, με τα πεντάλ να ρυθμίζονται ανάλογα με το ύψος του κάθε οδηγού.

Η νέα 911 RSR εφοδιάζεται με το σύστημα Collision Avoid που χρησιμοποιεί ένα ραντάρ και προειδοποιήσει τους οδηγούς πως πλησιάζουν ταχύτερα αυτοκίνητα, όπως τα μονοθέσια της κατηγορίας LMP1, μιας και πολλές φορές στους αγώνες αντοχής έχουν παρατηρηθεί τέτοια ατυχήματα, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το σύστημα, που παρόμοιο χρησιμοποιούν και άλλες ομάδες, προειδοποιεί τους οδηγούς πριν αλλάξουν αγωνιστική γραμμή.

ΠηγήSportscar365

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 7.458 Porsche Taycan λόγω κινδύνου πυρκαγιάς

Η Porsche προχωρά στην ανάκληση 7.458 Taycan, παραγωγής μεταξύ 2018 και 2024 εξαιτίας πιθανού προβλήματος στις μπαταρίες τους που θα μπορούσε να οδηγήσει σε...

Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα

Την ανανεωμένη έκδοση της Cayenne GTS παρουσιάζει η Porsche με το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τους νέους προφυλακτήρες, από τα...