Η Jaguar παρουσίασε στις αρχές του χρόνου την ανανεωμένη F-Type, όπου οι οπτικές διαφορές με την pre-facelift F-type είναι αμελητέες και εντοπίζονται στους νέους προφυλακτήρες, στα νέα LED μπροστά φωτιστικά σώματα, όπως και στα νέα πίσω, τα οποία πλέον είναι τεχνολογίας LED.

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα, ελαφρύτερα καθίσματα κατά 8 κιλά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Touch Pro, χρωμιομένα και αλουμινένια διακοσμητικά και νέες δερμάτινες επενδύσεις, με την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία να εισάγει το πακέτο R-Dynamic στην F-Type με τον V6 κινητήρα, που συνδυάζεται με ζάντες 19″ ή 20″, όπως και με μαύρες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και στο καπό.

Σήμερα, η βρετανική έρχεται να προσθέσει έναν νέο κινητήρα στην γκάμα του μοντέλου, τον 2-λιτρο τετρακύλινδρο Ingenium βενζινοκινητήρα, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο 10 διαφορετικές επιλογές μηχανικών συνόλων. Η 2-λιτρη F-Type αποδίδει 300 άλογα με 400 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.500 μέχρι 4,500 σ.α.λ., και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να περνάει μόνο στον πίσω άξονα. Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Το βρετανικό sportscar με τον παραπάνω κινητήρα ζυγίζει 1.524 κιλά, με την Jaguar να αναφέρει ότι το περισσότερο βάρος να έχει αφαιρεθεί από τον εμπρός άξονα, λόγω μικρότερου κινητήρα. Γι’αυτό το λόγο το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης χρειάστηκε να επαναρυθμιστεί, με τα εμπρός και πίσω ελατήρια να είναι πιο μαλακά 4% και 3% αντίστοιχα, για τον ίδιο λόγο, όπως και τα αμορτισέρ.

  • Mika

    Δεν ειναι κακη..Απευθειας αντιπαλος με τη new Cayman turbo, στα ιδια αλογα κιολας..
    Οτι πρεπει για να μη μας γδερνει ο Τσιπρας…
    Αρεσκω!

    • την cayman εχει σαν ανταγωνιστη ??? ειναι ιδια κατηγορια ??

    • Mika

      Νομιζω πως ναι…Διθεσια coupe, αλλα και roadster αντιστοιχα,απλα το ενα ειναι κεντρομηχανο και το αλλο μπροστομηχανο.

    • mixalhs7

      Μεγάλη η διαφορά βάρους με την μικρή πορσε.
      Νομίζω πως θα πουλήσει καλά με τον 2λτ αλλά έχω κάποιες απορίες.
      Ποιος θα αγοράσει V6&V8 F type αν έχει γεμίσει ο τόπος με 2λιτρες? Αυτοί οι υποψήφιοι αγοραστές δεν θα κοιτάξουν σε άλλη εταιρεία για V6 ή V8 sportscar?
      Για μοντέλο που ξεκίνησε την καριέρα του ως 911 carrera & AMG GT rival το να το κάνουν cayman alpine rival είναι παραδοχή αποτυχίας του αρχικού τους σχεδιασμού?
      Τι ποιο λογικό να έφτιαχναν ενα νεο μικρότερο αμάξωμα με τον 2λτ κινητηρα?

    • Mika

      Oντως υπαρχει μεγαλη διαφορα στο βαρος,αφου ειναι αλλης φιλοσοφιας η F Type, πιο GT oriented..
      Δεν νομιζω πως η μικρη διλιτρη θα επηρεασει σημαντικα τις μεγαλες σε πωλησεις…Αντε ισως να επηρεασει τη μικρη V6. Πιο σημαντικο ρολο θα παιξει σε αγορες που τα κυβικα, τα αλογα,κι η φορολογια εχουν σημαντικη υπολογησιμη διαφορα….Πχ Ιταλια, αλλα και Κινα, Σιγκαπουρη, κλπ…Τους δινει ευκολα σχετικα προσβαση και δυνατοτητα για μεριδιο σ αυτο το κομματι της αγορας..Κατι που θα ηταν πολυεξοδο αν εφτιαχναν αλλο καινουριο ελαφρυτερο μοντελο…
      Οι πιο δυνατες V6 και V8 θα διατηρησουν το κοινο τους…

    • Mika
  • crazyfrog

    αυτα ειναι…