Πριν μια εβδομάδα η Jaguar ανακοίνωσε την τοποθέτηση του νέου 2-λιτρου κινητήρα της στην F-Type, προσφέροντας έτσι το μοντέλο με τετρακύλινδο, εξακύλινδρο και οχτακύλινδρο κινητήρα, ενώ τον άκουσες για πρώτη φορά εδώ.


Χθες η εταιρία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την παραγωγή του 2-λιτρου τετρακύλινδρου Ingenium βενζινοκινητήρα της, στο εργοστάσιο κινητήρων της στο Wolverhampton της Αγγλίας. Αυτός θα τοποθετηθεί σε μοντέλα της Jaguar και της Land Rover και σύμφωνα με την εταιρία, αποδίδει 25% περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα που αντικαθιστά, ενώ ταυτόχρονα καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο. Χρησιμοποιεί ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα για τις βαλβίδες, ενσωματωμένη στο μπλοκ πολλαπλή εξαγωγής και twin-scroll turbo με κεραμικά ρουλεμάν.

Θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, μια με 200 άλογα που θα κάνει χρήση single scroll turbo, ενώ οι εκδόσεις με τα 250 και 300 άλογα θα χρησιμοποιούν το twin scroll turbo. Οι κινητήρες της “οικογένειας” Ingenium είναι αρθρωτοί με την χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου να είναι στα 500 κ.εκ., κάτι που σημαίνει ότι μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τους 3,0-λιτρους V6 κινητήρες της εταιρίας.

Στην F-Type αποδίδει 300 άλογα με 400 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.500 μέχρι 4,500 σ.α.λ., και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να περνάει μόνο στον πίσω άξονα. Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.