Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μια διαμάχη ανάμεσα στην Mercedes, στη γερμανική κυβέρνηση και την Ευρωπαική Ένωση σχετικά με το υγρό που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία στα ψυκτικά των συστημάτων κλιματισμού των αυτοκινήτων της.

Για να φρεσκάρω τη μνήμη σου στην ιστορία, η Daimler χρησιμοποιούσε το ψυκτικό HFC134a και αρνούνταν να το αλλάξει αφού η ίδια έκρινε ότι το νέο ψυκτικό που καλούνταν να χρησιμοποιήσει, το R1234yf, ήταν εξαιρετικά εύφλεκτο. Η “μάχη” κράτησε μερικούς μήνες με την Daimler και με τις δύο πλευρές να έχουν τα επιχειρήματα τους και την Γερμανία να τηρεί ουδέτερη στάση παρότι άλλοι κατασκευαστές, η Kraftfahrt-Bundesamt και το Joint Research Center of the EU δεν συμμερίζονταν τις ανησυχίες του κατασκευαστή όσον αφορά στην ασφάλεια του ψυκτικού που καλούνταν να χρησιμοποιήσει.

Τώρα η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας (KBA) της Γερμανίας, ανακοίνωσε την ανάκληση 134.000 αυτοκινήτων (Α-Class, B-Class, CLA, S-Class και SL-Class), προκειμένου να αντικαταστήσει το ψυκτικό HFC134a με το R1234yf. Η ανάκληση αφορά αυτοκίνητα παραγωγής 2013-2016, με την γερμανική εταιρία να χρησιμοποιεί σε ευρεία κλίμακα το R1234yf από τις αρχές του 2017.

  • manowar

    Παπαριες δεν εχει με τι να ασχοληθεί το κρατος και ασχολείται με κωδικούς ψυκτικου υγρου

  • Marios Georgiades

    Α, ρε τι συμφέροντα παίζουν από πίσω…

  • SAMURAI-66

    Γουσταρω να βλεπω τους γοτθους να τρωνε φαπες ο ενας απο τον αλλο και να αλληλοτρογωνται….μην την πληρωνουμε μονο εμεις με της πο@στι@ς τους!!

  • Mitsos Ribopaido

    Παίδες ΟΛΟ το κυκλωμα με φρέον και γενικα ψυχτικό υγρο.. ειναι μια βρωμια και ενα απολυτο συμφέρον..τίποτε αλλο