Προς έκπληξη όλων (αλλά όχι δικιά μας, καθώς είχαμε πληροφορηθεί εκ των έσω) η Ford παρουσίασε πριν δύο μήνες το νέο Fiesta ST, το οποίο διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής.

Όπως καταλαβαίνεις ο κινητήρας αυτός δεν θα τοποθετηθεί μόνο στο συγκεκριμένο μοντέλο, με τους ιθύνοντες της Μπλε Οβαλ να αναφέρουν ότι μόλις αυτός τοποθετηθεί σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της, θα είναι ο πιο καλά πουλημένος κινητήρας της στην Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος εξέλιξης της Ford, Joe Bakaj, υπαινίχθηκε ότι θα μπει και στο Mondeo, κάτι απόλυτα λογικό, αν σκεφτείς ότι σήμερα το sedan μοντέλο είναι διαθέσιμο και με τον 1.000άρη EcoBoost, με το Bakaj να δηλώνει:

Η χωρητικότητα των 500 κ.εκ. ανά κύλινδρο είναι η σωστή για την καλύτερη θερμική απόδοση. Εξάλλου δεν χρειαζόμαστε να κάνουμε τα αυτοκίνητα πιο δυνατά. Χρειαζόμαστε να τα κάνουμε πιο ελαφριά.

Εκτός του συγκεκριμένου κινητήρα, η Ford θα ξεκινήσει σύντομα να πουλά τα νέας γενιάς αυτόματα κιβώτια, τα οποία εξελίχθηκαν από κοινού με την GM, στην Ευρώπη. Η ανανεωμένη Mustang θα είναι το πρώτο μοντέλο της που θα φορέσει αυτά τα νέα κιβώτια που θα συνεργάζονται ιδανικά με τους downsized turbo κινητήρες.

  • potsgkenenafto potsgkenenafto

    Το νεο Polo GTi θα φορεσει 2λιτρο,πως θα…σταθει το fiesta με 1.5αρη 3κυλινδρο?

    • βαλβολινη

      Η χωρητικότητα των 500 κ.εκ. ανά κύλινδρο είναι η σωστή για την καλύτερη θερμική απόδοση. Εξάλλου δεν χρειαζόμαστε να κάνουμε τα αυτοκίνητα πιο δυνατά. Χρειαζόμαστε να τα κάνουμε πιο ελαφριά

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Με μειωση του βαρους,δηλαδη θα ειναι πιο ελαφρυ και θα κερδισει το χαμενο εδαφος απο εκει?

    • Spyros

      Θα ήταν ενδιαφέρον να μειώσουν το βάρος και να έχουν ταυτόχρονα έναν αξιοπρεπή κινητήρα, που να έχει και ένα σεβαστό tuning potential. Άλλωστε το βάρος δε προέρχεται από τον επιπλέον κύλινδρο που έκοψαν για να πούμε “είτε αυτό, ή το άλλο”.

      Ότι και να προσπαθεί να περάσει σαν μήνυμα η Ford, μοτέρ 1500cc στο ST φαντάζει αστείο. Δεν είναι αμάξι με προσανατολισμό την οικονομία το ST. Αν είναι έτσι να βάλει και η φάουβε τον 1,5 TSI Evo στην Huracan, να γελάσουμε (όπως γελάμε και με την μπλε).

    • βαλβολινη

      ΣΤο fiesta ο κινητήρας του ταιριάζει κουτί
      Στο Φοκους μετο βάρος της υπάρχων γενιάς ναι φανταΖει αστείο .. παρότι έχουν πει ότι θα φτάνει στα 280hp πρέπει βα κάνουν δουλειά στο βάρος του αυτοκινήτου γιατί από στήσιμο παραδίδουν μαθήματα χρόνια τώρα !

    • George Liverpool

      Πως γκενιν ατο????? :P

    • Sciroccakias

      Δεν υπάρχει νόημα να φορέσει 2000cc το Polo από τη στιγμή που είναι στην παραγωγή το Golf GTi. Δεν πάνε όλα με τα κυβικά… το γλεντάει το Polo το ST!!

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Το Polo εχει DSG-TSI,ειτε 1.8 που ειναι εξισου καλος,ειτε τον 2λιτρο που θα βαλουν ετοιμο απο το Golf,αν μη τι αλλο ειναι δυνατο πακετο και ακριβο βεβαια.

      Το ST εχει την συμπεριφορα,το στησιμο,το πατημα,το στριψιμο,απο επιδοσεις δεν εντυπωσιαζει παντως σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.

  • sergio360

    Επιτελους καποιος ειπε για το βαρος!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Nαι το ”βρήκες”!Ποια μείωση βάρους μωρέ,όταν χρησιμοποιούν την παλιά πλατφόρμα για το νέο Fiesta St. : )
      Ακούτε τους βλάκες του marketing που θέλoυν απλά να πουλήσουν και είναι εντελώς μυρωδιάδες για το πως αποδίδουν τα αυτοκίνητα.

    • sergio360

      Νίκο είπα είπε,όχι έκανε….

  • αμπελαλε τα τυπακια εκει στη FORD….ακου να τα κανουν πιο ελαφρυα……
    ρε ξεστραβωθειτε!!!!!!!!διαβαστε καμια προφητεια !!!!!!!

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Καλα εδω δεν εχουν καν νεο πατωμα,πανω στο παλιο πλαισιο με βελτιωσεις θα πατησουν.

  • Mika

    Αντε πια, ποτε θα δουμε κανα video review????

  • Βελισσάριος

    Το βαρος ε;Τα λεγε ο μεγαλος Τσαπμαν πριν απο κατι δεκαετιες οταν εσεις φτιαχνατε..μουλαρια.